WHEM Salon Leiden, Leiden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

wasdebeer

Stamgast
Forumpionier
319
03/07/21
2.898
7
Is er iemand bekend met de massagesalon Salon in Leiden? Hoe zijn de ervaringen met de dienstverlening. Daarnaast las ik op de website in hun regelement het volgende:
6. Ondanks de voortdurende controle werken de dames alleen met condoom voor eigen en jouw veiligheid. Men mag de dame nooit dwingen tot onveilige seks!

Kan ik hier uit opmaken dat er hier meer mogelijk is dan alleen een massage? Ik heb tot nu toe nog nooit een condoom hoeven omdoen voor een massage :p


Eventuele aanrader voor een dame zijn ook welkom.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er anderhalf jaar terug geweest toen er een heleboel dames van Diane's Secret zaten. Diverse dames hadden toen in hun profiel staan dat ze alleen intiem deden. Ik ben toen bij Jamie geweest en die heeft van alles met me uitgespookt, maar geen massage :LOL:. En dat was ook precies waar ik voor kwam. Als ik nu zo kijk op de site gaat het vooral om de massage en mijn gevoel zegt dat de dames daar vooral ook masseuses zijn.
Het is verder een prima huis met een heel ruime kamer waar ik toen was in elk geval.
Gratis parkeren kan bijvoorbeeld aan het einde van de Bachstraat.
 
Ik ben er anderhalf jaar terug geweest toen er een heleboel dames van Diane's Secret zaten. Diverse dames hadden toen in hun profiel staan dat ze alleen intiem deden. Ik ben toen bij Jamie geweest en die heeft van alles met me uitgespookt, maar geen massage :LOL:. En dat was ook precies waar ik voor kwam. Als ik nu zo kijk op de site gaat het vooral om de massage en mijn gevoel zegt dat de dames daar vooral ook masseuses zijn.
Het is verder een prima huis met een heel ruime kamer waar ik toen was in elk geval.
Gratis parkeren kan bijvoorbeeld aan het einde van de Bachstraat.
Heb je daar destijds voor bij moeten betalen als extra mogelijkheid of zat dat bij de prijs in?
 
@wasdebeer: Ik ben er zelf nog nooit geweest dus kan er helaas zelf niet over oordelen. Wat ik me wel kan herinneren is dat er op Hookers relatief gezien opvallend vaak negatief geschreven werd over deze massagesalon en vooral werd genoemd dat de dienstverlening door de dame zelf te wensen overliet en ook dat de gastvrouw onvriendelijk overkwam. Maar goed misschien zit ik er ook gedeeltelijk naast met mijn herinneringen.
 
Bij vele massagesalons (en ook salon leiden) is het initiële aanbod massage + happy end (handmatig). Daarnaast kun je met de dames (op de kamer) vaak nog extra's afnemen. Deze verschillen per dame en de prijzen ook. De ervaren mede wandelraars weten dat dit ongeveer wel hetzelfde is Intiem + pijpen (eventueel zonder) is vaak gewoon de standaard. MAAAR het is dus echt aan de dames zelf en kunnen je verzoek dus ook weigeren. Het beste wat je dus kunt doen is vooraf even bellen, zodat je niet voor teleurstellingen komt te staan. Of het gewoon een keer ervaren ;) dat is meestal wat ik doe.
 
Het maakt het voor iemand die uit is op seks nodeloos ingewikkeld. Destijds ben ik er puur heen gegaan omdat ik daar een dame wilde bezoeken waarvan ik wist dat die gewoon lekker intiem tekeer wilde gaan. Dame deed ook mee aan GBs bijvoorbeeld, dan weet je dat ze niet vies is van een beetje gekkigheid. Anders was ik er niet heen gegaan.
Er zijn privehuizen genoeg in de regio Leiden.
 
Bij vele massagesalons (en ook salon leiden) is het initiële aanbod massage + happy end (handmatig). Daarnaast kun je met de dames (op de kamer) vaak nog extra's afnemen. Deze verschillen per dame en de prijzen ook. De ervaren mede wandelraars weten dat dit ongeveer wel hetzelfde is Intiem + pijpen (eventueel zonder) is vaak gewoon de standaard. MAAAR het is dus echt aan de dames zelf en kunnen je verzoek dus ook weigeren. Het beste wat je dus kunt doen is vooraf even bellen, zodat je niet voor teleurstellingen komt te staan. Of het gewoon een keer ervaren ;) dat is meestal wat ik doe.
Bedankt voor je toelichting. Op zich wilde ik erheen gaan voor een massage en dus niet uit op seks, maar zou het niet erg vinden mocht het meer worden ?. Stukje verwachtingsmanagement is dan wel op z'n plaats. Ga uit van het eerste en dan kan het altijd 'beter/anders' worden. Enige waar ik dan nog over moet nadenken is hoeveel ik extra mee zou moeten nemen, ik neem aan dat je bij extra's op de kamer niet kan pinnen. Ben gewend om gewoon één bedrag all-in te betalen en dus nooit extra's hoeven afrekenen. Heb je enig idee mocht zoiets voorgesteld worden?
 
Bedankt voor je toelichting. Op zich wilde ik erheen gaan voor een massage en dus niet uit op seks, maar zou het niet erg vinden mocht het meer worden ?. Stukje verwachtingsmanagement is dan wel op z'n plaats. Ga uit van het eerste en dan kan het altijd 'beter/anders' worden. Enige waar ik dan nog over moet nadenken is hoeveel ik extra mee zou moeten nemen, ik neem aan dat je bij extra's op de kamer niet kan pinnen. Ben gewend om gewoon één bedrag all-in te betalen en dus nooit extra's hoeven afrekenen. Heb je enig idee mocht zoiets voorgesteld worden?
Ik weet niet precies wat er aan prijzen (voor extra's) bij Salon Leiden word gehanteerd. Maar meestal komt het bedrag uit op 150 Euri's per uur, inclusief extra's. En daar bedoel ik dan intiem + pijpen mee. De rekensom is dan vaak Massage + happy end 100, Intiem 50 bijvoorbeeld. Nu was dit pré corona en ik merk dat de prijzen iets zijn gestegen. Ik zou voor 2 uurtjes ergens tussen de 350 en 400 euri rekenen all in.
 
Om de administratie compleet te maken. De eerste ervaring is binnen:
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan