Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn jij nu als neukpop met gierende banden onderweg naar Antwerpen?![]()
Maakt niet uit man, in Vlaanderen kan je dan gelijk de tank voordelig volgooien!hahaha nee nee benzine is 1.90

€450/u voor dát?!... Zijn er echt mannen die dat betalen?Aangenomen dat ze het inderdaad is...

Die meid is echt diep gezonken. Nog dieper dan de Marianentrog...
Snel zijn ze niet. Ze staat er al maanden op...
Vraag, wat zegt de Belgische wet wanneer je een prostituee bezoekt waarvan je kan vermoeden dat ze gedwongen wordt?
De dame heeft een geschiedenis van gedwongen prostitutie aan haar kont hangen. Om die reden heb ik altijd geadviseerd om met een grote boog om deze dame heen te lopen, gedwongen prostitutie is een onderwerp waar je niet in verzeild wilt raken. Binnen de Nederlandse wet kan je hiermee als klant ernstig in de problemen raken.
Maar goed, nu adverteert ze dus in België. Nog steeds een dame die ik zou mijden hoor, maar uit interesse, gaat de Belgische wet hier anders mee om dan de Nederlandse?
Hoe willen ze bewijzen dat jij dat kan weten?Vraag, wat zegt de Belgische wet wanneer je een prostituee bezoekt waarvan je kan vermoeden dat ze gedwongen wordt?
De dame heeft een geschiedenis van gedwongen prostitutie aan haar kont hangen. Om die reden heb ik altijd geadviseerd om met een grote boog om deze dame heen te lopen, gedwongen prostitutie is een onderwerp waar je niet in verzeild wilt raken. Binnen de Nederlandse wet kan je hiermee als klant ernstig in de problemen raken.
Maar goed, nu adverteert ze dus in België. Nog steeds een dame die ik zou mijden hoor, maar uit interesse, gaat de Belgische wet hier anders mee om dan de Nederlandse?
Dat zal heel lastig zijn, maar daar gaat het me niet om.Hoe willen ze bewijzen dat jij dat kan weten?
Ze ziet er wel uit als een neukpopsnap niet dat ze dr zelf Barbie noemt, schande voor ons als poppen
of zij ook n neukpop?
Voor 50 of 0 wil het ook niet, maar velen kicken op zogenaamde bekendheid ook als het van dit bedenkelijke lage allooi is€450/u voor dát?!... Zijn er echt mannen die dat betalen?Aangenomen dat ze het inderdaad is...