WHEM Samantha, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Na 6 uur heen en weer sms'en, kreeg ik eindelijk de locatie. De foto leek op iemand die ik lang geleden heb ontmoet, dus ik wilde hem weer ontmoeten. We spraken een tijd af, kwamen daar precies op tijd aan. Geen reactie sms of oproep voor de volgende 10 minuten. Dus ik waagde mijn kans en belde aan, maar er kwam niemand naar buiten. Dus ik heb een half uur gewacht, dan krijg ik een sms met sorry en kom nu. Terwijl ik langs het gebouw liep, stappen 2 dames uit een taxi en gaan hetzelfde huis binnen. Ik raakte geïrriteerd toen ik dit zag terwijl ik werd gespeeld met mijn afspraaktijd. Ging naar binnen en een andere dame opende de deur (helaas moe en misschien een lange dag gehad) en spreekt geen Engels. Dus ze begreep dat ik teleurgesteld was en ze belde haar vriend in een andere kamer die net binnenkwam met veel boodschappentassen. Ze zag eruit als die op de foto, maar zonder make-up, maar ze had een mooi gezicht. Ze was ook chagrijnig en geïrriteerd om mij en haar vriendin te zien. Zegt wat ik wil. Haha grappig dat ze niet weet waarom ik daar ben. Mijn vragen wie heeft me ge-sms't? Geen antwoord. Ben ik op de goede plek? Geen antwoord. Laat teksten zien.. De tweede dame begreep het en zei 200 p/uur. Ik realiseerde me dat het niet de dame is die ik ken en ze lijken verdrietig en chagrijnig met hun dag, terwijl ze proberen snel geld te verdienen.. Over het algemeen geniet ik die dag liever van de avondzon dan verdrietig in mijn bed te liggen. Dus ging ik terug naar huis. Voor mijn vrienden is het misschien het proberen waard als ze in een goed humeur zijn en een beetje vriendelijkheid tonen. Spreekt waarschijnlijk Spaans. Ik geef geen liefdadigheid dus ging terug.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan