Recensie Samantha TS, Barcelona, Spanje

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Traveling

Vaste klant
152
12/04/22
273
40
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Biseks
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen maandag bij LadyTrans (Viladomat 173 BCN) naar binnen gegaan. Heel nette tent, niet verwacht. Grote kamers met douche, erg netjes. Ongeveer 8 "dames" werden aan mij voorgesteld. Ik raakte de tel even kwijt bij al dit moois. Echt bijna allemaal topdames uit Brazilië en Colombia. Gekozen voor Samantha, lang, slank en super vrouwlijk gezicht.
Ze kwam binnen met een biertje voor mij terwijl ik aan het uitkleden was. Natuurlijk was ze snel uit de kleren. Haar zwarte slipje hield ze nog even aan. Kleine borstjes maar gelukkig geen siliconen knallers waar ik echt op af kan knappen. Ze is bezig met een hormoon kuur.
Lekker tongen en met haar tietjes spelen. Daarna in haar slipje opzoek naar iets lekkers. Haar pik is niet zo groot jammergenoeg. Maar heerlijk in mijn mond genomen en haar ballen natuurlijk niet overgeslagen. Standje 69 voor een tijdje en toen " do you want to fuck me". Geen twijfel en haar lekker in haar kont genomen. Uiteindelijk heeft ze me lekker afgetrokken terwijl ik haar pik in mijn mond had. Jammergenoeg kon/wilde ze niet in mijn mond klaarkomen.
Volgende keer wanneer ik in Barcelona ben ga ik zeker terug. Top dames. Top casa!
Waneer je op zoek bent naar een mooie vrouwlijke trans zeker een mooi huis. Veel keus
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan