Recensie Samira/Salima, Den Haag (voorheen Zoetermeer, Amsterdam) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sanderrr

Newbie
13
08/11/21
11
2
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zoetermeer/9676992-salima
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik koos laatst voor een eerste ervaring met deze Marokkaanse dame. Ze was heel afstandelijk en haar telefoon ging non-stop over. Er belde ook iemand aan toen ik net een minuut binnen was. Ik kon mijn aandacht er niet bij houden en besloot er een punt achter te zetten. Zonde van mijn geld.

 
Hm, variant op de naam dus. Lastig om dan de connectie te leggen. Wel jammer van de ervaring inderdaad, zeker aangezien ik dit maar sporadisch doe. Maar goed, wie niet waagt.... ;-)
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/9676992-samira#overview
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een geslaagde date heb ik vandaag met Samira gehad!
Zo'n 5 jaar terug hadden we er al meerdere met elkaar gehad bij Maison Monty dus het vertrouwen over en weer was er al. Gisteren haar advertentie op Kinky gezien, meteen veel met elkaar geappt en vandaag al bij haar langs geweest, surprise!
We waren allebei blij verrast en vrolijk toen we elkaar na al die jaren weer zagen en hartelijk begroetten met een heerlijke tongzoen. Samira is nog steeds erg fraai met haar bloedmooie koppie, open warme en gezellige uitstraling en gedrag en haar normaal tot mollige figuur, helemaal naar mijn smaak!

Op de kamer natuurlijk meteen al even kort bijgepraat maar we konden het ook niet laten om meteen lekker staand te tongen en elkaar uit te kleden, de schade moest zo snel mogelijk (maar niet op hoge snelheid) worden ingehaald! ;-) En dat hebben we uitgebreid gedaan, eerst staand en daarna op bed. Wat een feest! Vurig vreeën we verder, soms kort onderbroken door het ophalen van oude herinneringen zoals aan een van mijn beste en memorabele dates ever toen Samira na onze date bij MM in de huiskamer schrijlings bij me op schoot kwam zitten en we vele minuten lang verder tongden. Maar goed, terug naar nu: wat een heerlijke grote borsten met prachtige tepels heeft ze, heb ze uitgebreid bewonderd, gestreeld en gelikt. Erg leuk ook om ons in de spiegel naast het grote bed enthousiast bezig te zien zijn. En na ieder onderdeel, of dat nu de 69, de cowgirl of het klaar pijpen was, steeds weer dat zalige tongzoenen en die lieve woordjes en lolletjes en die warme lieve blik in haar ogen, allemaal zo enorm leuk en heerlijk! We liepen ongeveer een kwartier uit door douchen en nababbelen maar dat bleek totaal geen issue voor de relaxte Samira, er is letterlijk geen woord aan vuil gemaakt, zag het pas toen ik alweer buiten liep ;-)

Kortom, allemaal heel fijn en gezellig, gemiddelde score 9/10, zeer goed dus! Voor de liefhebbers van Marokkaanse meiden een grote aanrader, nee bijna een must! Dank je wel lieve Samira, het was weer een heerlijk feestje met jou, XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan mij dat niet echt herinneren hoe het aanvoelde, maar vroeger voordat ze d'r reet en gezicht had bewerkt zag ze er veel leuker uit. Ik vroeg nog aan haar, zijn je billen puur natuur? Waarop ze antwoordde ja, dat zijn echt marokkaanse billen. Liegen kan ze dus ook, dan weet ik hoe laat het is.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9676992-samira
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Tjah wat kan ik zeggen afspraak maken gaat snel. Ze heeft een lieve stem en het is inderdaad de dame van de foto. Ze had zelf hetzelfde setje aan als op foto nummer 1.

Daar houd het positieve echter op. Ze is aardig wat aangekomen en er is van alles verandert aan haar lichaam. Niet alles is mooi gedaan. Ze komt aardig over maar tijdens de date was ze erg afstandig en niet met haar hoofd bij de date. We hadden 0 klik misschien was ze moe maar goed voor zo'n prijs verwacht je meer service. Ook ontvangt ze niet prive maar in een bekende salon. Het was echt een hele rare ervaring.

Voor mij 0 herhalings gevaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan