Algemeen Samya algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben van plan naar Duitsland te rijden en een saunaclub te bezoeken zoals Samya in Keulen. Ik ben benieuwd waar een volbloed Marokkaanse dvp met grote kont en natuurlijke borsten minimaal DD cup. Wie heeft een tip voor mij. PB mag ook. Alvast bedankt.
 
Bedankt voor je reactie. Is er ergens anders een saunaclub waar regelmatig curvy marokkaanse dames werken.
Sky in Wuppertal heeft oudere curvy Latina's. In Sixsens in Lemiers lopen ook genoeg Curvy dames rond (gisteren 7) uit diverse landen waaronder Duits/Marokkaanse Aliyah. Roemeense Nicola heeft spectaculair grote natuurlijke borsten en volle billen. Maar ook de andere curvy dames zijn goed bedeeld.
 
Afgelopen zaterdag in de vooravond stond ik nog eens in Rodenkirchen.

Er zijn verbouwingen aan de gang in het -1 gedeelte. Er worden nieuwe douches en toiletten geïnstalleerd, nog niet afgewerkt, en er is al wel deels nieuwe vloer aangelegd. De lockers zijn nog steeds op dezelfde plaats en nog steeds even krap.
Achteraan is er een witte deur geplaatst met als opschrift 'Zutritt nur für Mittarbeiter'... en als je die opendoet zie je de wellness en douches die gewoon in gebruik zijn.
confused.gif
Alleen het dampfbad was uitgeschakeld.
Desalniettemin goed dat een club blijft investeren.

Op de andere verdiepingen is alles nog zoals vanouds, behalve dan de keuken die blijkbaar ook een knappe make-over gehad heeft. Eten wordt nog steeds voor je opgeschept en dat vind ik prima.

In de barruimte was er weinig te doen in de vooravond, en een paar meisjes gingen dan maar al dan niet op eigen initiatief wat lege glazen ophalen. Ik heb me dan maar effe teruggetrokken in de kino op +2 om te zien dat 1.FC Köln een ferm pak rammel kreeg van Leipzig, geen wonder dat er niemand anders boven zat. In vroegere tijden werd er soms zelfs een mobiele tap naar boven gebracht maar dat is ook al lang verleden tijd.
Het leuke van de kino is dat je de meisjes die laat beginnen ziet arriveren, sommige in een onesie zelfs.
tongue.gif


De buitensauna op +1 was ook in gebruik overigens, en nu ik erover nadenk : diegene die klagen over dat trappenhuis ergens in Limburg moeten zeker niet naar Samya komen. Hier doe je nog meer trappen...
biggrin.gif


Later op de avond heb ik toch een leuke kamergang gemaakt met Erica, een meisje dat ik vroeger al eens gevogeld heb. Eerst was er een felle discussie : madam wou ofwel 100 voor een half uur of 200 voor een uur en na veel vijven en zessen werd dat 150 voor 60 minuten. Maar de kamergang was wél aangenaam. Al mag dame Erica wel op haar lijn beginnen letten.



1 kamergang was genoeg. Het werd drukker en ook wel onaangenaam warm, ik ben dan maar vertrokken. Hier kom ik graag nog eens terug.
wink2.gif
 
CONCURRENTIE

Op de 20e van de 11e richting Keulen getrokken om es te kijken hoe het er voor staat met de verbouwing.

Door wat vertraging pas na het middaguur aangekomen. Het vrijkaartje, waarvoor dank aan club en een ander forum, werd vlotjes omgeruild voor een handdoek.
Slippers en badjas had ik zelf mee, aangezien die van Samya geen zakken meer hebben voor m'n brilkoker, e-reader, etc.

Naar beneden voor het omkleden waar de ruimtes al in gebruik zijn, maar her en der er nog het 1 en ander afgewerkt moet worden. Zo hangen er bijvoorbeeld (nog?) geen haakjes in de toiletten voor je badjas. Jammer was wel dat de toiletruimte in de kelder wat muf ruikt. Boven was prima te doen.
De sauna boven en beneden waren goed op temperatuur. De stoom sauna was de ganse dag buiten gebruik. De rustkamer fungeerde tevens als massage ruimte, aangezien de massage kamer nog ingericht moet worden. De rustkamer zelf was nogal frisjes. Lekker om rustig in af te koelen na een sauna rondje, maar na een dutje had ik toch wat kriebel in de keel gekregen. Gauw weer een paar sauna rondjes om weer deze reptiel weer temperatuur te krijgen.

Boven was het eten weer prima. Brunch met een lekker omeletje en croisssant. In de avond chickenwings, aardappelpuree, pasta, schnitzel en champignons. En natuurlijk als desert 2 soorten baklava. Eentje had soort van crispy sliertjes bovenop. Wellicht dat @Pret weet of die nog een speciale naam hebben.

In de middag was het nog niet zo heel druk met circa een dozijn dames en ongeveer de helft aan heren. In de avond nam dat aantal flink toe naar denk wel 30 a 40 dames. Het geluidsniveau nam na een uur of 20:30 flink toe tot disco proporties, waardoor de rustruimte niet bepaald meer een oase van rust is, maar meer het binnenste van een drumstel.

Er liepen circa 6 opties voor mij tussen waar ik wel interesse in had. Eentje ervan was wat aan het jagen bij diverse heren, maar deed dat wel op een prettige manier. Maar liefst 2x kwam ze bij me langs. Ze stelde zich voor als Jasmin. Prachtig figuur en lang van postuur. Korte coupe heeft ze deze brunette d'r manen zitten.
Als ik niet op m'n date zat te wachten was ik waarschijnlijk voor de bijl gegaan.
Het duurde echter erg lang voordat ze kwam opdagen, waardoor ik aan de praat raakte met ene Alina/Adina. Een jonge slanke Roemeense brunette. Ik overwoog om vreemd te gaan met haar, maar helaas stonden mosselen niet standaard op d'r menu. En aangezien er genoeg te eten valt in Samya, ga ik daar niet extra voor betalen ;)

En ik hoefde gelukkig niet veel langer meer te wachten, aangezien Ciara was gearriveerd. Was weer een fijn weerzien en op een kamertje met deze GOSC meid geweldig van elkaar genoten.
Ik merkte dat Chinaklaus wel concurrentie heeft gekregen. De week ervoor viel me ook al op dat Caro een bepaald presentje al had. Ik was even in de war en dacht dat ik haar em wat eerder had gegeven. Maar dat was niet logisch, want ik was nog niet begonnen met het uitdelen van die serie. Het bleek echter dat iemand anders op hetzelfde briljante idee was gekomen.
Want ook Ciara had em al. Grrr... Ik moet zo te zien haast maken om die te beginnen uit te delen, want zo te merken vallen onze smaak ook op dezelfde dames en zit ik straks met een zak vol prullaria opgescheept ;)

Enfin. Het was al laat dat het tijd werd dat dit ijsbeertje z'n grotje weer op zocht. Bovendien was de volume van de DJ dusdanig dat de rustkamer, ahum, ik bedoel improvisorische massagekamer meer op de binnenkant van een drumstel leek.
Verder is Samya me weer prima bevallen, graag tot een volgende keer!
 
Ik heb één keer deze club samya bezocht. Dit was ook gelijk de aller laatste keer want de muziek daar staat keihard aan dat je oren gehoor beschadiging gaat op lopen. Dat moet ieder ander natuurlijk zelf weten of hij dat wilt op lopen. Ik ben dan ook snel weer weg gegaan. Dochter onderneming club mondial is het beter gesteld dus volgende keer daar weer na toe mocht ik in de buurt moeten zijn.
 
Op de 4e van de 3e zou het weer wat tegenvallen. Gebrek aan zonnetje om ergens in een tuin te liggen. Dus dan kies ik liever een club waar ze toch geen tuin hebben, en het gebrek aan zon ook geen gemis is.
Samya valt voor mij onder zo een club. Met een beetje geluk heb je op het dakterras een paar zonnestraaltjes.

En zo de 6 tientjes entree neergeteld voor een paar handdoeken. Badjas had ik zelf mee, aangezien die van hen geen zakken hebben ivm het strenge mobieltjes verbod. Ook voor de dames geldt die, aangezien er zo nu en dan personeel rondloopt en de dames er op wijst. Tegen beter weten in, want even later tokkelen ze er toch weer op. Weliswaar in hun handtasje. Zou wel een gat in de markt zijn. Een design waarbij het mobieltje in de tas blijft, maar toch goed toegankelijk is. Ik ga er maar es langs bij het patenten bureau ;)

Even omkleden en opfrissen en door naar het restaurant. Een tussenstop bij de bar gemaakt voor een glaasje prik. De barmeid wist nog een presentje van me af te troggelen. Een enkele klapekster probeerde me gelijk te strikken voor een kamergang, maar ze was niet mijn type en bovendien wilde ik eerst nog de innerlijke mens aansterken.
De barmeid fungeerde ook als ontbijt kok en maakte 2 spiegeleitjes voor me met een lekker knapperig croissantje erbij. De tosti was helaas lauw en slap. Schijnbaar kun je vragen om een verse. Ik snap niet waarom ze lauwe tosti's klaar hebben staan. Vinden sommigen ze zo lekker of hebben sommigen zoveel haast dat ze niet op een verse tosti willen wachten? Wie het weet mag het zeggen...

Enfin, mijzelf erna even teruggetrokken in de kelder aangezien de lineup nog niet veel soeps was met 2 beschikbare dames en een stuk of 7 dames nog in badjas die nog aan het ontbijten en roken waren. Kwa heren waren er al 4 binnen en het aantal heren nam gestaag toe.
De wellness in de kelder was lekker rustig. Het meeste van de verbouwing lijkt achter de rug en het ziet er allemaal wat moderner en luxer uit. Wel zijn er stukjes niet nog niet af zijn. De massagekamer was ook weer klaar, waardoor de rustkamer niet meer als massageruimte hoefde te fungeren.
De sauna was goed warm en voorzien van een emmertje water. Bedenk me net dat ik weer ben vergeten te melden bij vertrek dat de rubberen matten die ze nu hebben liggen, volgens mij niet geschikt zijn voor een sauna door de weekstoffen die door de hitte vrijkomen.
De stoomcabine bleeft tot 21 uur buiten gebruik. Ik weet niet of ie defect was of dat niemand de behoefte had om te verzoeken em aan te zetten.
De rustkamer was gelijk gebleven als vroeger. Wel blijf ik het er wat fris vinden. Na een saunarondje kan ik er wel liggen afkoelen, maar voor een dutje mij dus was frisjes. Met een extra handdoek als dekentje net te doen.

Na 3 saunarondjes en een dutje weer eens gaan koekeloeren in de bar. Het was intussen 5 uur (wat vliegt de tijd voorbij als je ligt te maffen ;)) en het was behoorlijk druk geworden. Er was een Asian invasion met zeker een tiental aan Japanners, Chinezen en wellicht een verdwaalde Koreaan. Kwa dames liep het aantal in de avond op naar over de 30 schat ik zo in.
Voor mij waren er 5 opties, waarvan 2 Girl Next Door types me in het bijzonder opvielen. Bij het kennismakingsgesprekje stelde ze zich voor als Lucy. Die naam kwam me bekend voor en vroeg of we elkaar al niet kenden. Dat bleek het geval te zijn. Dementholbear heeft een slecht geheugen, maar de type dames waar ie op valt vergeet ie blijkbaar niet...
Na een praatje ons teruggetrokken voor een intieme hernieuwde kennismaking. Heerlijk van elkaar genoten, hoewel ze uit zichzelf niet meer zo een groen hartje had en CPR er ook niet in zat. Kan er misschien aan liggen dat ze een verstopt neusje had. Het was op de kamer ook een beetje frisjes.

Na het opfrissen met gestort op het avondbuffet. Die smaakte weer prima met Chinese micro loempiaatjes, kipschnitzel, gekookte kip, aardappelstukjes, gekookte groente die goed smaakten met een sausje en niet over cooked waren, en een soort lasagna achtig iets wat ik niet genomen had, aangezien het er wat droog uitzag.
Wat ik wel jammer vond was dat er geen baklava aanwezig was. Ik vond dat wel een typisch iets van Mondial & Samya.
In de bar was het geluidsniveau tot een uurtje of 20:30 nog aangenaam en zat een poosje er uit te buiken en het geheel aan te zien. De vriendin van Lucy was de andere dame die m'n aandacht had. Helaas waren ze klef met elkaar bezig. Wel een lief gezicht hoe Rosa op de bank lag met haar hoofd op de schoot van haar vriendin, terwijl Lucy met haar vindgers door diens haren liet glijden.
Wie weet zou het een leuk trio optie zijn...

Was erna maar de kelder weer ingedoken voor nog eens 4 sauna rondjes en een dutje om uitgerust de weg op te gaan. Dat eerste werd flink heet, aangezien maar weer bleek dat Turken meer houden van een hele vochtige sauna. Hij had beter de stoomcabine kunnen laten aanzetten.
En dat tukkie ging matigjes, aangezien rond 20:30 dus de muziek in de bar harder stond en de bas wat begon door te dringen in de rustkamer.
Ik bracht nog netjes mijn glas terug naar de bar, waar Rosa me probeerde te porren voor een kamer. Ik moest haar helaas teleurstellen, want ik wilde op tijd vertrekken vanwege afspraken de volgende dag. Maar aan m'n blik kon ze denk ik wel opmaken dat ze m'n type is en ik het oprecht jammer vond dat we elkaar zo laat pas troffen.

Bij vertrek vroeg er iemand of alles naar wens was. Gezegd dat het me prima was bevallen, maar dat ik wel een fohn miste. Daar zouden ze als het goed is wat aan doen.
Hopelijk onthou ik de volgende keer wat te zeggen over de sauna matten...
 
Terug
Bovenaan Onderaan