Sandra Arnhem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Joystick

Wandelaar
26
26/06/22
12
2
Geprobeerd om af te spreken met Sandra in Arnhem. Een Poolse dame die volgens haar profiel op Kinky alleen Engels en Duits zou spreken. Via Whatsapp blijkt zij ineens ook Nederlands te spreken. Afijn, afgesproken en adres gekregen. Hele gewone woonwijk waar je niet snel een dvp zou verwachten. Via Whapp huisnummer doorgekregen. Op gepaste afstand zie ik net een jongeman met een schooltas om zijn schouder de sleutel in de voordeur omdraaien en naar binnen gaan. Ik ben direct omgekeerd en weggelopen. Via whapp nog even verteld dat ik dit soort praktijken niet kon waarderen. De dame bleef volhouden dat ze alleen was.

Jammer dat dit ook op Kinky voorkomt. Eigenlijk waren de foto's al te mooi om waar te zijn.

 
Die jongen zal vermoedelijk haar zoon geweest zijn. Het is daardoor niet gezegd dat deze dame onbetrouwbaar is. Veel mensen hebben het niet gemakkelijk in deze tijd en vooral alleenstaande vrouwen zullen dan op deze manier proberen wat geld te verdienen. Jouw ervaring gaat niet verder dan dat je een jongen met een schooltas naar binnen zag gaan. Ik zou daardoor deze dame niet willen afschrijven, wie weet geeft ze wel een uitstekende service.
 
Die jongen zal vermoedelijk haar zoon geweest zijn. Het is daardoor niet gezegd dat deze dame onbetrouwbaar is. Veel mensen hebben het niet gemakkelijk in deze tijd en vooral alleenstaande vrouwen zullen dan op deze manier proberen wat geld te verdienen. Jouw ervaring gaat niet verder dan dat je een jongen met een schooltas naar binnen zag gaan. Ik zou daardoor deze dame niet willen afschrijven, wie weet geeft ze wel een uitstekende service.
Bedankt voor je reactie, maar dan toch;

1) Je ontvangt toch niet als je tienerzoon net naar binnen loopt. Bovendien ontkende zij dat er iemand naar binnen ging.
2) Ken je haar? Ben je er wel eens geweest?

Hoor het graag.
 
Bedankt voor je reactie, maar dan toch;

1) Je ontvangt toch niet als je tienerzoon net naar binnen loopt. Bovendien ontkende zij dat er iemand naar binnen ging.
2) Ken je haar? Ben je er wel eens geweest?

Hoor het graag.

Tja, ikzelf zou het ook niet doen als ik een vrouw was terwijl mijn zoon thuis zou zijn. Maar misschien weet hij ervan en gaat hij naar zijn zolderkamer als zijn moeder bezig is. Wie zal het zeggen? Misschien kwam hij alleen zijn tas thuisbrengen en ging hij daarna weer weg. Ik ken haar niet en ben er ook nooit geweest, ik ben ook niet geïnteresseerd in haar. Ik wilde alleen maar aangeven dat ik niet te snel conclusies zou trekken uit ietwat magere vermoedens.
 
Tja, ikzelf zou het ook niet doen als ik een vrouw was terwijl mijn zoon thuis zou zijn. Maar misschien weet hij ervan en gaat hij naar zijn zolderkamer als zijn moeder bezig is. Wie zal het zeggen? Misschien kwam hij alleen zijn tas thuisbrengen en ging hij daarna weer weg. Ik ken haar niet en ben er ook nooit geweest, ik ben ook niet geïnteresseerd in haar. Ik wilde alleen maar aangeven dat ik niet te snel conclusies zou trekken uit ietwat magere vermoedens.
Bedankt voor je reactie. Ik plaats een bezoekje voorlopig even in de "hold"
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan