Recensie Sandra, Lede 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

pots83

Wandelaar
52
18/10/22
28
5
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/geile-huisvrouw-ontvangt-te-lede/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vorige week bij Sandra in Lede geweest .
De foto's van de advertentie zagen er veel belovend uit
De waarheid was een grote teleurstelling.
Foto's van een mooie blonde dame , in werkelijkheid een veel oudere vrouw met een enorme buik en afhangende borsten .
Voor 30 min betaald maar ik heb mij enkel laten pijpen . Totaal mijn ding niet .
De dame in kwestie deed wel haar best maar ik voelde me zwaar bedrogen door de fake foto's .
Als je van zwaar lijvig houd kan het gerust uw ding zijn.
Tijdens het pijpen zwaar fake gekreun ( dat is ook al niet mijn ding). Zaad kwijt maar geld verspilt 🤪
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik Waarschuw jullie gewoon , ik klaag toch niet . Ik zeg gewoon dat ik geld verspild heb . Moest iedereen zijn ervaringen hier delen , was dat voor mij ook weer een rit naar Lede gespaard , dame ontvangt al bijna 20 jaar blijkbaar 5dagen per week . En het loop het niet over van de recensies op het forum . Groetjes pots
 
Laatst bewerkt door een moderator:
vorige week bij sandra geweest te lede,een iets voller type maar de seks zalig. zeer vriendelijk en belgische,waar voor je geld. Een aanrader tot wat sommige hier beweren.
Kun je wat meer zeggen hoe zijn haar pijpkunsten en is dat zonder condoom. Haar tongzoenen doet ze dat vol overgave. Want veel weten we niet met je bericht.
Heb je dus redenen om deze aan te raden?
 
Vandaag ook eens langs geweest. Inderdaad een verspilling van geld. Ze zit zichzelf meer te beklagen en te bestoefen (doe het maar in één enkele zin!) dan iets anders... De foto's trekken totaal niet op hoe ze eruit ziet en is totaal niet geïnteresseerd haar job. Wat me ook een zware afknapper is, was je duidelijk in de kamer (living/salon?) in de kamer daaronder... Veel tijd had ze ook al niet want ze moest naar de fysiotherapeut
 
Ik was wel tevreden over haar diensten. Ze is vriendelijk, ze laat je genieten en geniet zelf ook. Beffen vond ze zalig. Ze is inderdaad mollig, met buikje maar dat vind ik net mooier dan een bonenstaak van 50kg. Enig minpuntje: pijpen was met condoom.
 
Terug
Bovenaan Onderaan