Recensie Sandra, Poederlee (voorheen Diest) 3,43 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ferisgreat

Newbie
4
11/10/22
3
2
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/intiem-met-sensuele-massage.html
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag bij Sandra2 langsgeweest en gekozen voor de beurtrol massage met 2 hoogtepunten en lingerie naar keuze. Sandra2 is een zeer vriendelijk en beleefd meisje maar je kan duidelijk merken dat ze nog weinig ervaring heeft op massage vlak. Het was vooral wat wrijven/strelen en het body to body gedeelte was zeer kort en vond ze zelf ook niet zo leuk omdat het fysiek vermoeiend was. Het hoogtepunt was niet wauw maar ook niet slecht te noemen ik heb er al betere gehad die meer opbouwend waren. Over het algemeen niet slecht door haar vriendelijke en spontane persoonlijkheid maar ik zou niet meer terug gaan.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag bij Sandra2 langsgeweest en gekozen voor de beurtrol massage met 2 hoogtepunten en lingerie naar keuze. Sandra2 is een zeer vriendelijk en beleefd meisje maar je kan duidelijk merken dat ze nog weinig ervaring heeft op massage vlak. Het was vooral wat wrijven/strelen en het body to body gedeelte was zeer kort en vond ze zelf ook niet zo leuk omdat het fysiek vermoeiend was. Het hoogtepunt was niet wauw maar ook niet slecht te noemen ik heb er al betere gehad die meer opbouwend waren. Over het algemeen niet slecht door haar vriendelijke en spontane persoonlijkheid maar ik zou niet meer terug gaan.
Ze heeft alvast heel veel ervaring en de meeste gaan erg tevreden naar buiten. Ze heeft me verteld hoe en wat en het was inderdaad geen simpele massage met jou. Alvast bedankt voor u komst.
 
Laatst bewerkt:
Ze heeft alvast heel veel ervaring en de meeste gaan erg tevreden naar buiten. Ze heeft me verteld hoe en wat en het was inderdaad geen simpele massage met jou. Alvast bedankt voor u komst.
Kritiek moet iets mee gedaan worden, en niet de kritiekgever aanvallen… Hoe meer je zo'n reacties geeft, hoe slechter voor uzelf.
 
Ik sta neutraal zowel bij masseuse als klant en geef geen oordeel.
Dat de verwachtingen hoog liggen begrijp ik maar is voor iedereen persoonlijk. Ik was er niet bij. Ik kan alleen maar vertellen wat de dame in kwestie zegt.
De massages worden aangeleerd hoe ik ze 9 jaar doe en ik ga er vanuit dat ze dat ook zo doen.
En voor iedereen goed doen is moeilijk natuurlijk. Gr
 
Laatst bewerkt:
Ze heeft alvast heel veel ervaring en de meeste gaan erg tevreden naar buiten. Ze heeft me verteld hoe en wat en het was inderdaad geen simpele massage met jou. Alvast bedankt voor u komst.
De dame heeft mij zelf verteld dat ze nog maar 4 weken werkzaam is dat noem ik niet heel veel ervaring hebben. Tuurlijk heb je bepaalde verwachtingen als je 250 euro betaalt voor een massages met verschillende extra's. Inderdaad het was geen simpele massage omdat jullie geen wisselgeld in huis hadden en dat om 13u30 ( ik was de eerste klant van de dag volgens Sandra2). Daarom hebben we lang moeten puzzelen want ik had geen gepast geld bij. Een tip voor in de toekomst zorgt voor wisselgeld of vraag aan uw klanten om gepast geld mee te brengen dan wordt alles simpeler.
 
De dame heeft mij zelf verteld dat ze nog maar 4 weken werkzaam is dat noem ik niet heel veel ervaring hebben. Tuurlijk heb je bepaalde verwachtingen als je 250 euro betaalt voor een massages met verschillende extra's. Inderdaad het was geen simpele massage omdat jullie geen wisselgeld in huis hadden en dat om 13u30 ( ik was de eerste klant van de dag volgens Sandra2). Daarom hebben we lang moeten puzzelen want ik had geen gepast geld bij. Een tip voor in de toekomst zorgt voor wisselgeld of vraag aan uw klanten om gepast geld mee te brengen dan wordt alles simpeler.
Inderdaad, dat klopt maar ze werken op zelfstandige basis en ik heb hun gezegd al een paar keer gezegd dat ze wisselgeld moeten meebrengen.
Gepast geld meebrengen is moeilijk om ze dikwijls op kamer willen bespreken hoe en wat.
Ze geeft inderdaad nog niet lang massages maar ze leerde wel supersnel en goed maar moet het inderdaad wel juist uitoefenen.
Alvast bedankt voor u komst.
 
Laatst bewerkt:
Reacties op een "ervaring" of een recensie door een "belanghebbende" zouden beter met een persoonlijk bericht gebeuren. Hier op het forum is dit niet bevorderlijk voor de sfeer, en geeft al vlug de indruk dat de "belanghebbende" kost wat kost zijn gelijk wil halen.

Klopt niet.

Iedereen heeft recht op een wederwoord dat door iedereen kan gelezen worden, in de mate natuurlijk dat de dame waar het over gaat al iets wil rechtzetten of verduidelijken.

Als iemand doelbewust en onterecht een slechte recensie schrijft en je zou die niet publiekelijk "mogen" rechtzetten dan blijft die wel hangen bij de lezers hier terwijl die geen notie zouden hebben van een reactie van betreffende dame als die in een persoonlijk bericht gebeurt. Dus missie blijft geslaagd voor degene die een lasterlijke review schrijft want niemand heeft weet van een (terechte) reactie van de dame waar het over gaat.

Het omgekeerde uiteraard ook maar daar gaat niemand van zeggen dat ze niet waar is tenzij ze natuurlijk wordt tegengesproken door een andere wandelaar.
 
Laatst bewerkt:
Recent heb ik ook een massage van deze dame gehad. Was vrij basic, en je merkt dat ze nog (te) weinig ervaring heeft. Veel geld (als je voor wat extra's gaat) met een minimale ervaring.

Mijn advies zou zijn dat ze snel wat meer 'kneepjes van het vak' gaat leren zodat ze het geld waard is.
(het is wel een erg mooie meid btw! :) )
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/jonge-erotische-masseuse-met-intiem.html
Totale kosten (in euro)
185
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige vrijdag een bezoekje gebracht aan Sandra.
Ze ontvangt in een huisje in Poederlee.

Gekozen voor b2b + intiem.
Zowel van de massage als van het intieme gedeelte heb ik erg genoten.
Bij het intieme had ik duidelijk de juiste keuze gemaakt, wat maakt dat de grote spiegel in de kamer een extra meerwaarde werd. 🤩
Rubbertje netjes gevuld.

Sandra is een prachtige meid. Vlot en aangenaam in de omgang.
Mij ziet ze nog wel eens terug 😊

Ze ontvangt daar trouwens niet alleen. Je kan er ook Sienna (voorheen Sandra 1 bij Alexandra) boeken.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/jonge-erotische-masseuse.html
Totale kosten (in euro)
265
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik had een mindere dag op het werk. Het weer was ook maar triestig en ik had nood aan een warme, lekkere massage.
Zo kwam ik nog eens in contact met Sandra uit Lille, Poederlee. Ik moest spijtig genoeg een paar uurtjes wachten door de drukte, maar kon toch nog die dag bij haar terecht.

Ik bel aan en zag een heel lieve, stralende, knappe jongedame voor me staan die me lief aansprak. Mijn gevoel zat al direct goed en ik was direct op mijn gemak bij haar.
Na het bespreken van de massage (de all-in massage) even snel opfrissen en daar stond ze me al op te wachten aan de massagetafel.

Sandra heeft een heel knus, warm kamertje met een bed, een massagetafel en een grote spiegel waar je haar ook in kan bewonderen.

Maar mijn god... Wat is die meid fel verbeterd in haar job. Ik heb er lekker van genoten... en aan mijn vriend vanonder te voelen... hij ook. Wat ben ik met een smile terug naar huis gereden.

Sandra, als jij dit leest... Danku. Jij ziet mij nog terug... Je bent een toppertje. X
 
Laatst bewerkt:
Aan de prijsklasse te zien van een vorige recensie, veronderstel ik dat Piwi001 165€ betaald heeft ipv 265€…
Als het toch 265€ moet ik haar dringend van mijn to-do lijstje schrappen 😉
 
If you wake up at a different time, in a different place, could you wake up as a different person?

Geen geld trouwens, €265 voor een uurtje aftrekken, en dat nog wel met een Bekende Vlaming 🙄
Het was de all-in massage, dus niet enkel aftrekken. Alles was er op en er aan wat ik wou en het was heerlijk.
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/intiem-met-sensuele-massage.html
Totale kosten (in euro)
125
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Op redlights gekomen bij Sandra. Herkende haar direct van EVV filmpjes Afgesproken voor een uur b2b massage met manuele hoogtepunt. Bij binnenkomst trap op richting massage kamer en af gerekent. Dan begeleid ze je naar de badkamer waar je een douche kan pakken. Dit moet je al zittend douchen. Met het schuine dak kan je amper recht staan.

Massage was meer erotische massage. Ze komt maar een paar minuten op je zitten om met haar borsten op en neer te gaan. Dan begonnen met aftrekken. Na een paar minuten begon ze al te blazen dat het wat te lang duurde. Wel klaar gekomen en terug een douche gepakt.

40min gereden voor wel geteld 45min binnen geweest met 2 keer te douchen. Heb al jaren ervaring met massages en je vind er betere voor minder... Zeker geen herhaling meer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan