Recensie Sandra, Salon 261 Alphen a/d Rijn 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rob Sommers

Newbie
10
15/10/21
13
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
https://www.salon261.nl/alphen/info.php?id=Sandra
Gisteren een paar heerlijke uurtjes doorgebracht bij Sandra; kende haar nog niet dus als 'blind date'; toch best spannend
Toen ze me uit de foyer kwam halen meteen zo'n gevoel van 'Wat een leuke dame is dit! :love:' dus dat zat wel goed;
Hygiëne echt super; fijne zachte geur die ik nog wel even zal onthouden.

Naar de kamer, even douchen met haar en rustig kennis kunnen maken; toch altijd fijn en ik voelde me meteen op mijn gemak
Prachtig lichaam, plaatselijk mooi vrouwelijk versiert; lieve lach en mooie ogen; Slimme lieve rustige meid die ook weet wat ze wil.

We hebben een heerlijke tijd gehad met fijne massages en ik ben tussendoor na verschillende standjes lekker 69 in haar mond klaargekomen;
Ook heerlijk zoals je lekker met haar mag spelen; mits je voorzichtig bent natuurlijk
Met een brede glimlach, voldaan gevoel en mooie herinneringen naar buiten!

Toppertje; en voor wie het leest: wees zuinig op haar!
En mocht je het zelf lezen Sandra: ook complimenten namens; heb thuis met een glas wijn nog gezellig over ons samenzijn gehad ;)

Rob
 
Ik had vorige week een afspraak met haar gepland, maar helaas heeft de lockdown hier een stokje voor gestoken. Balen! Ik ben wel nieuwsgierig naar haar en hoop na de 14e, als de lockdown hopelijk eens een keer volgens planning opgeheven wordt, alsnog te kunnen afspreken.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/alphen-aan-den-rijn/7087120-sandra
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag een uurtje doorgebracht met Sandra, een fris jonge dame met een leuk slank figuurtje.
Sandra is welwillend en in haar eigen woorden, ze vind het leuk om een man te verwennen.
Zoenen doet ze niet voluit, dat is enigzins jammer, maar voluit klaarkomen in haar warme mondje compenseerde dat weer ;)
Ze veronschuldigde zichzelf nog voor het morsen, want het was een beetje veel deelde ze mee.
Vond het zelf er wel grappig uitzien, eerlijk gezegd.
Ik heb bij dit bezoek geen gebruik gemaakt van de optie om intiem te gaan, dus daar kan ik niks over mededelen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Cupmaat
C (fake)
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb Sandra ook een bezoekje gebracht. Mooie dame met lekkere rondingen. Pijpen zc doet ze lekker maar kort. Zoenen doet ze idd niet gewillig. Verder heerlijk seks gehad in verschillende posities. Ook is ze heel hygiënisch. Ik vond het ok voor een keertje.
 
Vandaag een uurtje doorgebracht met Sandra, een fris jonge dame met een leuk slank figuurtje.
Sandra is welwillend en in haar eigen woorden, ze vind het leuk om een man te verwennen.
Zoenen doet ze niet voluit, dat is enigzins jammer, maar voluit klaarkomen in haar warme mondje compenseerde dat weer ;)
Ze veronschuldigde zichzelf nog voor het morsen, want het was een beetje veel deelde ze mee.
Vond het zelf er wel grappig uitzien, eerlijk gezegd.
Ik heb bij dit bezoek geen gebruik gemaakt van de optie om intiem te gaan, dus daar kan ik niks over mededelen.
Had je tijdje opgespaard dat het zoveel was 😂😂
 
Ik heb Sandra ook een bezoekje gebracht. Mooie dame met lekkere rondingen. Pijpen zc doet ze lekker maar kort. Zoenen doet ze idd niet gewillig. Verder heerlijk seks gehad in verschillende posities. Ook is ze heel hygiënisch. Ik vond het ok voor een keertje.
Hoi ik ben bij haar al enkele keren geweest en ik kan over het zoenen niet de zelfde mening zijn als jij. Ik vond dat ze wel vol overgave heeft gezoend. Maar het kan ook een kwestie zijn van hoe iemand zoent en wat iemand vol overgave vind. Ik kom bij veel dames in de salon261 en iedere dame zoent op een andere manier of niet. Dus het is ook maar net hoe iemand zoent. Ook vraagt ze er geen extra vergoeding voor. Voor mij is het een toppertje! Ik zal eher nog vaak bij haar komen.
 
1e film van haar staat online, wat ik van haar heb begrepen wil ze graag meer films maken.
Ben benieuwd, en ondertussen maken we samen zo af en toe gewoon nog wat fun💦👌🏼

 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Geweldige bezoek. Nooit eerder hier gekomen, maar Sandra is het dik waard. Das was mijn rit wel waard. Herhaling --> Zeker wel.
Ijs brak snel en na het douchen pijpt ze vol passie. Daarna genoten van intiem in verschillende standjes.
Als je in de buurt bent en ze is aanwezig, raad ik haar zeker aan!
 
1e film van haar staat online, wat ik van haar heb begrepen wil ze graag meer films maken.
Ben benieuwd, en ondertussen maken we samen zo af en toe gewoon nog wat fun💦👌🏼

Is dit Sandra uit Alphen????

 
Wat 'n lekkere geile meid zeg. Eindelijk iemand die ook gewoon neukt zc in deze film. Veel meiden bij Kim Holland gebruiken condooms en dat is toch 'n beetje jammer.
Ga binnenkort snel 'n keer bij haar langs. Kijken waar ze allemaal voor in is.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
I visited her for one hour and it was really an amazing time. She is beautiful with a super sexy body. We had at the beginning and the end a nice conversation. The sex was outstanding. I definitely will visit her again.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
350 + 30 Tip
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Very hot, honest, great communication skills, keeps promises and not a clock watcher. 5 star across the board. No complaints.

@Pfefferbeisser Thank you!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Exactly like the first time, exceptional service!
 
It was cheaper because I didn't opt for the extras- blow job for 50 Euros. Reserve your condescending smile for the teacher who educated you- if you ever went to school that is. Your IQ seems to be lower than that of Mr. Rutte 😂.

I went to Salon 261.
 
Laatst bewerkt:
It was cheaper because I didn't opt for the extras- blow job for 50 Euros. Reserve your condescending smile for the teacher who educated you- if you ever went to school that is. Your IQ seems to be lesser than that of Mr. Rutte 😂.

I went to Salon 261.
Was zo gek om de vraag in het Engels te stellen, stank voor dank. K***gat.

Maar bedankt!
 
But like her WhatsApp profile pic is not visible to me anymore and messages are not going through. Kind of similar to when people block you for no apparent reason 🤣. Is it the same for you? Doesn't matter though. I have fucked her almost 4 times.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan