hot brunette for you
Hi, I'm Sandra, a brunette who just arrived in your city. Come and visit me so you can feel the best pleasure of your life....
www.kinky.nl
Braziliaanse Sandra (Brasilia) is een lange dame meer dan 1.80 eerder rond de 1.90, Stevig met wat extra van postuur.
Mijn eerste cock van diep donker zwart, kan nu van de bucketlist, had a langer hier naar uit gekeken. Ik had het idee dat dit iets extra"s zou geven maar het maakt niet wat voor kleur die heeft. Het is vooral je eigen hersenspinsel die je iets aanpraat. Wel al veel eerder een afspraak gemaakt met Kamoya, op mijn verzoek een gratis video met haar grote dikke zwarte lul van 21x6cm ontvangen. Wap benodigheid en drank door haar laten regelen en taxi vooraf betaald, ja het zijn net service- medewerkers geworden met bijgaande voorrijkosten. Om maar even te benadrukken mijn apotheek levert het medicijn gratis aan huis. Zij was met de taxi onderweg zei ze plaatje van haar in de auto ontvangen, maar de taxirit vanuit Groningen duurde maar, het was al 2 uur in de nacht ik stond op het punt om naar bed te gaan plots een foto van haar in de auto en de taxisouffleur (geen gezicht opname) en twee politie auto's met haar verhaal dat zij waren aangehouden omdat die taxivent te hard had gereden en zijn mobieltje aan zijn oor zat geplakt. Ja terechte aanhouding, goed gedaan cobs. Zij boos dat ik die opmerking maakte ik als reactie geef die taxidriver de schuld en verwijt mij niets. Ik heb hier niets mee van doen. Maar wat is hier nu werkelijk van waar, ik heb haar laten weten om van de afspraak af te zien en het wel tijd was om mijn slaap te gaan inhalen. Nou dat was volgens haar geen goed idee, ja zij kan mij wat. Dus first black cock thrue the drain. Appt mij later of ik naar haar kan toekomen, mijn laatste bericht aan haar Ja ben jij gek wie weet waar je vandaan moet komen, Hamburg???? Dat was mijn eerste ervaring met een Black Dick!!! Nu verder met Sandra, ga voortijds geen uitgebreide WA chats met haar aan, zij kan meerdere dagen niet reageren en dan out off te blue een antwoord van haar, maar dan moet het wel snel allemaal gaan. Het liefst direct naar haar toekomen. Een afspraak de volgende dag afgesproken. Meerdere keren gevraagd om haar adres maar 2 dagen reactie. Besloten om alle chatberichten te verwijderen. Gisternacht ik was nog op toch een voor mij een laatste kortbondige message gestuurd met i like to suck you all the time en swallow all your hot white milk. Ik dacht wordt niets. De volgende morgen Sandra maar uit WA verwijderen. Gistermorgen rond 10 uur een kort berichtje van haar met het antwoord ok, ik dacht dus toch nog een positieve reactie. Ik haar laten weten dat ik rond etenstijd bij haar zou aanschuiven. Nog geen morgenlunch gehad lag nog te pitten. Effe douchen, cleanen niet van gekomen. 2 Preps snel ingeslikt voor alle zekerheid. Zij ontving mij midden in het centrum van Groningen in een winkelstraat op een klein appartementje meer een studentenvertrek boven de winkel. Hoe kan men zo willen wonen. Goed het woonprobleem is voor de politiek en laat ik hier snel achter mij. Goed nu waar het om gaat. Bij ontvangst drie dikke kussen en op naar de slaapkamer zij maakt eerst even een babbeltje over waar we wonen en dat het haar goed bevalt hier. Everything well organised she said. Only wether now badly, i say yeh its not Cobacabana. Nog wat prietpraat en dan de wensen bespreken en voor hoe lang om tot een bedrag te komen. Aangezien ik nu niet door haar geneukt wou worden, zie eerder opmerking over shower een half uur voor 100 euri beklonken met haar. Ik was er op uit gegaan op basis van haar cock foto's om haar de volle tijd te pijpen en me voor te bereiden ik zat nu toch aan haar tafel om mijn eten die ik door snel handelen had overgeslagen rond het 12 uurtje bij haar in te halen. Haar lul komt niet met een van haar foto's overeen of het moet zijn omdat het nogal donker in de kamer was dat ik dat niet goed heb kunnen zien, maar denk dat ik wel gelijk heb. Ongeveer 18x4cm had ik toch mijn meetattribuut maar meegenomen en als zij keihard is wel de rest van de gehele half uur die heerlijk gekust, gelikt en afgezogen en zij begon mijn mond ondertussen ook te neuken, nice!!! Prompt na het halfuur zegt zij de tijd is om. Ik direct tegen haar en waar is mijn voeding, toch in de chat afgesproken, nee 100 euri extra. Ik dacht het niet maar wel voor de derde maal mijn maaltijd gemist. Al met al een gemiddeld goede afspraak maar geen heaven gevoel. Mijn eerste ervaring met black was dus zo zo, ik had mijzelf voortijds er meer van verwacht, Maar wat ik eerder al zei goede afspraken uit het verleden zijn geen garantie voor toekomstige verwachtingen . Misschien moeten wij de ladies in een Kinky.nl beleggingspool onderbrengen en van de hopelijk goede rendementen profiteren. Als beleggersbezoeker heb je dan meer zekerheid tot een goede date. Ja mijn verhaal is weer voor de opleveringstermijn opgeleverd als schrijver, kan ik nu mijn gage ontvangen.