WHEM Sandra/Victoria/Julia, Valkenburg (Voorheen Dordrecht)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Eric74

Wandelaar
82
26/06/22
44
2
=
=

Heeft ook geadverteerd onder Marga. Enkele keren geweest. Vrij drukke dame en werkt snel toe naar een orgasme. Wat meer rust en je zou er best wel een gfe mee kunnen hebben.
Neemt de telefoon op bij alle drie de advertenties. Mogelijk dat er nog andere dames ontvangen en zij opneemt. In verleden gebeurde dat ook vaker.
Maar voor nu even bij elkaar gezet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is dat toevallig de Poolse die ooit ook bij Papendrecht Privé heeft gewerkt, jaren terug? Ze lijkt er op de foto's, van wat er zichtbaar is, namelijk een beetje op en die hanteerde ook zeker twee van de genoemde artiestennamen.
 
Volgens mij heeft ze daar ook ooit gewerkt. Ben daar weleens bij Sarah geweest die later dus op zelfde adres in Dordrecht ontving als Marga (Magda) of welke naam ze ook aanneemt.
Via Sarah eigenlijk in contact met haar gekomen omdat Sarah was bezet. Maar zou ook wel weer graag keer met Sarah afspreken, maar die adverteert al lange tijd niet meer
 
Dat gevoel had ik inderdaad al. In dat geval mogen er wel een paar jaartjes bij de 41 worden opgeteld, maar vooruit. In Papendrecht wel diverse gezellige bezoekjes gebracht, ook nog een keer toen ze samen was met haar andere Poolse vriendin. Die was voor het verhaal Italiaans, want daarmee dacht ze meer klanten te lokken. Was natuurlijk onzin. Grappige was dat ik toen een keer vrij vroeg daar arriveerde en beide dames net in de lift stonden. Ze lieten mij er nog even bij en vroegen in de lift al wie ik wilde kiezen, waarna ze besloten om korting aan te bieden op een trio. Moet toch al minstens zeven jaar geleden zijn, als het niet langer is.

Maar goed, misschien toch eens kijken of ik dan een keer met haar kan afspreken in Dordt, om te zien of ze het inderdaad is. Al ben ik vrij zeker als ik de bovenste advertentie bekijk van de drie linkjes, want foto 4 is volgens mij nog een oudje uit Papendrecht (aan de inrichting te zien).
 
"Nieuwe " dame in Valkenburg van 44jaar.
"Ik ben een mooie geile Holandse dame volop met seksuele fantasieën" maar komt uit Oost Europa (voor wat het waard is)
Is al sinds februari 2017 actief op Kinky. Kan me niet voorstellen dat niemand deze kent.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan