Recensie Carolina/Victoria, Arnhem (voorheen Den Haag) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Germanicus

Wandelaar
47
15/04/23
51
10
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/5522728-victoria
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Onderweg naar huis wilde ik mijn Germaanse zaad lozen bij een mooie latina, derhalve kwam ik op de adv . van Victoria. Afspraak maken ging via de app en ik kom vrij snel terecht. Opfrissen kon helaas niet bij de locatie.

De date begon ansicht prima, Victoria is een Colombiaanse en het is de dame van de foto's. Ze heeft een leuke kopje en lekkere lichaam met een dikke kont. Na het afhandelen van de financiën heeft ze een korte tease dans gedaan en vervolgens op haar knieën mij gepijpt (mc). Pijpen was helaas niet haar forte, derhalve snel overgegaan naar intiem. Ze heeft een lekkere strak poes heb haar lekker in verschillende posities kunnen nemen om het in doggy af te maken lekker balls deep pompen (ze kon mijn forse penis goed hebben) en zo doende ook lekker condoom volgespoten.

Samengevat, Victoria is een mooie dame voor een korte neukbeurt, maar ik raad haar niet aan voor een lange date. Daarvoor was zij qua service niet goed genoeg in mijn beleving.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5522728-victoria
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze dame onlangs bezocht in Nijmegen. Zie dat ze nu verplaatst is naar Arnhem en dat ze ipv Victoria nu Carolina heet. Het is 100% de dame van de foto's. Ze is klein en heel erg knap. Daar boven op heeft ze ook nog een fantastisch lichaam. Voor mij echt een perfecte combinatie qua fysiek. Een van de mooiste dames die ik bezocht heb. Het enige nadeel: ze spreekt geen woord engels en daardoor is communiceren met haar erg moeilijk. Je kunt niet echt een connectie maken ervaarde ik. Daarbij is ze ook nog vrij aan de prijs. Mooie ervaring, maar voor mij niet snel een groot herhalingsgevaar. Wellicht ga ik nog een keer een wat langere date met haar proberen om te kijken hoe ze dan is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan