Recensie Mia, Roosendaal (voorheen Den Bosch) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Peter Conrads

Stamgast
348
15/09/21
137
50
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-bosch/8327276-victoria
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mia is een kleine latina dame.
Ze lijkt op de foto's, maar wel een beetje ouder.
Persoonlijk vind ik haar er beter uit zien, meer vlees op haar lichaam, minder hoekig gezicht.
Haar locatie is redelijk discreet.

Haar lichaam is niks mee, lekker klein lichaam, lekkere borsten die ik lekker mocht vast houden.
ik mocht alles wel lekker goed aanraken. Haar poesje ook.

Tongzoenen doet ze ok, weinig tong. De date ging ook zo snel. Samen gedouched, beetje 'dry' fucking/ pussy sliding in the douche.
Pijpen ook wel lekker, neuken ook super lekker met deze dame. Neukend afgemaakt in de douche, dit heeft toch wel een hoog gfe gehalte voor mij.

Ik ga gauw een keer terug, met de intentie mijzelf een beetje af te remmen om langer van haar te genieten.

hier wordt ook over haar gesproken.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-bosch/8327276-victoria
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze kleine, hete dame uit Spanje maar eens bezocht. Een fijne date, in het begin was Mia wat terughoudend met tongzoenen. Dat verdween naarmate het uurtje vorderde. Ze pijpt lekker (met condoom) en beffen kan ze erg waarderen. Na wat verschillende standjes uiteindelijk in doggy geëindigd. Nog wat chitchat daarna en wat gekroel waarna het tijd was om aan te kleden.
Herhaling? Ik weet het nog niet, twijfel een beetje maar kan dat nog niet helemaal beargumenteren voor mezelf.

Ze is sinds september 2022 in Nederland en is nog een weekje hier. Haar plannen zijn wel om terug te komen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8327276-mia
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
After giving it a thought for few days and no reviews here, I decided to try it myself. The lady recieves in a nice discreet street in the centre of Breda. She is actually older than what is shown in the photos but looks decent. She has surgery marks on the waist level, maybe to remove excess fat and be in shape. But hey, the job demands it. She welcomed with a huge smile and kiss on lips. She was happy to see me and at the end told me I look so sexy and she enjoyed my company..was sharing the news to her girl friend on phone (spanish). She is from Brazil and a very friendly girl. I could enjoy her very well and poke a finger in her butt hole while I fucked her in standing position carrying her in my arms... she is very clean. Could try lot of positions, no hurry, very accomodating and lets you shower. Clean toilets and bedroom. Maybe more is possible, unfortunately I won't be a regular.
 
She looks the same figure as in photos after the surgeries. I dont know what you would call that body type. She is latina, they all have a unique body type. Photos can be trusted but imagine without makeup..
 
pzc was okay.. but i didnt ask more. She said she was not fan of spitting and slurping...If that is your priority ask her what/how you want. She responds well to all questions
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8327276-mia
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag een bezoek gebracht aan Mia in Breda en dat was me werkelijk een waar genoegen.

Het app-contact verliep vlot en een afspraak was snel geregeld. Ze spreekt genoeg Engels om elkaar te begrijpen, ook tijdens de actie in bed.
Veel conversatie en kennismakingstijd hebben we echter niet gehad. De voordeur was nog niet dicht of we stonden al heftig te tongzoenen en tegen elkaar aan te rijden. Zelfs voor vooraf opfrissen of douchen was geen tijd, er moest meteen volop worden gesext. Erg lekker kan ik je zeggen, ze heeft mij niet horen klagen.

Mia heeft een heerlijk lijf (prachtige borsten, billen en haar) waarmee ze erg comfortabel is en dat ze vol passie inzet tijdens de pret tussen (of eigenlijk meer op) de lakens. Ze laat zich vrijelijk overal aanraken, neemt initiatief en heeft een uiterst plezierige, vloeiende manier van elkaar verkennen, standjes afwisselen en genot geven/nemen. Ze is een echte party girl die er zelf ook lol in heeft en na afloop al dansend in haar nakie nog even een booby shake showtje weggaf. Erg leuk.

Klein minpuntje is wellicht de ontvangst-locatie; van alle gemakken voorzien maar daarmee is het wel zo'n beetje gezegd. Omdat Mia met haar verschijning al mijn aandacht opeiste, heb ik me er totaal niet aan gestoord.

Geëindigd met een heerlijke massage en een douche (nu wel 😁) en huiswaarts gekeerd met een grote glimlach die ik maar niet van mijn gezicht krijg. Ik ga haar in de toekomst zeker weer bezoeken.

Ze is nog tot 12 april in Breda en gaat dan naar een andere locatie. Heren Bredanaars, doe er je voordeel mee.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan