Recensie Carmen, Apeldoorn (voorheen Den Bosch) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

bram_tilburg

Newbie
3
16/01/23
6
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/573387-carmen
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Paar weken geleden afgesproken met Carmen. Zij ontvangt achterin haar busje. Vaak in omgeving Apeldoorn, Arnhem of Emmen. Nu in Oss en voor mij naar Den Bosch gereden. Beetje zoeken naar geschikte plek en uiteindelijk op de parkeerplaats van een groot tuincentrum uitgekomen. Achterin het busje heeft ze alles ingericht, met een matras, lampjes etc. Beetje behelpen, maar ook wel weer geil als er iemand op een parkeerplaats tegen je zegt: "stap maar in, dan zal ik je eens lekker gaan pijpen". Ze is op leeftijd zoals op haar foto's te zien, maar nog een heel goed lichaam en ze droeg lekkere lingerie. Ze praat veel, maar tijdens het echte werk, gelukkig wat minder. Eerst lekker pijpen, daarna twee standjes neuken.
Heerlijke vrouw, prima date en ik denk zeker nog weer eens af te spreken als ze in de buurt is.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/573387-carmen
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben bij Carmen geweest. Ja hartstikke leuk man. Ze ontvangt in haar busje. Op een parkeerterrein, bij tankstations. Hup zo met zn tweetjes achterin. Hond voorin houdt de wacht. Vooraf effe bellen en dan laat ze weten kom maar daar die en die parkeerplaats. Ik was er iets eerder. Ze komt aanrijden en belt waar ze staat. In het busje samen helemaal uit kleden. Carmen kan goed pijpen. Met condoom alles. Duurt niet lang of je wilt al komen. In het echt ziet ze er leuker uit dan op de foto. Leuk half uurtje. Je mag aan haar zitten, beetje haar kutje likken ook prima. Carmen is gezellig. Tijdens het pijpen is ze gelukkig wel stil 😉 Een leuke Hollandse dame, niet meer de jongste maar met je neus tussen haar borsten en je pik in haar mond doet dat er niet meer toe. Hele leuke car date !!
 
Laatst bewerkt:
Vraagje: is dit dezelfde dame die ooit gastvrouw was (en wellicht ook gewoon daar werkte om mannen te plezieren) bij privéhuis Dubbeldam82 dat inmiddels gesloten is?
 
Gisteren na lange tijd bij Carmen, in haar busje geweest, bleek achteraf 5 jaar.😯 In die tijd is er wel wat verandert, grotere bus, ze is nu vergund en ze is iets voller geworden. Ze blijft mooi om te zien, mooie stevige borsten met kleine tepels. Heerlijk. Had voor 30 minuten geboekt, maar moest alle zeilen bijzetten om niet het kruit, voortijdig, te verschieten. Een heerlijke massage gehad. Verder de liksessie was enorm genieten. Zoals als, eerder in dit onderwerp, beschreven praat ze graag. Niet vervelend. Carmen is een leuke lieve vrouw. Mocht je in de buurt zijn, maak eens een afspraak met haar. Ik ga zeker haar weer opzoeken, maar hopelijk nu wel eerder.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan