Recensie Paris, Den Bosch 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pelsim

Wandelaar
37
23/01/23
56
17
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-bosch/4547624-paris
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Over mijn ontmoeting met Paris of Oksana hoe ze in de advertentie tekst heet kan ik redelijk kort zijn. Ben je in de buurt van Den Bosch en van je op vrouwen zoals je op haar foto's ziet, ga vooral langs!

Vooraf vraagt ze om te douchen en biedt tegen een kleine vergoeding PZC aan indien je schoon genoeg bent beneden. Daarna zijn we voornamelijk aan het zoenen/tongen geweest wat ze met volle overgave doet. Pijpen hoef je haar niet bij te brengen, wat een genot was dat. Haar poes likken was volgens haar alleen bij een uurtje mogelijk dus haar missio genomen waarbij ze heerlijk actief mee doet. Te lekker voor mij en kwam al snel klaar. Vervolgens hoefde ik niet meteen te gaan maar konden we nog een leuk praatje maken. Erg tevreden vertrokken en raad haar dan ook van harte aan.
 
Ben er ook geweest, is een mooie dame.
Echter niet een klik, pas tegen het einde aan leek het

Pzc was niet mogelijk. Tz deed ze niet. Heerlijk lijf wel. Poesje strak. Ze heeft mij wel weten op te geilen dat ik snel kwam, dat dus wel.

Ah wel, dit was mijn eerste ontmoeting, wellicht gaat een tweede ontmoeting een betere zijn.
 
Bij mij was tz geen enkel probleem en had ik wel een goede klik met haar. Maar zoals bij de review van JC te lezen valt is het niet altijd het geval.

GFE ligt er dus ook maar helemaal aan wat je er onder verstaat. En of er een klik is zal bij haar ook een rol spelen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan