Recensie Sandra (Zara), Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

J.B.

Stamgast
Forumpionier
857
02/07/21
2.387
100
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8006452-sandra
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Eigenlijk wilde ik onlangs met Zara afspreken maar ik heb achteraf ontdekt dat de booker mij Sandra heeft voorgeschoteld. Zara is kennelijk dus een lokprofiel voor Sandra. Toen ze me ophaalde in een hotel in Amsterdam zag ik gelijk dat het niet Zara was; 10 kg extra, chubby, UA, 23 jaar, beetje Engels, timide maar wél een jongedame met een knap gezichtje, hele mooie ogen en dikke prammen. Ik twijfelde om om te keren maar ze kwam oprecht en lief over dus ben ik toch maar mee gegaan naar haar kamer.

Beetje tz, afrekenen, na een snelle opfrisbeurt kwam ze verlegen en afwachtend over maar na wat aftasten kwam ze losser. Snel daarna op haar knietjes gezet; pijpen was goed, eerst haar ding maar laten doen en na wat meer vertrouwen en aanmoedigingen van mijn kant kon ik haar een beetje sturen hoe ik het graag wilde (sloppy dt). Haar op bed gelegd en uitgebreid gelikt waar ze zichtbaar van kon genieten. Condoom erom en staand doggy genomen; ondanks haar mollige postuur vond ik het best geil om haar knap gezichtje te zien hoe ze ervan genoot terwijl ik haar grote kont vasthield om daarna het tempo op te voeren en haar keihard met beide armen op de rug en haar gezicht in het matras te staan neuken. Na een kwartiertje losgaan was ik kapot dus op bed gaan liggen en haar mondje weer aan het werk gezet. Sandra is een snelle leerling dus ze deed hoe ik het wilde; lekker sloppy en een beetje gloeggloeg. Daarna facesitting wat ze ook leuk vond om te doen; geil uitzicht met een kut op je gezicht terwijl er een paar flinke borsten erboven hangen. Cowgirl geprobeerd maar met haar postuur ging dat niet echt soepeltjes. Na een vlugge blik op haar telefoon zei ze dat ik nog maar 5 minuten had dus maar weer oraal aan het werk gezet en uiteindelijk trekkend op haar tieten gekomen. Vrij snel opgestaan want haar Engels is beperkt, aankleden, beetje aftertalk en toch met een goed gevoel de deur uitgegaan. Effectief inclusief douchen was ik 45 minuten binnen dus wel een minpuntje als je voor een uurtje hebt betaald.

Ondanks de wisseltruc en haar mollige postuur heeft Sandra het goedgemaakt met haar persoonlijkheid en service. Voor herhaling vatbaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan