WHEM Sanne, Bennekom

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@GeileWillem22 wederom bedankt voor een niets toevoegende bijdrage

@Snoopy2 Vind je jezelf ook niet een beetje hypocriet door een dame die openlijk (en dat is niet verboden) adverteert met neuken zonder condoom toch te benaderen terwijl je toch niet wilt?
Let wel ook niets op tegen dat je tegen neuken zonder condoom bent. maar om deze dames dan ook nog te benaderen terwijl je toch afhaakt vind ik wel erg kinderachtig

Laatst bewerkt:
@GeileWillem22 wederom bedankt voor een niets toevoegende bijdrage

@Snoopy2 Vind je jezelf ook niet een beetje hypocriet door een dame die openlijk (en dat is niet verboden) adverteert met neuken zonder condoom toch te benaderen terwijl je toch niet wilt?
Let wel ook niets op tegen dat je tegen neuken zonder condoom bent. maar om deze dames dan ook nog te benaderen terwijl je toch afhaakt vind ik wel erg kinderachtig
Ik kwam er pas later achter...vandaar. Anders had ik haar inderdaad bij voorbaat al niet benaderd. Heeft dus niks met hypocriet te maken.

Ik heb een afspraak met haar gemaakt in Otterlo ik had een vermoeden dat ik haar kende .bij. Binnen komst klopte mijn vermoeden al gaf ze het zelf niet toe . Ze was eerder de oprichtster die klanten liet betalen en dan snel weg ging. e is toen zelfs nog bij Stegeman opgelicht int progamma geweest. Ik herkende haar aan de tatoeage op de linker borst van een tijger poot . Ze heeft ook al eens en film gemaakt bij Kim holland. .. ze ontkende alles. Maar ik weet het zeker.

Ik ken die dame ook van vroeger. Ik ben haar naam vergeten en weet ook dat Kim Holland filmpje niet meer te vinden.
Ik heb een jaar of 6(gokje) een date gehad met de dame met pootafdruk-tattoo die niet lang daarna inderdaad al die ellende van te lezen was.
Ikzelf had overigens een prima date gehad, vlak voordat het mis ging met die moeilijkheden.

@Huub
Ben je uiteindelijk wel gaan spelen? En zoja, hoe was je date?

Terug
Bovenaan Onderaan