Algemeen Politie inval

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En een onkostenvergoeding van 160 euro, voor condooms, hapje, drankje en feestlocatie e.d mag ook niet?
Of de gastvrouw dan een rondje maakt langs de bezoekers moet ze dan toch zelf weten ... ? Of ben ik nu te creatief?

En een onkostenvergoeding van 160 euro, voor condooms, hapje, drankje en feestlocatie e.d mag ook niet?
Of de gastvrouw dan een rondje maakt langs de bezoekers moet ze dan toch zelf weten ... ? Of ben ik nu te creatief?
Vroeger kwam er in de Moods bar een stel dat bezig was een eigen club op te richten. Toen het bezoekersklaar was hebben ze voor de officiële opening een besloten feestje gegeven waarbij ook een politie inval plaatsvond. Dat er die avond 5,- gevraagd werd als bijdrage voor de hapjes en drankjes deed ze de das om. Was het geheel gratis geweest dan waren ze er begreep ik mee weggekomen.

Toen betaalde condoomloze sex in Duitsland verboden werd vond organisator de spermagames wel een vergelijkbaar creatieve oplossing waar ze juridisch mee weg kwamen. De betaalde dames werden voortaan ingehuurd voor het geven van een showtje en dat ze voor en/of na de show in hun eigen tijd voor eigen plezier het matras opdoken was hun eigen zaak.

Laatst bewerkt:
Dat is best vervelend voor iedereen, de gasten en de gastvrouw.
Was en reden denk je voor de "inval"? Klachten van de buurt of zo?
Moest jij je al bezoeker ook legitimeren? Of werd iedereen zo buiten gezet?

Vroeger kwam er in de Moods bar een stel die bezig waren een eigen club op te richten. Toen het bezoekersklaar was hebben ze voor de officiële opening een besloten feestje gegeven waarbij ook een politie inval plaatsvond. Dat er die avond 5,- gevraagd werd als bijdrage voor de hapjes en drankjes deed ze de das om. Was het geheel gratis geweest dan waren ze er begreep ik mee weggekomen.

Dat is supervervelend en ook betuttelend.
Ik denk dan meteen 'en een besloten buurtfeestje waar je 5 euro bijdrage voor betaald' dan?

Probleem is, je mag geen "bordeel" houden op een woonadres
Als t gratis was, mag t wel, maar zodra er betaald wordt voor sex, is het strafbaar en komt de politie, ze lezen mee op sexjobs en komen dan aanbellen. Dus mijn les, alleen een gangbang bezoeken in een club met vergunning en geen thuis feestjes meer!

Moest jij je al bezoeker ook legitimeren? Of werd iedereen zo buiten gezet?
Ik weet van 1 inval bij iemand die een huiskamer gb organiseerde. Die agenten waren heel schappelijk. Nadat was komen vast te staan dat de dame er vrijwillig aan mee deed kon het feest gewoon doorgang vinden. Maar zo zal het niet altijd gaan. In een niet vergunde locatie als een huurhuis kun je als bewoner een waarschuwing krijgen, een boete van ik geloof wel 25.000,- en gezeik met de verhuurder. In dat geval zullen bezoekers worden gevraagd zich te legitimeren en een verklaring af te leggen over wie ze wat waarvoor betaalden. Als iedereen ontkent dat er sprake was van betaling weet ik niet hoe sterk ze staan al zullen ze de aanloop qua adverteren vaak wel hebben gevolgd en mogelijk een stille mysteryguest hebben ingezet.

Probleem is, je mag geen "bordeel" houden op een woonadres
Als t gratis was, mag t wel, maar zodra er betaald wordt voor sex, is het strafbaar en komt de politie, ze lezen mee op sexjobs en komen dan aanbellen. Dus mijn les, alleen een gangbang bezoeken in een club met vergunning en geen thuis feestjes meer!

Dat bedoelde ik te omzeilen door te zeggen dat je voor andere dingen betaald, maar de sex gratis is.

Welke vragen moest je beantwoorden?
Door welke advertenetie ben je hier gekomen? Heb je een screenshot?

Hoeveel heb je betaald en aan wie en waneer?

En of je zelf nog vragen hebt?

Identificatie is optioneel.
Maar wel de eerste vraag.
In opdracht van de gemeente, zeggen ze zelf.

Laatst bewerkt:
Door welke advertenetie ben je hier gekomen? Heb je een screenshot?

Hoeveel heb je betaald en aan wie en waneer?

En of je zelf nog vragen hebt?

Identificatie is optioneel.
Maar wel de eerste vraag.

In opdracht van de gemeente, zeggen ze zelf.

Dat zijn dus de shitty bewijs-verzamelen vragen.
Kreeg de politie ook de antwoorden van iedereen of hield iedereen zijn kaken op elkaar?

99% van de deelnemers wil niet graag dat zijn aanwezigheid openbaar wordt. En zal van alles zeggen om daar zo snel mogelijk weg te komen. Niemand neemt het risico om mee te moeten gaan naar het bureau voor verder onderzoek.

99% van de deelnemers wil niet graag dat zijn aanwezigheid openbaar wordt. En zal van alles zeggen om daar zo snel mogelijk weg te komen. Niemand neemt het risico om mee te moeten gaan naar het bureau voor verder onderzoek.
In dit geval zou Ik aan de opsporingsambtenaar vragen,ben Ik aangehouden of ,word Ik staande gehouden,en zo ja, waarvan word Ik verdacht.
Is dit niet T geval ,wens Ik iedereen een fijne dag en loop Ik weg.

In dit geval zou Ik aan de opsporingsambtenaar vragen,ben Ik aangehouden of ,word Ik staande gehouden,en zo ja, waarvan word Ik verdacht.
Is dit niet T geval ,wens Ik iedereen een fijne dag en loop Ik weg.
Precies.
Ik laat me ook niet zo snel intimideren door een uniformpje.
Legitimatie mogen ze vragen en krijgen ze ook van me. De rest zoeken ze maar uit. Ik ben er te gast en op uitnodiging. Klaar.
En als ze zelf niet constateren / zien dat er sexuele handelingen plaatsvinden èn geld betaald wordt (heterdaad) dan is er geen zaak.
Gewoon een naturistenclubje op de koffie. Of een huiselijke biologie/anatomie-bijeenkomst. 🤷‍♂️

Precies.
Ik laat me ook niet zo snel intimideren door een uniformpje.
Legitimatie mogen ze vragen en krijgen ze ook van me. De rest zoeken ze maar uit. Ik ben er te gast en op uitnodiging. Klaar.
En als ze zelf niet constateren / zien dat er sexuele handelingen plaatsvinden èn geld betaald wordt (heterdaad) dan is er geen zaak.
Gewoon een naturistenclubje op de koffie. Of een huiselijke biologie/anatomie-bijeenkomst. 🤷‍♂️
Hadden zij eigenlijk wel een doorzoekingsbevel?
Soms vragen ze gewoon:mogen we naar binnen?
Veel mensen durven dan geen nee te zeggen.
Ooit een agent aan m'n deur die naar binnen liep,...
U pleegt een ambtsmisdrijf zei hem.
Die was zeer snel weer buiten,....

Vandaag naar de gang bang van Sanne geweest in Beverwijk..
160,- betaald bij binnenkomst, paar mannen aanwezig..
maar binnen 10 minnen stond er 8 politie binnen..
Vreselijke ervaring… thuis gangbangs waar geld voor wordt gevraagd is dus verboden.. super intimiderend! Sta je dan daar tussen agenten en mensen van de "zeden" politie.
Dat is best heftig en intimiderend. Wat denken ze te bereiken om met zoveel politieman te komen aanzetten? Kan me voorstellen dat het een nare ervaring was. Hopen dat je dat 160 euro nog kon terugkrijgen. Anders voelt het dubbel zo naar.
Het is wel schrikken hoor want ik wilde eigenlijk naar die gb toe. Maar de dag en het tijdstip kwam mij niet uit door mijn werk en nu lees ik dit. Vreselijk.

Laatst bewerkt:
TJa je moet het incalculeren dat het een keer kan gebeuren, het is wel even schrikken. Ik kon nu ook door mijn werk niet erbij zijn, maar heb het in een hotelgb wel eens meegemaakt. Na een eerste keer schrik je er een stuk minder door denk ik. Zo' n kleinschalige gb heeft teveel charme om het ervoor te laten. En gelukkig laten de meeste dames zich ook niet afschrikken. Misschien ligt het anders als je bang moet zijn dat je partner hierdoor erachter komt. Hoewel dat doorgaans niet de opzet van de handhavers zal zijn, maakt dat wel dat je wat minder een grote bek zult opzetten om hun naar hún papieren en bevoegdheden te vragen. Alle "juridische adviezen" hier ten spijt. Zo ben je als huurder wschl ook wat gedweeër dan als eigenaar als gastheer zijnde....
De dame waarbij ik het meemaakte, werd gestalked en die had haar al eerder verklikt. Ze vertelde zelf al tegen de invallers dat wij op een advertentie van haar waren afgekomen. Dus al hadden we gewild, dan had het geen zin erom heen te draaien. Er was meen ik me te herinneren zelfs nog niet eens betaald.

TJa je moet het incalculeren dat het een keer kan gebeuren, het is wel even schrikken. Ik kon nu ook door mijn werk niet erbij zijn, maar heb het in een hotelgb wel eens meegemaakt. Na een eerste keer schrik je er een stuk minder door denk ik. Zo' n kleinschalige gb heeft teveel charme om het ervoor te laten. En gelukkig laten de meeste dames zich ook niet afschrikken. Misschien ligt het anders als je bang moet zijn dat je partner hierdoor erachter komt. Hoewel dat doorgaans niet de opzet van de handhavers zal zijn, maakt dat wel dat je wat minder een grote bek zult opzetten om hun naar hún papieren en bevoegdheden te vragen. Alle "juridische adviezen" hier ten spijt. Zo ben je als huurder wschl ook wat gedweeër dan als eigenaar als gastheer zijnde....
De dame waarbij ik het meemaakte, werd gestalked en die had haar al eerder verklikt. Ze vertelde zelf al tegen de invallers dat wij op een advertentie van haar waren afgekomen. Dus al hadden we gewild, dan had het geen zin erom heen te draaien. Er was meen ik me te herinneren zelfs nog niet eens betaald.
Jij hebt dus ook de dans kunnen ontspringen. Soms kun je ook wel blij zijn dat je moet werken....
Tien minuten later kwamen de agenten binnen wordt hier gezegd. Daarom vroeg me af hoe het zit met het terugbetalen van het geld. Tenminste ik neem aan dat gb niet meer doorging. Of toch misschien wel.

Met thuis gb én ontvangst loop je ALTIJD een risico voor een inval, maar 8 man is wel mega overdreven 😳
Geen enkele smoes trappen ze in. Je adverteert met een bedrag, dus dan is het ineens gratis? Gaat t niet worden..

Overigens hoort dit topic niet tussen de recensies, er is niets gebeurd. Vind het wel triest voor die vrouw.

Hadden zij eigenlijk wel een doorzoekingsbevel?
Soms vragen ze gewoon:mogen we naar binnen?
Veel mensen durven dan geen nee te zeggen.
Ooit een agent aan m'n deur die naar binnen liep,...
U pleegt een ambtsmisdrijf zei hem.
Die was zeer snel weer buiten,....
Je berichten in dit topic klinken heel stoer maar zorg in ieder geval dat het klopt wat je zegt in dit bericht en in het bericht over de cautie

En anders noemen ze het wel verdenking van mensenhandel. Altijd goed.
Ik denk dat het motto 'als je geschoren wordt kun je beter stilzitten' voor de meeste klanten, dames en gastgevers uitgangspunt zal zijn. En misschien ook handiger. Klachten over een optreden kun je beter later doen, is ook comfortabeler met je broek weer aan.

Terug
Bovenaan Onderaan