Recensie Sanne, Oostkamp 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
"Mocht voor mij wel wat meer teasen en spelen zijn en iets minder overdadig met de olie. De ruimte was ook niet warm"
Euhm...het is vandaag dertig graden ofzo...was er dan airco of?🤔
 
Afspraak vlot gemaakt, foto's op profiel zijn flaterend voor de dame. Iets molliger dan gedacht, niet onknap maar ook geen babe en heel vriendelijk.
Eerst een korte babbel, dan in de douche waarbij zij je wast zonder meer. Daarna wast zij zich ook.
Massage zelf was in orde, wel deugddoend. Mocht voor mij wel wat meer teasen en spelen zijn en iets minder overdadig met de olie. De ruimte was ook niet warm.
Hoogtepunt doet ze in 69, hoefde voor mij niet ik had achteraf gezien liever haar voorkant gezien op dat moment :)
Nadien, elk op beurt in de douche terug.
Van het uur denk ik alles samen een 30-40 minuten massage. Geen herhaling voor mij, was ok maar meer niet.
69? ... full option 69?
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/massage/sanne-senssential-vandaag-beschikbaar.html?adult=1
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)

Ben daar verleden jaar eens geweest en moet zeggen was toch wel een heerlijke massage , afspreken ok verlopen , je dient een douche te nemen (ze komt niet mee douchen maar ze is spik en span :) ) leg je maar op je buik zei ze en begon met masseren van nek tot tenen , terwijl gevraagd of tongzoenen, beffen en pzc mogelijk was , pzc geen probleem ,maar geen tz en beffen zei ze.
Dan mocht ik me omdraaien en begind ze me benen,ballen te masseren , dan komt ze achter me hooft verder masseren en aan me keiharde paal te trekken en af en toe een lik en hangt ze 5 cm met der poes boven me mond...tja....ik hef me hooft op en steek me tong helemaal in die poes , gewoon omdat ik bloedgeil was en twas sterker of mezelf ;) ze maakte er geen probleem van , ze heeft me dan nog enkele minuten lekker gepijpt en klaargetrokken klein wasje en vertrokken.
 
Laatst bewerkt:

Ben daar verleden jaar eens geweest en moet zeggen was toch wel een heerlijke massage , afspreken ok verlopen , je dient een douche te nemen (ze komt niet mee douchen maar ze is spik en span :) ) leg je maar op je rug zei ze en begon met masseren van nek tot tenen , terwijl gevraagd of tongzoenen, beffen en pzc mogelijk was , pzc geen probleem ,maar geen tz en beffen zei ze.
Dan mocht ik me omdraaien en begind ze me benen,ballen te masseren , dan komt ze achter me hooft verder masseren en aan me keiharde paal te trekken en af en toe een lik en hangt ze 5 cm met der poes boven me mond...tja....ik hef me hooft op en steek me tong helemaal in die poes , gewoon omdat ik bloedgeil was en twas sterker of mezelf ;) ze maakte er geen probleem van , ze heeft me dan nog enkele minuten lekker gepijpt en klaargetrokken klein wasje en vertrokken.
Bedankt maar dat is wrs Sanne waarover je spreekt. Iemand info over Valerie?
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik ben bij Valerie geweest. Persoon niet mijn ding op vlak van uiterlijk. Nogal kleine zakjes als tieten en haar gezicht is niet mijn smaak. Mager is ze wel.
Massage is oké, ze gebruik nogal veel olie. Bij de afwerking kan je aan haar poes lekken.

kort samengevat, prijzig (€150) voor wat het totaal pakket is.

De handdoeken stinken wel, niet zeker of die wel proper was…
 
Sanne recent nog bezocht.

Het was een aangename body2body massage op een futon op de grond met een manueel hoogtepunt, in een 69 possitie, je mag haar strelen en aanraken. Na de massage gaat ze mee in de douche.

Alles samen een uur binnen geweest, ze is 2 keer een paar minuten weggeweest voor een drankje en bij het afrekenen.

Body2body massa was een aangename ervaring en van de betere die ik al mocht ontvangen.

De Prijs was 130 eur.

Gemakkelijk afspraak kunnen maken via sms.
 
Terug
Bovenaan Onderaan