WHEM Sanne

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze dame is moeilijk te bereiken eens afspraak gemaakt in een hotel in gent niet ver van station de dame liet toch wel weten dat ze niet kwam ik stond daar te wachten en doodleuk stond er in smsje er had een andere klant haar gebelt dus kon ik de boom in
 
Oeps zijn er hier een paar recensies verwijderd van Sanne ? Had hier paar positieve reacties gelezen van haar en die zijn precies verwijderd , iemand een idee waarom ?
 
Er waren er 2 (recent lid) die inderdaad positief waren. Ik vermoed dat ze vanuit hetzelfde ip-adres reageerden als ..... 😬🙄 gezien het onvermogen namen met een hoofdletter te typen en zinnen af te sluiten met een "."
Verder wil ik Sanne wel eens proberen. Van mijn leeftijd ongeveer en lekkere tieten. Jammer dat ze niet ontvangt.
Misschien thuis eens uitnodigen al zit ik ook weer niet op een chauffeur ofzo te wachten.
 
Er waren er 2 (recent lid) die inderdaad positief waren. Ik vermoed dat ze vanuit hetzelfde ip-adres reageerden als ..... 😬🙄 gezien het onvermogen namen met een hoofdletter te typen en zinnen af te sluiten met een "."
Verder wil ik Sanne wel eens proberen. Van mijn leeftijd ongeveer en lekkere tieten. Jammer dat ze niet ontvangt.
Misschien thuis eens uitnodigen al zit ik ook weer niet op een chauffeur ofzo te wachten.
juist ja zo'n chaufeur is irritant
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan