Recensie Sara, Emmanuela’s Angels, Waasmunster 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Iamfrombelgium

Vaste klant
Forumpionier
114
08/07/21
58
9
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/emmanuelas-angels-3
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Mooie verschijning.
Tijdens het half uurtje veel aan het zingen.
Is wel lief.
Geen TZ geen beffen
 
Gisteren fijn uurtje met Sara gehad. Is inderdaad een nieuw meisje. in het begin was ze een beetje onwennig, maar heb een heerlijke blowjob (zonder) gehad, vrolijk meisje en spreekt ook frans. ze heeft me ook een heerlijke massage gegeven, daar heeft ze volgens haar opleidingen voor gevolgd, en dit klopt wel. Ze wist onmiddellijk de pijnlijke punten te vinden en voelde me nadien 10jr jonger.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Cupmaat
D (fake)
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Foto's waarschijnlijk redelijk correct. Daar ben ik het mee eens. Leeftijd, rond de 34, kan kloppen.
Borsten : niet mijn ding. Grote tepelhoven. Ik heb liever een A cupje met lichtroze tepels. Smaken verschillen.

In dit huis zijn het wel altijd foto's van de juiste dame maar wel vaker eens van hoe ze er 10 jaar geleden uit zag.
Bv bij Caty zit er één recente foto en de andere foto's of van haar rugzijde of van lang geleden.
Ik heb het gevoel dat er in dit huis meestal dames rondlopen die niet van de jongste meer zijn en die soms over
hun houdbaarheidsdatum zitten. Dat is weer mijn persoonlijke mening.

Het bezoek : bed was opgemaakt met oude lakens en een handdoek die door het te vaak absorberen van natte lichamen al wat slecht rook.
De massage achteraf kort van duur.
Zoenen : als je een zoener bent moet je deze niet kiezen.
Pijpen was vooral balzuigen en tegelijk heel snel rukken. Niet slecht maar eigenlijk mag het niet onder de noemer pijpen vallen.
Nog een geluk dat ik geen 18 meer ben want dan kon ik dat snelle rukken niet hebben.

Al bij al vond ik dit bezoek minder om verschillende redenen want er waren wel nog wat dingetjes.

Ik zou normaal gezien Caty meer aanraden maar die schooit dan weer iets te nadrukkelijk naar fooien.
Al bij al was Sara vriendelijk en had ik wel het gevoel dat ze ergens wel haar best deed en daarom schrijf ik dit nog een beetje aan de positieve kant.
Conclusie : ik hou het even voor bekeken met de Angels.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.578
Berichten
728.506
Leden
33.553
Nieuwste lid
Giggle07
Terug
Bovenaan Onderaan