Recensie Sara, Haaltert/Wetteren 4,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik probeer duidelijk te maken dat er momenteel 2 Sara's in Wetteren ontvangen:
[...]

2. Een Marokkaanse Sara, waarover Birs het heeft en die in een aparte draad zou moeten behandeld worden om de eenvoudige reden dat het een andere dame betreft:

Ter info, en die Marokaanse Sara heeft haar eigen draadje https://www.girlsreview.nl/threads/sara-bertem-leefdaal.39805/
 
Als trouwe lezer op dit forum en vaste klant van haar kan ik bevestigen dat Sara half Italiaans/half Marokkaans is.
Tijdens de ramadan gaat ze stoppen met werken.

 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-sexy-sara.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs nog eens met Sara afgesproken in Wetteren, ze is dan ook 1 van mijn favorietjes sinds geruime tijd. Een typische zuiderse schoonheid met karakter die graag geniet van het leven en waarmee je ook een leuk gesprek kan voeren, in het Frans bij mij. Ze rekent wel op een zeer goede hygiëne bij haar klanten, en maar goed ook. Ontvangst is altijd hartelijk in sexy lingerie met een tongzoen, overgaand in wat teasen, uitkleden en pzc. Ik was al een tijdje op de baan en wou mij wat opfrissen, dus deze keer was het een uitgebreid voorspel samen in de douche. Het intieme is zeer afwisselend qua standjes en daarbij neemt ze zelf ook initiatief. Vaak gaat ze zelf ook op zoek naar een orgasme, dus ze geniet er wel van. Daarom ontvangt ze ook niet zoveel klanten op een dag, meestal werkt ze maar tijdens de kantooruren en ook op zaterdag.
 
Onlangs nog eens met Sara afgesproken in Wetteren, ze is dan ook 1 van mijn favorietjes sinds geruime tijd. Een typische zuiderse schoonheid met karakter die graag geniet van het leven en waarmee je ook een leuk gesprek kan voeren, in het Frans bij mij. Ze rekent wel op een zeer goede hygiëne bij haar klanten, en maar goed ook. Ontvangst is altijd hartelijk in sexy lingerie met een tongzoen, overgaand in wat teasen, uitkleden en pzc. Ik was al een tijdje op de baan en wou mij wat opfrissen, dus deze keer was het een uitgebreid voorspel samen in de douche. Het intieme is zeer afwisselend qua standjes en daarbij neemt ze zelf ook initiatief. Vaak gaat ze zelf ook op zoek naar een orgasme, dus ze geniet er wel van. Daarom ontvangt ze ook niet zoveel klanten op een dag, meestal werkt ze maar tijdens de kantooruren en ook op zaterdag.
Is inderdaad een topdame en is vergelijkbaar met Anissa
 
Ik kan het niet helpen, maar ik smelt bij deze drie vernoemde dames 😋
Sara is een populaire nicknmame onder de dames die min of meer regelmatig in Wetteren ontvangen. Ik heb intussen weet van een Italiaanse (die volgens sommige medewandelaars half-Marokkaans zou zijn, so what...), een Marokkaanse (die o.a. ook In Bertem bij Leuven al actief was), een Latina die soms ook als Sofia opduikt en intussen niet één, maar 2 Moldavische dames... Het lijkt toch wel een beetje op een Lotto ;-)
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-sexy-sara.html
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Normaal had ik me voorgenomen om geen reviews te schrijven maar nadat ik mijn 'hobby' weer wat meer heb opgenomen de laatste maanden is het toch beter dat ik mijn ervaringen deel met mijn mede liefhebbers (voor ik het allemaal vergeet), zo hebben jullie er ook wat aan 😉
Ongeveer twee maanden terug met deze dame afgesproken. Alles klopt wat ze in haar profiel belooft dus zeker geen opmerkingen daarover. Dat durft bij andere dames nogal tegenvallen maar niet bij deze.
Gemakkelijk afgesproken, bij toekomen eerst kennis gemaakt en dan snel aan het serieuzere werk begonnen. Het pijpen kon me niet echt bekoren, maar dat kan ook aan mij gelegen hebben, ik was nogal gestresseerd.
Ze had er geen probleem mee dat mijn handen gingen waar ze maar wilden en eens we begonnen neuken werd het toch wel hitsig. De hele kamasutra hebben we niet kunnen doen want zo lang kon ik het niet uithouden...
Het is een heel leuke dame en ik ben dan ook heel tevreden (en uitgeput) vertrokken 👍
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-sexy-sara.html
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze morgen Sara terug eens bezocht is echt een supermeid. Alle respect voor haar,echte gfe beleving. Mooie meid met mooi lichaam. Profiel op Rl is up to date. spreekt ondertussen vrij goed nederlands. Pzc mogelijk. Beste ooit ontmoet in Wetteren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan