Sara, Hasselt (vh Rumst, Tremelo) Reizend

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Geprobeerd om met haar af te spreken. Enkele berichtjes heen en weer en adres gekregen. Op het uur van de afspraak stond ik voor een gesloten deur. ze was de afspaak vergeten ...

Geprobeerd om met haar af te spreken. Enkele berichtjes heen en weer en adres gekregen. Op het uur van de afspraak stond ik voor een gesloten deur. ze was de afspaak vergeten ...
Een gelijkaardig verhaal hier. Ik kwam aan, maar "ze had nog een andere klant." Na een kwartier ben ik het afgebold.

Blijkbaar ben ik niet de enige die geghost wordt bij het opdagen (zie andere thread wanneer je de eerste link ingeeft in de zoekbalk). Hoogstwaarschijnlijk fake. Of anders toch op z'n minst te mijden.

Ik heb ongeveer een week geleden een afspraak bij haar gemaakt en ook daadwerklijk binnen geweest. Afspraak maken ging toen vlot, ik mocht meteen langskomen en bij aankomst werd de deur direct open gedaan. In Kortessem ontvangde ze toen.

Dame zelf ziet er echter wel heel anders uit dan je aan de hand van het profiel zou verwachten. Ooit is ze vermoed ik redelijk zwaarlijvig geweest en dat heeft zijn sporen echtergelaten. Zelf zegt ze 29 jaar oud te zijn en van Marrokaanse afkomst. Dit zou wel kunnen kloppen.

Het meest opvallende was haar gedrag. Ze gedraagt zich zeer nerveus en geeft de indruk alsof er iets scheelt. Toen ik haar ook daadwerkelijk vroeg of er iets scheelde werd ze emotioneel en werd ik even later de deur gewezen. Niet bepaald een fijne ervaring, redelijk vreemd allemaal.

Terug
Bovenaan Onderaan