Recensie Sara lessen(spaans) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

strikebuzze

Wandelaar
69
31/08/22
13
2
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/is-de-nederlandse-prostituee-gearriveerd.html
Totale kosten (in euro)
150
goedeavond mede wandellaars,ben bij deze dame langs geweest de verwelkoming was ok,de vrouw was verzorgt,heb niks aangeboden gehad om te drinken mocht direct kleren uitdoen en op bed gaan liggen geen aantrekking koel zou ik het noemen,toen wist ik al hoe laat het zou worden ,ze kwam bovenop mij zitten beetje teasen kussen ,tongzoenen niet had het wel gevraagd dus niks van waar dus verder beetje pijpen was ok niet speciaal,daarna condoom erom en rijden maar en daarmee is ook veel gezegd na paar minuten veranderen naar doggy conditie was bij haar heel weinig daarna op haar en daarna trekken en nog eens trekken tot je komt.dus afspraak was tongzoenen,vingeren,beffen.tongzoenen niets zoenen ok,vingeren op het laatste om mij zo snel mogelijk laten klaar te komen trok haar meer weg dan iets anders,beffen niks van in huis gekomendouchen is erna wel aangeboden en massage ook maar daar ben ik niet meer op ingegaan de zin was over,,1 uur betaalt en op 25 minuten buiten dus herhalingsfactor nul voor mij ieder zijn ding zou ik zoal zeggen maar bij haar zal ik zeker nooit meer gaan.

Terug
Bovenaan Onderaan