Recensie Sara, Neung massage, Retie 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

JosVe

Newbie
3
26/03/23
2
2
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://neungmassages.be/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Twee weken terug afgesproken met Sara bij Neung massage.
Werd netjes ontvangen, Sara deed zelf de deur open. Een knappe jonge dame met donker haar.
Gelijk naar boven na een kamertje zonder douche en matras op de vloer, wel netjes verder.
Massage begonnen, met lichte massage van mijn rug terwijl zij naast me zat.
Na een tijdje ging ze tussen mijn benen zitten en begon mijn ballen zachtjes te kriebelen. Nou hou ik daar wel van dus prima.
Echter voerde ze het verder niet op, ze wisselde wat af tussen mijn rug en mijn kruis, af en toe zachtje ook mijn pik kriebelend.
Hmm.
Ik mocht me omdraaien.
Ze ging wat met haar borsten over mijn pik wrijven voor 2 min, maar daar bleef het bij.
Beetje over mijn borst wrijven.
Toen werd het aftrekken, ik kon het nog redelijk vol houden. Ze zat nog steeds ter hoogte van mijn heupen, dus ik kon niet bij haar komen.
Gevraagd of ze hoger kon komen zitten zodat ik nog bij haar kon komen.
Ze kwam af en toe omhoog, ik zou bij haar poes kunnen, maar dat doe ik niet tenzij duidelijk is dat ze daar voor open staat. Gezien ze niet die impressie gaaf heb ik mijn hand op haar heup gehouden.
Na een tijdje zo hou ik het niet langer meer vol.
En dat was het dan.
Afdouchen in een andere massage ruimte. Geen idee hoe dat gaat als die kamer in gebruik is, druipend van de olie naar huis :unsure:?
Voor een body2body is 2 minuten met iets anders dan handen wel erg matig.
Oh ja, ze babbelt aan een stuk door, gezellig, echter geen woord tussen te krijgen terwijl ze zegt dat het leuker is om een gesprek te voeren. Alleen toen ze 'erotisch' bezig was hield ze even op. Wel vrij goed engels.
Die ziet me niet meer terug.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan