Recensie Sara, RVP, Made 4,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1620

Stamgast
Forumpionier
556
24/07/21
2.233
36
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://rendezvousprive.nl/nieuw/sara
Totale kosten (in euro)
85
Een afspraak gemaakt bij deze dame. Blij verrast toen ik haar zag. Een prachtige Arabische met gitzwart halflang haar in rode lingerie. Dus opgetogen naar de kamer. Aldaar begon ze meteen met heerlijk tongzoenen. Verder een heel mooi lichaam met prachtige natuurlijke C cup borsten. Op bed beland en samen geknuffeld, gestreeld, gezoend en getongzoend. Haar mooie zachte borsten gelikt. Daarna elkander oraal bevredigd waarbij ze mijn ballen likte. Vervolgens cowgirl en doggy gedaan. Op het einde haar gebeft en over haar borst klaargekomen. Hele mooie GFE-ervaring.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://rendezvousprive.nl/nl/sara/138708
Totale kosten (in euro)
210
Laatst ook een keer bij Sara geweest voor een eerste kennismaking. Leuke meid om te zien en om mee te praten.
Aan begin van de date kwam ze wat verlegen over, maar dat was snel voorbij.

Lekker knuffelen en teasen tijdens de sex is echt wel haar ding. Met handen en mond ging ze zelf op zoek naar de gevoelige plekjes.
Voor de rest ga ik niet teveel in detail, behalve dat ze me helemaal kon hebben toen ze even probeerde hoe diep ze kon gaan met pijpen.

Al met al, voor mij weer een nieuwe topper gevonden bij RvP

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
85
Er was ooit een Sara die Arabische roots zou hebben volgens een goede recensie. Ik check wel vaak of er ervaringen van anderen zijn om een teleurstelling zoveel mogelijk te vermijden. Het mag zeker iets kosten, maar ik wil mij niet bekocht voelen. Ik probeer altijd respectvol met de dames om te gaan. Wil ook graag dat ze dat met mij doen. Ervaringen van anderen kunnen waardevol zijn om een goede inschatting te maken. Etniciteit zegt zeker niet alles, cultuur kan wel een rol spelen. Maar karakter is denk ik belangrijker.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
370
Ik ben gisteren 2 uurtjes bij deze leuke dame geweest. Het is mooie meid met vollere vrouwelijke vormen, grote natuurlijke borsten, een heerlijke bubblekont, lange zwarte haren en prachtige donkere ogen.
Ze kwam me ophalen in een heel kort jurkje, waar haar billen goed tot hun recht kwamen en gedeeltelijk eronderuit staken. Met een verlegen lach op haar gezicht vroeg ze of ik haar date was en hoorde ik haar leuke accent. Ze spreekt prima nederlands met oosters accent en een vleugje duits. (btw ik bedoel niet oost-nederlands, :p.

Op de kamer gekomen ging ze gelijk aan, ik kreeg een knuffel en een zoen. Vervolgens gingen haar handen gelijk op onderzoek uit en bleek dat verlegen lachje dus alleen maar een ontdeugend lachje te zijn. Ze weet een man snel te pleasen en nog minuut later stonden we samen naakt onder douche en was ze me aan het insoppen alsof ik weken niet onder de douche was geweest en sommige lichaamsdelen kregen veel meer aandacht.

De sfeer was gezet en op bed ging ze enthousiast verder. Sara is lekker actief, vroeg naar mijn voorkeuren en is naar eigen zeggen een beetje gek.
Ik hou het op enthousiast, op zijn hoogst prettig gestoord.
Sara geeft goede service, pijpt goed en lang. Naast de sex knuffelt ze lekker en als je ff doorvraagt is er een goed gesprek met haar te voeren.

Al met al was het een leuke afspraak

Sil

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
370
Tijdje terug alweer dat mijn afspraak met sara plaatsvond.
Begin van de dag een klein beetje op de gok een afspraak met haar gemaakt, gebeld voor een afspraak en richting Made vertrokken.

Dat gelijk aan staan was bij mij ook zo en is ook wel lekker, nadat ik op de kamer was zat ze al gelijk op schoot, lekker zoenen en voelen bij elkaar. Dan zit je wel lekker in de wedstrijd. Samen douchen was lekker, en op de kamer was het ook een lekkere vrij partij.
Het was zeker een geslaagde eerste date, al voelde het tegen het eind van de date wel een beetje routine matig aan.

Misschien de onwennigheid van de eerste date dat je elkaar niet zo goed kent, maar wil zeker nog wel een keer een 2e date met haar doen als ze er is.

Terug
Bovenaan Onderaan