WHEM Sara Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Likkertje69

Newbie
11
07/06/23
3
Gezien mijn financiële situatie, de huidige prijzen en de mogelijkheid in mijn agenda is het er nog niet van gekomen om langs te gaan bij Steffie in Veenendaal. Nu kan ik volgende week zaterdag maar dan ontvangt Steffie niet helaas.
Ik houd van volle vrouwen en nu kom ik Sara uit Rotterdam tegen.
Ik hoop dat er al iemand is die er ervaring mee heeft en die mij zijn ervaring wil delen. Een fiasco zou mij erg zwaar vallen namelijk.
 
Laatst bewerkt:
Gezien mijn financiële situatie, de huidige prijzen en de mogelijkheid in mijn agenda is het er nog niet van gekomen om langs te gaan bij Steffie in Veenendaal. Nu kan ik volgende week zaterdag maar dan ontvangt Steffie niet helaas.
Ik houd van volle vrouwen en nu kom ik Sara uit Rotterdam tegen.
Ik hoop dat er al iemand is die er ervaring mee heeft en die mij zijn ervaring wil delen. Een fiasco zou mij erg zwaar vallen namelijk.
Jammer dat deze dame niet meer online staat. Heb jij wel ervaring met haar?
 
Deze zal ook niet meer online komen denk ik aangezien ze hartstikke fake was!
Ik heb aantal dagen later een mailtje gehad, zat ook in spambox trouwens met de titel:
'Je moet van dik houden. 1e keer gratis afspreken!'
Ik weet bijna wel zeker dat dit een reactie op mijn mailtje is geweest.
Er zat een link in waar je op moest klikken om afspraak te maken en haar adres te krijgen.
Verder geen aandacht meer aanbesteed maar nu ik dit topic zag moest dit wel van 'haar' zijn.
Dus helaas.
 
Deze zal ook niet meer online komen denk ik aangezien ze hartstikke fake was!
Ik heb aantal dagen later een mailtje gehad, zat ook in spambox trouwens met de titel:
'Je moet van dik houden. 1e keer gratis afspreken!'
Ik weet bijna wel zeker dat dit een reactie op mijn mailtje is geweest.
Er zat een link in waar je op moest klikken om afspraak te maken en haar adres te krijgen.
Verder geen aandacht meer aanbesteed maar nu ik dit topic zag moest dit wel van 'haar' zijn.
Dus helaas.
Dank je wel voor je mededeling.
Ik weet genoeg👍
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan