Deze dame heb ik op verschillende locaties bezocht, ik denk nog in haar prille begin ze was nog jong had nog geen kinderen en was wat verlegen. Ontvangst was toen in het zuiden van de stad Groningen ze was nog puur bijna alles kon en ze deed het niet slecht voor een beginner. Ik kon haar niet voor de tweede of derde keer arrangeren totdat ik een advertentie zag in Hoogezand en ja de foto's kwamen mij bekent voor maar de locatie was nieuw voor mij gewoon bij een kerel thuis jullie kunnen het wel raden iemand stelt een kamer beschikbaar evt betalen in natura. Toen ik deze date met haar afsprak ging de communicatie al moeizaam maar ik mocht komen en maakte gelijk gebruik van haar diensten en ze was merkbaar ervaren geworden maar de semi passieve bhouding was al aanwezig en blijkbaar niet verdwenen. Na tevreden ons weer aangekleed vertrok ik weer. Er ging een tijdje overheen en omdat ik wist dat de kamer in Hgz niet blijvend was volgde ik de advertenties nauwlettend ze vroeg zelfs of ik een locatie wist. Bingo ze adverteerde weer nu in Veendam de straat was voor mij totaal onbekend maar ik toog er heen en ja hoor wie deed de deur open de Perzische princes ze was blij om mij te zien en wij gingen naar boven ik dacht nog te vernemen dat het haar eigen woning was zo moeilijk kon ze een locatie vinden! Nou dan ben je hopeloos en ik maakte gebruik van de situatie en werkelijk alles kon bij haar ze zei ik doe dit nooit omdat het niet word gevraagd. Voldaan ging ik naar huis een superdate was het! Daarna heb ik haar nog een keer in Beijum bezocht en de kilo's achtervolgden haar toen al maar ze was nog niet zo oud de daad was al stukken minder en de bereidheid was ook verdwenen het werd meer een date zoals de meesten geen GFE meer maar meer een plicht. Ik weet dat ze in Leek ontving maar ik krijg de indruk dat de jeu eraf is zeker met een eeegschaal op de foto hoe ver kun je dan zakken. Ze is wel een hele lieve meid maar voor dat alleen is ze te duur . Roxy