Algemeen Pattaya

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Betalen doe ik altijd achteraf. Wat het kost is sterk afhankelijk van waar de dame werkt. Ik ga voor de beerbar en ThaiFriendly. Ik zeg altijd vooraf wat ik wil. Dus French kissing, blowjob without condom, suck your pussy and fuck your pussy with condom. In de ochtend krijgt ze dan 2.000 baht van me. Take it or leave it. Daar komt dan de barfine van 500 baht nog bij.
De meeste mannen vragen aan de dame hoeveel zij wenst, maar ik doe dat niet.

Ik ga binnenkort naar Pattaya. Nog nooit geweest.
Weet iemand waar ik mooie dames kan vinden met enorme siliconen tieten?
Doorgaans is Queen Club op LK Metro dan echt de place to be. Die hebben al zóveel jaren een line up die vooral bestaat uit dames met flinke siliconen, lipfillers en vaak ook flink wat tattoos. Niet altijd helemaal mijn stijl, maar prima voor de afwisseling!
Ik heb daar in 2017 de meid met de lekkerste siliconen tieten ooit meegenomen. Die had cup F/G op een slank lichaam, maar waren behoorlijk zacht omdat ze van zichzelf al een aardige cup had. Gehuld in een zwarte jurk met open decollete na de barfine. Zal nooit vergeten hoe ik goedkeurende knipogen kreeg van andere mannen in de Lucifer club en zelfs de security van het hotel.

Wanneer ga je precies? Ik ben er zelf over ruim 2 weken.

Terug
Bovenaan Onderaan