WHEM Sarah, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Flinke ritssluiting tegenwoordig zo te zien.

Ik herinner me haar van jaren geleden. Nooit afgesproken maar ik sloeg haar nummer op en schrok me de pleuris van haar WA profielfoto, meteen weer verwijderd. Duidelijk jaren ouder dan ze adverteert
 
geen ervaring maar de kaaklijn, stoppels en littekens overal nodigen nou ook niet bepaald uit
Wat vind je erg aan haar kaaklijn dan? Stoppels zie ik niet op de foto's, maar kan begrijpen dat ze die in het echt wel heeft.
Ik herinner me haar van jaren geleden. Nooit afgesproken maar ik sloeg haar nummer op en schrok me de pleuris van haar WA profielfoto, meteen weer verwijderd. Duidelijk jaren ouder dan ze adverteert
Hoe erg kan het zijn? Je kan haar gezicht een beetje zien op de foto's, ziet er niet eng uit. Als haar kont maar in het echt er ongeveer dezelfde uit ziet.
 
Ik vind dat ze op foto 12 een heel mannelijk gezicht heeft, lijkt voor mij op Jeremy Irons. Het zal wel de lichtval zijn die de schaduwen grijs maken. Op foto 1 is dat grijze op haar bovenlip en kin voor mij ook niet aantrekkelijk. Als ik de adverteerder was zou ik die foto's niet hebben gekozen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan