Recensie Sarah, Asse 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 4266

Vaste klant
148
24/10/21
88
9
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/incredible-pleasure-with-sarah.html#m-gallery-12
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
De straat is xxxxxxx en daar in een rijhuisje. Ik denk wel dat dat Asse zelf is. En ja het is het meisje vd foto's. Ze heeft een ongelooflijk strak fijn lichaam. Iets waar ik grote fan van ben. Waren er zo maar wat meer
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wauw! Jammer dat ik deze vandaag pas heb ontdekt, anders had ik met veel plezier mijn afspraakje van vandaag geannuleerd om met deze schoonheid af te spreken 😍
Hopelijk is ze er volgende maand ook nog! 🤞🏻
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/splendide-sarah.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik heb niet de gewoonte om actief deel te nemen aan dit forum, ik wandel zelf dan ook maar sporadisch.
Mijn ervaring van vanavond met deze dame was echter dermate onaangenaam dat ik ze hier toch graag zou willen delen.

Het eerste contact was nochtans meer dan oké. Afspreken ging zeer vlot, de eerste indruk was positief. Eenmaal in Asse aangekomen kreeg ik het bericht nog even te wachten. Op zich voor mij niet zo'n probleem, het is niet dat ik nadien nog andere plannen had. Ruim tien minuten later dan afgesproken kreeg ik uiteindelijk het correcte huisnummer toegestuurd, maar ik maakte er me op dat moment niet druk in,

In kamerjas opende ze de voordeur. Ze ontvangt in een privéwoning in een kleine zijstraat te Zellik, de locatie is anoniem toegankelijk. Het is effectief een zeer aantrekkelijke dame. De foto's in kwestie zijn waarheidsgetrouw, ze heeft een prachtig lichaam. Slank figuurtje, maar gelukkig niet té mager. Daar had ik vooraf een beetje schrik voor, maar dat bleek nergens voor nodig.

Na afhandeling van de financiële kant en het nemen van een douche (individueel), begonnen we eraan met een pijpbeurt. Deze gaf ze zonder condoom, weliswaar op voorwaarde dat alles beneden voldoende hygiënisch zou ogen. (een meer dan begrijpelijk standpunt)

Voor ik er erg in had ging het condoom er echter al rond en kwam ze bovenop me zitten. Meer voorspel was niet echt aan de orde. Ze had vooraf al duidelijk aangegeven niet gevingerd te willen worden. Beffen was wel mogelijk maar het was vrij duidelijk dat ze daar weinig trek in had. Heb er zelf dan ook niet verder op aangedrongen, voor mij is dat geen must.

De korte pijpbeurt was nog tamelijk genietbaar, zodra ze on top kwam zitten nam de apathie al snel de bovenhand. Wat ongeïnteresseerd naar de muur kijkend geraakten haar heupen met moeite op en neer. Al snel vroeg ze over te schakelen naar doggy. Een ander standje, maar dezelfde passiviteit. Doordat ze redelijk strak staat hield ik het echter niet bijster lang uit.

Ze trok zich vervolgens een handvol minuten terug naar de badkamer, en bij terugkomst stelde ze een B2B-massage voor. Ik legde me op m'n buik, maar van een body-to-body massage is uiteindelijk weinig van in huis gekomen. Een beetje ongeïnspireerd wrijven en toen ik dacht dat ze stilaan haar lichaam over het mijne ging kronkelen, kwam de massage abrupt ten einde.

Hoop en al 20 tot 25 minuten na het eerste lichamelijke contact stond ik me tot mijn verbazing alweer aan te kleden in de badkamer, Ik was de laatste klant van de dag, misschien dat ze intussen wat vermoeid was en m'n voorgangers wel meer geluk hadden. Er hingen alleszins meer dan genoeg natte handdoeken te drogen op het wasrekje. ;)

Het is de eerste keer dat ik het doe, maar omdat de service hier zo gebrekkig was stelde ik vriendelijk voor een deel van het bedrag terug te betalen. Dat bleek vergeefse moeite. Omdat ik niet meteen aanstalten maakte om op te stappen, liep ze al gauw de trap af om een norse kerel erbij te halen. Ik had weinig zin in al dat gedoe, en heb me dan maar uit de voeten gemaakt. En maar best ook denk ik, want in de inkomhal kreeg ik nog wat dreigementen naar m'n hoofd geslingerd. ("Je bent hier in een privéwoning, dus als ik dadelijk mijn revolver bovenhaal heb je niets te zeggen.")

Ik wil best geloven dat het op zich helemaal geen verkeerd meisje is. De klik was er gewoon niet en vermoedelijk was het al te laat op de avond. Maar heb dan wel op z'n minst het fatsoen om een faire afrekening te maken van de geleverde diensten.

Tref haar op een ander ogenblik en er zullen waarschijnlijk genoeg mensen een fijne ervaring met haar kunnen beleven.
 
Laatst bewerkt:
Het is te lezen dat jij niet dikwijls gaat wandelen :). Geld terug eisen bij een prostituée is een garantie op clash met de pooier. Je hebt daar voor 130 euro een douche mogen nemen. Een pijpbeurt zonder condoom gekregen en intiem. En dat met een top model. Ik vind dat een eerlijke deal eigenlijk. Dat jij zo snel klaarkomt daar kan zij toch niet aan doen ?
 
Wat betreft het terugvragen van geld hebben sommige posts op dit forum me op slechte ideeën gebracht vrees ik. :)

Dat ik niet voldaan de kamer verliet heeft uiteraard ook te maken met hetgeen vooraf werd geadverteerd en tevens nadien ook expliciet per bericht werd bevestigd. "1 hour - 130 euro, 2 times sex, blowjob without condom, kisses, massage, 69 and good time. 30 minutes - 80 euro, 1 sex and the rest the same."

De tarieven zijn inderdaad aan de lage kant, dat was ook één van de redenen waarom ik het er toch maar op heb gewaagd. Goed wetende dat er nog maar één recensie over haar te vinden was. (waarbij ik jouw positieve ervaring met haar zeker niet wil betwisten)

Dat ik waar voor m'n geld gekregen heb is voor interpretatie vatbaar. Een eerlijke deal zou ik het daarentegen zeker niet noemen, daarvoor was het verschil tussen de geleverde diensten en hetgeen werd beloofd veel te groot. En dat staat imo los van het snelle klaarkomen. Ik weet van mezelf dat ik het tijdens een tweede sessie wel zeer lang uithoud, maar dan moet ik er natuurlijk wel nog eerst de kans toe krijgen. Als ik voor een sessie van een half uur ga neem ik voorhand wel mijn maatregelen. En wat tot slot het 'mogen' nemen van een douche erbij komt kijken is me eerlijk gezegd een raadsel, die had ik vooraf thuis ook al genomen hoor. :)

Jij had er een fijne ervaring mee, ik niet. So be it, kan gebeuren. Het ene hoeft het andere niet uit te sluiten.
 
Je hebt daar voor 130 euro een douche mogen nemen. Een pijpbeurt zonder condoom gekregen en intiem. En dat met een top model. Ik vind dat een eerlijke deal eigenlijk.
Amai, snel tevreden dan.
Tussen de opties van haar Redlights-advertentie staat nochtans 'Meerdere orgasmes'.

Dat jij zo snel klaarkomt daar kan zij toch niet aan doen ?
Snel klaarkomen tijdens het neuken is één ding. De dame die snel aan het neuken begint, is iets anders.
Als je een date van een uur boekt, verwacht je een uitgebreid voorspel te kunnen hebben (zoenen, pijpen, beffen), niet dat de dame het voorspel zo snel mogelijk afwerkt om zo snel mogelijk beginnen te neuken.

Het is te lezen dat jij niet dikwijls gaat wandelen :). Geld terug eisen bij een prostituée is een garantie op clash met de pooier.
Dat lijkt mij (als iets meer ervaren wandelaar) er weinig mee te maken te hebben. Als ik het bovenstaande zou voorhebben, zou ik mij ook bekocht voelen.
Dat geld terugeisen niet werkt, lijkt mij logisch. Maar dat je het toch probeert gewoon om een punt te maken naar de dame toe, dat vind ik wel begrijpelijk. Als elke klant zich zonder morren in de zak zou laat zetten, probeert ze het waarschijnlijk des te vaker bij de volgende klanten ook.
Overigens, als jij dan toch zo'n doorwinterde wandelaar bent: het woord "prostituée" bestaat niet. Het is "prostituee" (voor een dame) of "prostitué" (voor een man).
 
Das mijn spellingscorrectie. En snel content…. 80% vd advertenties op redlights daar zijn de foto's fake. Je moet maar eens naar een Chinese proberen gaan. Als er dan al eens een heel knap fotomodel bij zit die haar echte foto's gebruikt is dat al straf tegenwoordig. Het zou niet mogen maar het is wel zo. En geld terug eisen daar ga je toch eens een keer iets mee meemaken denk ik. Zeker in deze branche. En hoe een dame een klant behandelt hangt ook veel af van de hoe de klant de dame behandelt. Bij mij was ze vriendelijk.
 
Tis helemaal niet 1-1. Hij is met veel eens. Dat het de echte foto's zijn. Dat ze ongelofelijk knap is . Dat ze pijpt zonder condoom. Enige verschil is dat hij sneller buitengewerkt is dan ik en dan ambras is beginnen maken .
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan