WHEM Sarah Zelzate

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Enkel profiel op redlights chat, of zonder foto of enkel foto en geen contactgegevens is in 99% van de gevallen fake.
Hahaha. Dan heb je het toch echt mis hoor. Deze dame is reeds uitvoerig beschreven op hookers en is heel erg echt en geen fake. ik kom er soms nog wel eens. Mooi dame van eind de dertig beetje nymphomaan vandaar heeft ze deze hobby erbij doet. Ontvangt alleen als je chat via RL en daadwerkelijk afspraak maakt.
 
Heb ze ook een paar keer bezocht maar ga er niet meer omdat ik kon besluiten dat ze me totaal verkeerd "las". Mijn eerste keer zou in elk ander geval hebben omschreven als oplichterij, ware het niet dat ze dit zeker doet puur voor het plezier. Was een heel leuke ontmoeting, het bleef bij de eerste keer beperkt tot een gesprek - maar heb nog nooit moeten betalen voor een gesprek.
Haar bedoelingen zijn goed dus ik klasseer het als zijnde een klik die ontbrak.
 
Uiteindelijk ook mee afgesproken maar is inderdaad zoals VVD914 zegt. Is enkel bij een leuk gesprek gebleven wel een mooie dame niks op aan te merken. Maar voor een gesprek kan ik ook gewoon ergens anders gaan waar het gratis is :)
 
Dat ze alleen praat de eerste keer is sowieso al not done! Prima elkaar verkennen maar dan uiteraard geen geld vragen maar ze is op dr kapot dat ze haar privacy kwijt raakt omdat ze topbaan heeft in Brussel en woont in Gent. Neuken was heel goed vroeger ben er nog bij geweest toen vroeg ze geen vergoeding! maar kreeg toen veel negatieve klanten en toen ze liet betalen nooit geen vervelende klant meer gehad. Maar geldgeil maakt dit soort dames dus onmogelijk. Ze was echte nympho vroeger maar als het geld een grote rol gaan spelen (waar heb ik dat meer gehoord) bij dames is de lol er voor ons vaak af! Schandalig dat je €180,- vraagt voor een "gesprek" dus heren wees gewaarschuwd!! Eerst afspreken op de chat dat er geneukt wordt en dan pas betalen!!!!!!!!
 
Bezint eer ge begint! tongzoenen is ze tijdens corona ook mee gestopt en nog niemand gehoord dat ze dat weer zou doen dus vandaar...........u bent gewaarschuwd!
Wel hele goede gesprekken voor € 180,- in t uur volgens de laatste bezoekers!
 
ze is zeker al boven de 40. Heel vroeger was ze goed. Maar net voor corona zakte haar prestaties enorm en werd ze van hobbyist het puur nog voor het geld te doen. Had heel veel vaste klanten maar die heeft ze ingeruild voor chatters die er in trappen. Geen frustratie hoor hahaha genoeg andere en betere voor mij gelukkig. Ze is zeer pretentieus geworden en dat stoorde me wel meer niet. Alles is subjectief he. Misschien zijn er nog genoeg die haar prima vinden maar dit is mijn bevinding en mening.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan