Recensie Sariane, Amsterdam 5,00 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 1502
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 1502

Guest
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Pijpen deepthroat
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150

Dit was voor ik naar Emiily ging
De afspraak met Emilly verzet naar een andere datum omdat ze maandag op de wallen werkt en da's geen plek voor mij.
Anyway ik had deze Braziliaanse dame al een tijdje op het oog. Afspraak gemaakt, ze zat niet ver van me vandaan lopend een minuut of 20 en een discrete plek.
Dame ziet eruit zoals op de foto en we hadden voor een uur afgesproken voor 150. Bij het aankomen zei ze dat ik haar type was. Leuk om te horen.
Of ze 28 is weet ik niet altijd moeilijk in te schatten. De sex was goed, het uur vloog voorbij. Ik had van tevoren gezegd dat ik een newbie was op dit gebied en daar hield ze rekening mee.
Mijn neuken wel geprobeerd maar dat ging niet, zullen ook de zenuwen zijn. Ik mocht haar wel neuken en gelukkig met condoom. Kom ik ook niet zo snel klaar.
Denk dat ik wel de smaak te pakken heb.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Plassex
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
17
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/551187-sariane
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ga al wat jaren naar Sariane (al voor de implantaten), maar niet heel regelmatig omdat ik een eind uit de buurt woon. Haat locatie is een jaar of twee geleden positief gewijzigd. Sariane rookt graag een blowtje vooraf. Ze kan erg dominant zijn en en steekt haar lul graag diep in je keel. Vroeger piste ze dan ook graag als die lul diep je in keel zat maar de laatste tijd doet ze dit niet. Ik vind Sariane een toppertje en zou graag wat vaker langs gaan.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
20
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag Sariane een belletje gegeven en ik had geluk ze had tijd voor mij, dus snel de auto in gestapt en naar Amsterdam gereden, parkeren in de parkeer garage in de buurt en een klein stukje lopen eenmaal aangekomen en je loopt naar beneden staat ze op je te wachten. Eerst even het financiële afgerond en rustig uitgekleed en op bed gaan liggen ik kreeg netjes wat drinken aangeboden. We begonnen lekker met het voelen en tegen elkaar aanliggen zoenen. Zij begon me daarna heerlijk te pijpen, toen was het mijn beurt en ik vind persoonlijk dat ze flink geschapen is lekker dik kreeg hem maar voor de helft me mond in. Ze fluisterde in me oor ik wil je neuken ik stemde eerste instantie niet toe want ik wist al dat het nooit ging passen bij mij na de smeek gebaren toch gezegd probeer maar en na een goede 10 minuten tegen m'n kringspier aan gezeten te hebben probeerde ze hem verder te duwen en toen deed het pijn. We hebben de rollen omgedraaid en haar flink in doggy door geneukt en het condoom volgespoten. We hebben lekker lopen na kletsen terwijl zij rustig aan het draaien was en daarna voldaan naar huis gegaan!

Sariane vraagt netjes of ze mag roken tijdens de date geef even aan of je dat fijn vind of niet want dan doet ze het niet, de beste optie is om met het openbaar vervoer te komen want parkeren is niet goedkoop.

Ps zit hier met een pijnlijk sterretje en een grote grijns te typen zij ziet mij zeker nog eens terug!
 
Dit zijn de goedkopere parkeer opties in Amsterdam. Gemeentelijke Parkeergarages Amsterdam
P&R in Amsterdam
Langs de gracht en in particuliere garages, kost het je een rib uit je lijf. En dan wordt een dvp bezoek, een stuk minder. Mocht er bij je parkeerstek een elektriek scootertje staan, dan kan je ook nog eens lekker van deur tot deur. Je autorijbewijs heeft immers ook een AM aantekening voor scooters met een blauw plaatje.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan