Recensie Sascha, Heist-op-den Berg (voorheen Schoten) 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mr.M

Wandelaar
84
14/09/21
60
2
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/speelse-sascha-vlaamse-dame-4.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Bij deze dame langsgeweest doordat zij ook voor pijpdates adverteerd ik dacht dat ze dit dan ook goed zou doen, een date van een half uurtje gepland voor een lekkere pijpdate (dacht ik)

Maar veel meer dan het topje deed ze niet in haar mond, meeste werk probeerde ze met haar handen te doen... Na een 5tal minuten leek het bijna alsof ze teleurgesteld was dat ik nog niet klaargekomen was en vroeg ze of ze er een condoom om moest doen. Doordat ik al door had dat het zinloos was om haar verder te laten pijpen heb ik ja gezegd, doorgestoten en zo vlug mogenljk klaargekomen, broek aangedaan en doorgegaan... Stond na een kwartiertje al buiten en dat was inclusief de douche vooraf.

Kortom beetje verspilling van het geld, had gewoon het gevoel van klant nr xxx te zijn.

Het is best mogenlijk dat als je er een goede klik mee hebt heel de beleving anders en beter kan zijn. Het zal ook niet geholpen hebben dat ik de laatste van de dag was.
 
Bij deze dame langsgeweest doordat zij ook voor pijpdates adverteerd ik dacht dat ze dit dan ook goed zou doen, een date van een half uurtje gepland voor een lekkere pijpdate (dacht ik)

Maar veel meer dan het topje deed ze niet in haar mond, meeste werk probeerde ze met haar handen te doen... Na een 5tal minuten leek het bijna alsof ze teleurgesteld was dat ik nog niet klaargekomen was en vroeg ze of ze er een condoom om moest doen. Doordat ik al door had dat het zinloos was om haar verder te laten pijpen heb ik ja gezegd, doorgestoten en zo vlug mogenljk klaargekomen, broek aangedaan en doorgegaan... Stond na een kwartiertje al buiten en dat was inclusief de douche vooraf.

Kortom beetje verspilling van het geld, had gewoon het gevoel van klant nr xxx te zijn.

Ze heeft wel een mooi gezichtje en lichaam, spijtig van al de tattoos en de siliconen. Het is best mogenlijk dat als je er een goede klik mee hebt heel de beleving anders en beter kan zijn. Het zal ook niet geholpen hebben dat ik de laatste van de dag was.
Beste.

Danku voor uw recentie.

Ik zou graag ook een recentie over jou willen neerleggen.
Kwestie dat andere mense de 2 kanten van het verhaal kunnen lezen.

ik kan mij u nog heel goed herinneren,

U was die dag meer dan een kwartier te vroeg, En stond al ongeduldig voor de deur te wachten,

Ik laat de klantjes zich altijd eerst opfrissen,
Terplaatse leg ik een handoekje en zeep klaar voor u.

Eens op de kamer merk ik dat u totaal geen zeep heeft gebruikt, u heeft een halve dag lekker gewerkt en gezweet. Toen ik aan u vroeg of u wel degelijk uw intieme zone met zeep heeft gewassen, ontkende u dit meteen. Met of zonder zeep. Je ruikt het verschil meteen.

Respect moet van beide kanten komen, als u hierover gaat liegen dan ben ik inderdaad iets minder enthousiast. (Moest dit andersom zijn zou u ook niet blij zijn)

U ben wel degelijk een half uur binnengebleven want de volgende heeft 5min langer moete wachten in de straat. Dat heb ik net opgezocht in mijn berichtjes.

Als u op een 5tal minuutjes al buite zou geweest zijn.
Dan zou het mij verwonderen dat u mij nog kon vertellen dat uw gsm nummer op de fakerslijst staat, en u zelf niet wist hoe dat kon, ik heb dit samen met u nagekeken en dit klopte, bij uw gsm nummer stond 'diestal, niet komen opdagen na een afspraak, arrogant' ik denk dat mijn collega's dit niet zomaar zullen plaatsen.

en vol siliconen? Dan bent u de enige die klaagt. Niemand ziet het verschil tusse mijn valse borsten en echte. En buiten dat.. is alles naturel.

Spijtig van u recentie maar dan gelieve ook niet meer de moeite doen om nog een afspraak te maken

mvg
Sascha?
 
Beste.

Danku voor uw recentie.

Ik zou graag ook een recentie over jou willen neerleggen.
Kwestie dat andere mense de 2 kanten van het verhaal kunnen lezen.

ik kan mij u nog heel goed herinneren,

U was die dag meer dan een kwartier te vroeg, En stond al ongeduldig voor de deur te wachten,

Ik laat de klantjes zich altijd eerst opfrissen,
Terplaatse leg ik een handoekje en zeep klaar voor u.

Eens op de kamer merk ik dat u totaal geen zeep heeft gebruikt, u heeft een halve dag lekker gewerkt en gezweet. Toen ik aan u vroeg of u wel degelijk uw intieme zone met zeep heeft gewassen, ontkende u dit meteen. Met of zonder zeep. Je ruikt het verschil meteen.

Respect moet van beide kanten komen, als u hierover gaat liegen dan ben ik inderdaad iets minder enthousiast. (Moest dit andersom zijn zou u ook niet blij zijn)

U ben wel degelijk een half uur binnengebleven want de volgende heeft 5min langer moete wachten in de straat. Dat heb ik net opgezocht in mijn berichtjes.

Als u op een 5tal minuutjes al buite zou geweest zijn.
Dan zou het mij verwonderen dat u mij nog kon vertellen dat uw gsm nummer op de fakerslijst staat, en u zelf niet wist hoe dat kon, ik heb dit samen met u nagekeken en dit klopte, bij uw gsm nummer stond 'diestal, niet komen opdagen na een afspraak, arrogant' ik denk dat mijn collega's dit niet zomaar zullen plaatsen.

en vol siliconen? Dan bent u de enige die klaagt. Niemand ziet het verschil tusse mijn valse borsten en echte. En buiten dat.. is alles naturel.

Spijtig van u recentie maar dan gelieve ook niet meer de moeite doen om nog een afspraak te maken

mvg
Sascha?

Ik vrees dat je een recensie geeft over een ander persoon.

Ik was namelijk zelfs 10 minuten te laat, na een volle dag werken dan nog wel. Toen we boven kwamen heb ik zelf gevraagd of ik de douche kon gebruiken gezien ik een hele dag had gewerkt.

Het was ook de laatste afspraak van die dag voor jou dus ik denk niet dat er iemand op mij hoefde te wachten.


Een recensie is leuk maar zie dan ook dat je de juiste persoon voor hebt.
 
Ik heb ook slechte ervaringen met Sascha. Afspraak gemaakt. De avond ervoor vraagt ze nog of het nog doorgaat. De volgende ochtend reageerde ze niet meer toen ik naar de straat vroeg, waar ik moest zijn. Niet echt betrouwbaar dus.
Glenn
 
Mijn ervaring met haar was heel goed
Altijd correct geweest en een super behandeling
En geloof mij ze heeft een goddelijk lichaam
Een aantal jaar geleden, toen ze pas begonnen was in Brasschaat, was mijn ervaring met haar ook prima. Als ze verhinderd was stuurde ze een sms. Helaas vindt ze dat nu blijkbaar niet meer nodig. En idd haar figuur is ook wat mij betreft niks aan te merken. Daar ligt het niet aan....
 
Een aantal jaar geleden, toen ze pas begonnen was in Brasschaat, was mijn ervaring met haar ook prima. Als ze verhinderd was stuurde ze een sms. Helaas vindt ze dat nu blijkbaar niet meer nodig. En idd haar figuur is ook wat mij betreft niks aan te merken. Daar ligt het niet aan....
Beste glenn

mijn excuses alvast moest dit gebeurt zijn.
Is niet van mijn gewoonte.. ik zal hier waarschijnlijk een reden voor gehad hebben. Ik wil dit zeker goed maken. Als u wil mag u mij een smsje sturen voor verdere bespreking?
? sascha
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/speelse-sascha-vlaamse-dame-4.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben een weekje geleden bij Sascha geweest.
Ik moet zeggen, ik vond het een super toffe, aangename, sensuele date.
Eigenlijk weinig op aan te merken.

Afspraak gemaakt voor 1u, mooi op tijd gekomen en gevraagd om te douchen.
Daarna met zachtheid begonnen op bed.
Eerst heb ik haar lekker verwend... ik heb haar bijna overal lekker gelikt... voetjes, borsten, buik, billen , kontje en poesje.
Ze genoot hier wel van.
Daarna heeft zij me lekker gepijpt.
Omdat ik het lekker vond om haar te likken, terug de rollen omgekeerd. Nu zat zij op mij en bereed ze m'n tong.
In 69 houding kon ik me niet meer inhouden en dus lekker klaargekomen.
Daarna nog een leuke babbel gedaan en heb ik haar ook nog even gemasseerd.

Meer als voldaan vertrokken.
Dus tja... ik kan eigenlijk niet klagen over de date.

Tot slot... wel leuk dat iedereen hier kan reageren, zowel de klant als de dame.
 
Ben een klein jaar geleden ook bij haar geweest, toen nog te Brasschaat. Viel me toch wel wat tegen. Op beffen amper respons. Zoenen mocht niet.En inleving was nihil. Kortom 0 keer klaargekomen. Jammer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Onlangs ook met haar afgesproken, contact vlot via Whatsapp. 30 min genomen, wasje vooraf.
Eerst blowjob, daarna 2 standjes en afgemaakt met Cim.
Ik vond het een aangename date, ze doet wat ze beloofd en klik was er wel. De locatie wordt zwaar verbouwd maar voor mij geen probleem.
Ga ik nog is terug? Denk het wel, zou willen weten wat een uurtje zou inhouden🙂
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/speelse-sascha-vlaamse-dame-4.html
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Sascha bezocht en ik moet zeggen het was voor mij een zeer aangename date , ze staat op mijn favoriet lijstje 😁
Afspreken verliep vlot .
Voor het spel kan beginnen even een wasje en dat mag in de douche of aan de wasbak .

Op het bed beland polst ze even wat je wensen zijn .

Ze is een zeer mooi meisje met een mooi lichaam dat je mag verkennen en verwennen en waar ze kan van genieten , haar zachte kreungeluidjes vind ik heerlijk.
Pijpen deed ze heerlijk en verschillende standjes kwamen aanbod .
Wat ze beschrijft in haar advertentie mag je ook verwachten.

Het is een leuk meisje waar je ook een gezellige babbel mee kan hebben.

Voor herhaling vatbaar ... zeker !
 
Regelmatig bij haar geweest toen ze nog in Brasschaat ontvangde, was altijd een leuke ervaring, zag er mega goed uit... Nu enkele jaren niet meer geweest, wil wel regelmatig een afspraak maken maar komt meestal slecht uit wegens haar beperkte uren dat ze werkt. Zou nog eens een afspraak moeten maken om te zien of de huidige recensie's kloppen.
 
Regelmatig bij haar geweest toen ze nog in Brasschaat ontvangde, was altijd een leuke ervaring, zag er mega goed uit... Nu enkele jaren niet meer geweest, wil wel regelmatig een afspraak maken maar komt meestal slecht uit wegens haar beperkte uren dat ze werkt. Zou nog eens een afspraak moeten maken om te zien of de huidige recensie's kloppen.
Heb er ook mee afgesproken een tweetal jaar geleden. Zoenen mocht niet. Nochtans heb ik een mooi verzorgd gebit. Beffen, ligt er dan als een plant bij. Tja, zonder inleving weet je dat het moeilijk wordt. Herhalingsgevaar 0
 
Kan het echt niet eens zijn met Rim Ram. Ik heb haar parcours over vele jaren gevolgd 5 keer bezocht telkens voor 90 minuten. Laatste keer al even geleden in Heist op den berg maar wist direct wij ze aan de telefoon had. Altijd beiderzijds van het spel genoten.
Het klopt dat Sascha niet continu fake geluidjes aan het maken is om net te doen alsof maar vond het altijd prima dat Sascha echt was. Beweren dat ze er als een plant bijligt is belachelijk.
 
Kan het echt niet eens zijn met Rim Ram. Ik heb haar parcours over vele jaren gevolgd 5 keer bezocht telkens voor 90 minuten. Laatste keer al even geleden in Heist op den berg maar wist direct wij ze aan de telefoon had. Altijd beiderzijds van het spel genoten.
Het klopt dat Sascha niet continu fake geluidjes aan het maken is om net te doen alsof maar vond het altijd prima dat Sascha echt was. Beweren dat ze er als een plant bijligt is belachelijk.
Ze zal een slechte dag gehad hebben dan. Anyways. geen herhalingsgevaar.
 
Heb er ook mee afgesproken een tweetal jaar geleden. Zoenen mocht niet. Nochtans heb ik een mooi verzorgd gebit. Beffen, ligt er dan als een plant bij. Tja, zonder inleving weet je dat het moeilijk wordt. Herhalingsgevaar 0
Beste..

Jammer van jou ervaring, maar dit zal dan ook zo voor mij geweest zijn🤷🏻‍♀️ Als jij vind dat ik er als een plant bij lag, dan moet je je misschien vragen stellen of je wel goed bezig was? 😅

En ja klopt, ik zoen niet,
Enkel zoenen en anaal doe ik niet, ik denk dat dat heel weinig is van wat ik wel allemaal doe. Er zijn genoeg dames die meer aanbieden. Je vrije keus toch? Jammer dat je me dan enkel op die 2 punte afbreekt, fijne dag nog
💋sascha

Mogelijkheden zijn miniem. En als ze niet zoenen stopt het al.
Het staat heel duidelijk op mijn profiel dat ik dit niet doe.. niemand verplicht jou om dan toch bij me langs te komen.. maar om me daarvoor hierop af te schrijven?🤷🏻‍♀️

Je lijkt me een gefrustreerd iemand die zich beter wil voelen door andere slecht te maken.. degene die bij me zijn geweest, weten dat ik voldoe aan mijn profiel.. maarja je moet het ook eerst lezen he🤓

Hopelijk komt ze eens terug naar schoten, Zou er zeker een afspraakje mee maken
Hallo, je mag me een berichtje sturen.. schoten zal niet meer in aanmerking komen, maar we zullen wel een middenweg vinden. 💋

Regelmatig bij haar geweest toen ze nog in Brasschaat ontvangde, was altijd een leuke ervaring, zag er mega goed uit... Nu enkele jaren niet meer geweest, wil wel regelmatig een afspraak maken maar komt meestal slecht uit wegens haar beperkte uren dat ze werkt. Zou nog eens een afspraak moeten maken om te zien of de huidige recensie's kloppen.
Hella,

Je mag me een berichtje sturen. Dan bekijken we even wat mogelijk is🥰
 
Het staat heel duidelijk op mijn profiel dat ik dit niet doe.. niemand verplicht jou om dan toch bij me langs te komen.. maar om me daarvoor hierop af te schrijven?🤷🏻‍♀️

Je lijkt me een gefrustreerd iemand die zich beter wil voelen door andere slecht te maken.. degene die bij me zijn geweest, weten dat ik voldoe aan mijn profiel.. maarja je moet het ook eerst lezen he🤓
Beste. Ik ben verre van een gedlfrustreerd iemand. Al mijn recensies zijn juist heel positief. De negatieve houd ik voor mezelf. Ik reageer gewoon met de feiten die ik ondervond, waar dit platform trouwens voor dient. Meer of minder moet je er niet van maken. Veel succes nog.
 
Ooit een keertje bij haar geweest in Heist. Was niet slecht maar kan misschien nog beter omdat het onze eerste afspraak samen was. heb ze nog een aantal keer gebeld en gesms't maar geen reactie meer ookal bel en sms ik op de dagen en uren dat ze ontvangt.
 
Mogelijkheden zijn miniem. En als ze niet zoenen stopt het
Ik had hier graag even mijn eigen mening over kwijt,

Ik ben nog altijd een persoon, een mens, met eigen verwachtingen, wensen, en wat ik niet of wel graag doe.. als dit niet kan gerespecteerd worden vind ik dit heel erg, t'is niet omdat u ervoor betaald dat u doet wat u wilt, elke dame geeft aan wat die wel of niet graag doet, zo blijft het voor ons aangenaam. Wilt u graag zoenen? Dan is er op elke site wel iemand die voldoet aan uw wensen.. zoniet? Waarom zou u dan langs gaan bij die dame? Om ze dan af te breken.. net zoals iemand die hier vorigjaar ook zo'n commentaar gaf dat ik niet zoende.. DIT IS MIJN KEUZE EN DIT MOETEN JULLIE RESPECTEREN.. wat erg seg😪

Ik ben blij dat u geen herhalingsgevaar heeft. Dan is er plaats voor iemand die wel aangenaam is😊
Sascha😘

Ooit een keertje bij haar geweest in Heist. Was niet slecht maar kan misschien nog beter omdat het onze eerste afspraak samen was. heb ze nog een aantal keer gebeld en gesms't maar geen reactie meer ookal bel en sms ik op de dagen en uren dat ze ontvangt.
Je mag me een berichtje sturen als je wilt,

Als ik een drukke dag heb, beantwoord ik geen berichten meer. Omdat ik dan al druk ben, of omdat ik het te laat zie en dan niet meer antwoord ivm de getrouwde😇

Of als u echt bent zoals uw nicknaam.. dan kan dat daar aan liggen ook😇 ook wij hebben zoals jullie goede en slechte ervaringen, ik ben eerder een rustig persoon, en als u een 'stevigestoter' bent dan matchen wij hierin niet.
Sascha💋
 
Beste..

Jammer van jou ervaring, maar dit zal dan ook zo voor mij geweest zijn🤷🏻‍♀️ Als jij vind dat ik er als een plant bij lag, dan moet je je misschien vragen stellen of je wel goed bezig was? 😅
Ik heb toen die date met jou gepland omdat je een beetje hetzelfde profiel had als mijn all time number 1 Natacha (die ook in Schoten en Brasschaat ontving toen)
En met wie ik fantastische dates heb gehad en meer.
Maar ik heb geleerd dat een profiel weinig zegt en dat zoenen Er dus niet altijd bijhoort. Dat is idd mijn fout geweest.
maar verder was er ook gewoon weinig klik, en dat kan altijd.
Vandaar weinig herhalingsgevaar . Meer is er niet van te maken, we zijn bijna 3 jaar verder.
Mss ben je ook geevolueerd in de job, wie zal het zeggen.
No regrets.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb toen die date met jou gepland omdat je een beetje hetzelfde profiel had als mijn all time number 1 Natacha (die ook in Schoten en Brasschaat ontving toen)
En met wie ik fantastische dates heb gehad en meer.
Maar ik heb geleerd dat een profiel weinig zegt en dat zoenen Er dus niet altijd bijhoort. Dat is idd mijn fout geweest.
maar verder was er ook gewoon weinig klik, en dat kan altijd.
Vandaar weinig herhalingsgevaar . Meer is er niet van te maken, we zijn bijna 3 jaar verder.
Mss ben je ook geevolueerd in de job, wie zal het zeggen.
No regrets.
Nu is jou toon in je berichten een pak lager dan je voorheen typte.. merk je dat zelf niet?
Oke misschien was er geen klik, dat hoeft niet altijd zo te zijn,

Ik heb met natascha samen gewerkt, en het gebeurde vaak dat er sommige bij haar geen klik hadde en bij mij wel, of net anderdom. Voor ieders wat wils en je kan niet voor iedereen goed doen.. maar om dan op die toon iets neer te typen🤨
Soit..
 
Nu is jou toon in je berichten een pak lager dan je voorheen typte.. merk je dat zelf niet?
Oke misschien was er geen klik, dat hoeft niet altijd zo te zijn,

Ik heb met natascha samen gewerkt, en het gebeurde vaak dat er sommige bij haar geen klik hadde en bij mij wel, of net anderdom. Voor ieders wat wils en je kan niet voor iedereen goed doen.. maar om dan op die toon iets neer te typen🤨
Soit..
En die intriges worden met de dag meer en meer om je eens te ontmoeten binnenkort
 
Net bij shasha langst geweest in boom
Wow just wow ookal is dit de eerste keer dat ik dit doe maar just wow
Vlotte communicatie via whatsapp eventjes gedoucht daarna op het bedje gaan liggen(vol zenuwen en een kloppend hartje) dan vraagt ze vriendelijk wat je graag of niet graag hebt en ze is beginnen pijpen en dat kan ze heel goed ook lekker aan de balletjes lekken nadien ging ze erop zitten en boy those hips can move holy shit en haar daarna doggy,missionary en trug erop dan nog even een handjob maar komen ging niet van de zenuwen Maar je ziet echt dat ze je wil laten komen maar echt op en top wat een lijf holy shit op de foto's denk je ja mooie dame maar eens de deur open ging en ze daar stond shit echt een bom van een vrouwtje met haar mooie tatoos ik zou morge al trug willen gaan zo goed vond ik het maar dan zou ik haar wel eens willen beffen haar poesje ziet er oo zo lekker uit zeker in doggy

Wat ik hier lees vind ik dan weer bs
Vond het echt super goed wil zeker trug gaan hopelijk dan met minder zenuwen
Ze kreunt ook zo lekker zachtjes en lijkt me echt oprecht dat ze geniet ja of neen

Nu om af te sluiten
Shascha je was heerlijk ik heb er echt van genoten beste sex van men leven om het zo eerlijk te zeggen spijtig niet gekomen door mezelf (ZEKER NIET DOOR HAAR) Had nadien nog trillingen in men benen van het neuken.
 
Net bij shasha langst geweest in boom
Wow just wow ookal is dit de eerste keer dat ik dit doe maar just wow
Vlotte communicatie via whatsapp eventjes gedoucht daarna op het bedje gaan liggen(vol zenuwen en een kloppend hartje) dan vraagt ze vriendelijk wat je graag of niet graag hebt en ze is beginnen pijpen en dat kan ze heel goed ook lekker aan de balletjes lekken nadien ging ze erop zitten en boy those hips can move holy shit en haar daarna doggy,missionary en trug erop dan nog even een handjob maar komen ging niet van de zenuwen Maar je ziet echt dat ze je wil laten komen maar echt op en top wat een lijf holy shit op de foto's denk je ja mooie dame maar eens de deur open ging en ze daar stond shit echt een bom van een vrouwtje met haar mooie tatoos ik zou morge al trug willen gaan zo goed vond ik het maar dan zou ik haar wel eens willen beffen haar poesje ziet er oo zo lekker uit zeker in doggy

Wat ik hier lees vind ik dan weer bs
Vond het echt super goed wil zeker trug gaan hopelijk dan met minder zenuwen
Ze kreunt ook zo lekker zachtjes en lijkt me echt oprecht dat ze geniet ja of neen

Nu om af te sluiten
Shascha je was heerlijk ik heb er echt van genoten beste sex van men leven om het zo eerlijk te zeggen spijtig niet gekomen door mezelf (ZEKER NIET DOOR HAAR) Had nadien nog trillingen in men benen van het neuken.
Pieps!
Wat fijn om te lezen, een keer geen berichtje over dat ik wel of niet zoen😂 maar eens een ECHTE recentie over hoe het WEL gaat!

De klik was en dat hebben we gevoeld😉 ik kijk uit naar de volgende date en op naar meer🥰
 
Ik zelf zou graag ook even iets kwijt willen, wat ik héél jammer vind..

Want andere lezen nu 'meer' slechte dan goede recentie's door mannen die het ofwel verkeerd verwoorden en dit pas toegeven na 3 recentie's of zeveren over wel of niet kussen, terwijl IK dit HEEL DUIDELIJK aangeef op mijn profiel. Wat is het punt om hier 10 berichten over te schrijven? Dit is hier voor duidelijke en overzichtelijk uw mening te geven. Wat ik dan ook niet snap is dat degene die hier dan de minder goede recentie's schrijven mij niets op het moment zelf van de date zeggen/aanspreken. Het is natuurlijk altijd gemakkelijk om via bericht iets anders uit te schrijven.. zoals een persoon hierboven het raar vind dat een goede recentie is geschreven door een niet actieve persoon, moet dat dan? Misschien zijn de slechte recentie's door de actieve persone opgeblazen? Jaloezie doet ook veel, je weet niet wat ik krijg in prive berichten, dus voor diegene : als je gefrustreerd bent, is dit hier niet de oplossing!

💋 sascha
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan