Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

NN vd B

Newbie
2
21/11/23
6
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Soft SM
  7. Squirting
  8. Tussen borsten (russisch)
  9. Vingeren
  10. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://kweekweg10.com/ladies/sacha/
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op de site van huize Fleur viel mijn oog gelijk op Sascha, de heerlijke, spannende, geile foto's maakte mij erg nieuwsgierig! Vorige week met haar een uur afgesproken, haar ondeugende mooie ogen vielen mij gelijk op bij binnenkomst, die blik WAUW!
Even kort mijn wensen besproken en toen begon het geile feestje, intens genoten van haar prachtige lijf en hoe ze mij verwende en tot 2x toe mij tot het hoogtepunt bracht. Wat een waanzinnige ervaring was dit, meermaals bij andere dames meegemaakt dat ze tijd rekken of nadat ik gekomen ben hun werk erop zit terwijl de tijd dan nog niet om is, bij Sascha was het een uur lang genieten waardoor de tijd voorbij vloog. Ik kom zeker vaker bij haar terug!
(foto is van de site van huize Fleur)
 
Laatst bewerkt:
Op de site van huize Fleur viel mijn oog gelijk op Sascha, de heerlijke, spannende, geile foto's maakte mij erg nieuwsgierig! Vorige week met haar een uur afgesproken, haar ondeugende mooie ogen vielen mij gelijk op bij binnenkomst, die blik WAUW!
Even kort mijn wensen besproken en toen begon het geile feestje, intens genoten van haar prachtige lijf en hoe ze mij verwende en tot 2x toe mij tot het hoogtepunt bracht. Wat een waanzinnige ervaring was dit, meermaals bij andere dames meegemaakt dat ze tijd rekken of nadat ik gekomen ben hun werk erop zit terwijl de tijd dan nog niet om is, bij Sascha was het een uur lang genieten waardoor de tijd voorbij vloog. Ik kom zeker vaker bij haar terug!
(foto is van de site van huize Fleur)
Dit is 1 van de toppers van huize fleur, trouwens Anna en Sabina gaan er ook een vol uur voor
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://kweekweg10.com/ladies/sacha/
Net terug van huize "fleur"
2 uurtjes met sascha op de kamer doorgebracht, man , man, man wat een dame heftige vrijpartij gehad, heerlijke penis massage in bad , na de tosti en tussen het lachen door opnieuw lekker tongzoenen en haar met de tong en vinger verwend, na een zalige blowjob eerst sascha boven op en een heerlijk orgasme gehad in doggy , sascha je bent gewoon een en al top , tot volgend
jaar gr johan
 
😲Je hebt veel dames bij Fleur al wel bezocht inmiddels of niet @Epenaar52? 😄

Ik geef je groot gelijk hoor! Het is een erg fijn privéhuis, met veel leuke dames. Zelf ben ik ook wel nieuwsgierig naar een aantal dames daar (waaronder Sascha). Maar met de dames die ik al bezocht heb was het ook zeer geslaagd, dus voor herhaling (of meerdere) vatbaar hahaha...... krijg er bijna keuzestress van ;)🫣
 
Vanmiddag opnieuw met sascha op de kamer geweest, ik blijf in herhaling vallen , maar echt wat een geweldige dame , haar heerlijk verwend met de tong en vingers , daarna me heelijk laten verwennen door haar, in doggy style heb je een uitzicht op een paar heerlijke billen:D(y)waarbij je het niet lang volhoudt om tot een orgasme te komen, na lekker liggen knuffelen nog een heerlijke handjob gehad, en nogmaals een heerlijk orgasme gehad,
Sascha bedankt voor de 2 heerlijke uren en tot de volgende keer
 
Laatst bewerkt:
Vandaag , nog maar eens 2 uur met Sascha op de kamer geweest, echt wat een heerlijke vrouw met een paar ogen , waar je meteen van smelt, mijn bedoeling was om rustig te beginnen, maar als je eenmaal met haar begint te zoenen is er geen houden meer aan , heerlijk op gewarmd in het bad terecht gekomen waar , ik haar al lekker gevingerd heb en zij zich ook niet rustig hield, verder haar op bed heerlijk gebefd en gevingerd,(wat is het mooi om haar ook te zien genieten)mij door haar heerlijk laten pijpen, dit is echt waanzinnig ,haar in 2 standjes geneukt lekker een orgasme gehad, en later door haar handen nogmaals een explosie ,de volgende date meteen maar 3 uur
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://kweekweg10.com/ladies/sacha/
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben al een paar keer bij huize Fleur geweest. Bij één van die bezoeken kwam Sascha een andere klant ophalen en WOW, ik was meteen verkocht.

Sascha is een prachtige verschijning, vanaf dat moment wist ik zeker, met haar wil ik wel eens een uurtje doorbrengen. Aangesterkt door de goede recensies op dit forum, had ik mijn zinnen op haar gezet.

Helaas werkt ze niet in het weekend, dus mijn kansen om met haar af te spreken zijn erg beperkt. Deze week heb ik een weekje vakantie, dus een kans. Maar haar naam stond niet op de planning, balen! Maar toen ik later nog eens op de site keek, stond ze ineens ingepland.

Niet afwachten, maar meteen gebeld en een afspraak gemaakt. Naarmate de week vorderde kreeg ik een beetje twijfels. In Escape Doetinchem zijn momenteel 3 van mijn favoriete dames aanwezig. Met hen heb ik een fijne klik en weet ik dat ik altijd verzekerd ben van een goede ervaring. Het is toch altijd een gok een nieuwe dame bezoeken. Is de klik er wel en ik ben in mijn lange wandel carriëre, meer dan eens teleurgesteld.

Maar als je niet probeert, vind je ook nooit nieuwe dames. Dus de nieuwsgierigheid en spanning wonnen het toch van de zekerheid.

Aangekomen bij Huize Fleur stond het bordje gesloten nog op de deur. Ik had al om 10.00u afgesproken. Gelukkig ging er net voor me een dame binnen, dus achter haar aan naar binnen gelopen. Meteen weer een leuk gesprekje gevoerd met deze dame (als ik de foto's bekijk en me goed herinner was dat Sophie, ook meteen een goede klik, dus misschien in de toekomst ook eens bezoeken). Ze riep de gastvrouw voor me en die bracht mij naar de kamer, waar ik kon wachten op Sascha.

Niet veel later ging de deur open en viel mijn kaak op de grond. Wat een prachtige vrouw! Netjes even voorgesteld, mijn verhaal verteld dat ik haar al eerder had gezien en ze een enorme indruk op me had gemaakt. Daarmee was het ijs duidelijk gebroken.

Ze vroeg waar ik voor in was. Aangegeven dat ik houd van rustige seks, niet te wild en hard. En dat ik graag het hele pakkert wilde afnemen (dat is pzc en zoenen/tongzoenen). Omdat ik maar 200 euro bij me had, ging ze akkoord voor deze keer, maar normaal is het 210 euro voor een uur met deze extra's.

Terwijl ze het geld naar boven bracht en even wat te drinken haalde, had ik me vast uitgekleed. Ze grapte "ik zie dat je er zin in hebt, je bent al helemaal uitgekleed". En stelde voor samen te douchen. Dat zag ik natuurlijk wel zitten!

Onder de douche elkaar lekker strelen, lekker tongzoenen, netjes gevraagd of ik haar mocht inzepen en lekker kennis gemaakt met die prachtige zachte borsten. Haar handen gingen richting mijn pik en ook daar werd alles lekker gewassen. Wat een ervaring!

Na het afdrogen lekker op bed gaan liggen, waar we even wat gepraat hebben. Ze is geïnteresseerd en vertelde ook wat over haar leven en gaf daarbij aan dat dit echt een soort uit de hand gelopen hobby is, waar ze zelf ook echt van geniet.

Vervolgens elkaar weer heerlijk gestreeld en lekker getongzoend. Wat een ervaring, ze kan echt ontzettend lekker tongzoenen. Heerlijk intiem, niet lafjes, maar met volle overgave.

Door al deze geilheid was mijn pik inmiddels "rock hard" en dat werd gezien. Zonder iets te hoeven zeggen ging ze lager op het bed zitten en begon ze aan een ongekende pijpbeurt. Lekker nat, lekker zacht, diep en heerlijk lang. Precies zoals ik het graag heb.

Toen weer even lekker tongzoenen en strelen en toen ik vroeg of beffen ook op het programma stond, kreeg ik een volmondig "Natuurlijk!". Wat heeft ze een mooie geschoren poes. Super schoon, geweldige hygiëne bij deze dame. Na wat kusjes op haar buik en rond haar schaamstreek, overgegaan op beffen. Ze kreunt lekker mee, wordt lekker nat en kwam, fake of niet dat weet je nooit, schokkend klaar. Ze bedankte me voor mijn diensten.

Wederom lekker tongen, ze is in elk geval niet vies van haar eigen natheid. Tijdens het strelen nog even lekker met een vinger binnen in haar poes. En gevraagd of ze me nog even wilde pijpen. Na een lekkere pijpbeurt, waarbij ze me dit keer lekker geil bleef aankijken, voelde ik wel dat het tijd werd om af te gaan ronden.

Aangegeven dat ik graag over wilde gaan op neuken. Condoom erom en ze kwam heerlijk op mijn pik zitten. Lekker rustig, ze voelde dat geweldig aan. Heerlijk in haar borsten knijpende kwam ze nog even naar voren om een paar geile tongzoenen uit te delen.

Tijd om het af te maken in doggy. Ze ging lekker voor me zitten en ik kon hem er lekker in steken. Wat een uitzicht! Ze grapte nog dat dit standje toch altijd wel geil blijft. Nou dat kun je wel zeggen, zeker met zo'n prachtig uitzicht. Tempo wat opgevoerd en na een poosje kwam ik heerlijk klaar.

Nog even naast elkaar gelegen, wat gekletst en toen was het weer tijd om mezelf op te frissen en aan te kleden.

Dit was wel zo'n geweldig ervaring, ze staat met stip op een gedeelde 1e plaats. Dit soort seks bij een dvp vinden is uitzonderlijk. Alles klopte, de klik was er, een ontzettend lieve en knappe dame die haar vak ziet als hobby. Ik dacht dat het niet bestond, maar blijkbaar toch wel.

Tijdens het afscheid nemen haar ook duidelijk gemaakt hoe ik over haar denk. Haar hartelijk bedankt en ze bedankte mij ook en gaf aan het ook heel fijn gevonden te hebben en een fijne klik te ervaren.

Dit noem ik een 24 karaats ervaring. Sascha heeft er een nieuwe vaste klant bij, al zal het lastig plannen blijven. Maar dat houdt het ook spannend.

Sascha, mocht je meelezen, je bent een geweldig lief mens! Een absolute top ervaring, waar maar weinigen aan kunnen tippen. Dankjewel!
 
Laatst bewerkt:
Ik ben al een paar keer bij huize Fleur geweest. Bij één van die bezoeken kwam Sascha een andere klant ophalen en WOW, ik was meteen verkocht.

Sascha is een prachtige verschijning, vanaf dat moment wist ik zeker, met haar wil ik wel eens een uurtje doorbrengen. Aangesterkt door de goede recensies op dit forum, had ik mijn zinnen op haar gezet.

Helaas werkt ze niet in het weekend, dus mijn kansen om met haar af te spreken zijn erg beperkt. Deze week heb ik een weekje vakantie, dus een kans. Maar haar naam stond niet op de planning, balen! Maar toen ik later nog eens op de site keek, stond ze ineens ingepland.

Niet afwachten, maar meteen gebeld en een afspraak gemaakt. Naarmate de week vorderde kreeg ik een beetje twijfels. In Escape Doetinchem zijn momenteel 3 van mijn favoriete dames aanwezig. Met hen heb ik een fijne klik en weet ik dat ik altijd verzekerd ben van een goede ervaring. Het is toch altijd een gok een nieuwe dame bezoeken. Is de klik er wel en ik ben in mijn lange wandel carriëre, meer dan eens teleurgesteld.

Maar als je niet probeert, vind je ook nooit nieuwe dames. Dus de nieuwsgierigheid en spanning wonnen het toch van de zekerheid.

Aangekomen bij Huize Fleur stond het bordje gesloten nog op de deur. Ik had al om 10.00u afgesproken. Gelukkig ging er net voor me een dame binnen, dus achter haar aan naar binnen gelopen. Meteen weer een leuk gesprekje gevoerd met deze dame (als ik de foto's bekijk en me goed herinner was dat Sophie, ook meteen een goede klik, dus misschien in de toekomst ook eens bezoeken). Ze riep de gastvrouw voor me en die bracht mij naar de kamer, waar ik kon wachten op Sascha.

Niet veel later ging de deur open en viel mijn kaak op de grond. Wat een prachtige vrouw! Netjes even voorgesteld, mijn verhaal verteld dat ik haar al eerder had gezien en ze een enorme indruk op me had gemaakt. Daarmee was het ijs duidelijk gebroken.

Ze vroeg waar ik voor in was. Aangegeven dat ik houd van rustige seks, niet te wild en hard. En dat ik graag het hele pakkert wilde afnemen (dat is pzc en zoenen/tongzoenen). Omdat ik maar 200 euro bij me had, ging ze akkoord voor deze keer, maar normaal is het 210 euro voor een uur met deze extra's.

Terwijl ze het geld naar boven bracht en even wat te drinken haalde, had ik me vast uitgekleed. Ze grapte "ik zie dat je er zin in hebt, je bent al helemaal uitgekleed". En stelde voor samen te douchen. Dat zag ik natuurlijk wel zitten!

Onder de douche elkaar lekker strelen, lekker tongzoenen, netjes gevraagd of ik haar mocht inzepen en lekker kennis gemaakt met die prachtige zachte borsten. Haar handen gingen richting mijn pik en ook daar werd alles lekker gewassen. Wat een ervaring!

Na het afdrogen lekker op bed gaan liggen, waar we even wat gepraat hebben. Ze is geïnteresseerd en vertelde ook wat over haar leven en gaf daarbij aan dat dit echt een soort uit de hand gelopen hobby is, waar ze zelf ook echt van geniet.

Vervolgens elkaar weer heerlijk gestreeld en lekker getongzoend. Wat een ervaring, ze kan echt ontzettend lekker tongzoenen. Heerlijk intiem, niet lafjes, maar met volle overgave.

Door al deze geilheid was mijn pik inmiddels "rock hard" en dat werd gezien. Zonder iets te hoeven zeggen ging ze lager op het bed zitten en begon ze aan een ongekende pijpbeurt. Lekker nat, lekker zacht, diep en heerlijk lang. Precies zoals ik het graag heb.

Toen weer even lekker tongzoenen en strelen en toen ik vroeg of beffen ook op het programma stond, kreeg ik een volmondig "Natuurlijk!". Wat heeft ze een mooie geschoren poes. Super schoon, geweldige hygiëne bij deze dame. Na wat kusjes op haar buik en rond haar schaamstreek, overgegaan op beffen. Ze kreunt lekker mee, wordt lekker nat en kwam, fake of niet dat weet je nooit, schokkend klaar. Ze bedankte me voor mijn diensten.

Wederom lekker tongen, ze is in elk geval niet vies van haar eigen natheid. Tijdens het strelen nog even lekker met een vinger binnen in haar poes. En gevraagd of ze me nog even wilde pijpen. Na een lekkere pijpbeurt, waarbij ze me dit keer lekker geil bleef aankijken, voelde ik wel dat het tijd werd om af te gaan ronden.

Aangegeven dat ik graag over wilde gaan op neuken. Condoom erom en ze kwam heerlijk op mijn pik zitten. Lekker rustig, ze voelde dat geweldig aan. Heerlijk in haar borsten knijpende kwam ze nog even naar voren om een paar geile tongzoenen uit te delen.

Tijd om het af te maken in doggy. Ze ging lekker voor me zitten en ik kon hem er lekker in steken. Wat een uitzicht! Ze grapte nog dat dit standje toch altijd wel geil blijft. Nou dat kun je wel zeggen, zeker met zo'n prachtig uitzicht. Tempo wat opgevoerd en na een poosje kwam ik heerlijk klaar.

Nog even naast elkaar gelegen, wat gekletst en toen was het weer tijd om mezelf op te frissen en aan te kleden.

Dit was wel zo'n geweldig ervaring, ze staat met stip op een gedeelde 1e plaats. Dit soort seks bij een dvp vinden is uitzonderlijk. Alles klopte, de klik was er, een ontzettend lieve en knappe dame die haar vak ziet als hobby. Ik dacht dat het niet bestond, maar blijkbaar toch wel.

Tijdens het afscheid nemen haar ook duidelijk gemaakt hoe ik over haar denk. Haar hartelijk bedankt en ze bedankte mij ook en gaf aan het ook heel fijn gevonden te hebben en een fijne klik te ervaren.

Dit noem ik een 24 karaats ervaring. Sascha heeft er een nieuwe vaste klant bij, al zal het lastig plannen blijven. Maar dat houdt het ook spannend.

Sascha, mocht je meelezen, je bent een geweldig lief mens! Een absolute top ervaring, waar maar weinigen aan kunnen tippen. Dankjewel!
Sascha is gewoon van buiten categorie, het is gewoon een topdame
 
Vandaag een lustrum afspraak gehad met Sascha
Na een zeer hartelijk welkom , met een paar geile tongzoenen, snel de financiële zaken afgehandeld en met verhoogde hartslag gewacht totdat ze terug kwam, toen ze terug kwam, ondeed ze zich van de sexy lingerie, (wat een lijf) ,ze kwam lekker tegen me aan liggen en we begonnen heerlijk te tongen, ik kon het niet laten om haar heerlijke lichaam te strelen en voelde dat ze al lekker nat werdt, mijn pik kon haar streling ook echt wel waarderen, vervolgens in het bad terecht gekomen, waar ze me al echt goed verwend heeft ,ik was zo geil geworden dat we op het bed terecht kwamen, en ik haar tepels in de mond nam en langzaam,

naar beneden ging , om haar heerlijk te beffen en te vingeren, aan haar gekreun te horen genoot ze ook echt, na haar hoogtepunt de rollen omgedraaid en me heerlijk laten pijpen totdat ik het bijna niet meer hield, kwam ze heerlijk over mij heen glijden, condoom er om en haar heerlijk even in cowgirl geneukt en daarna in doggy een intens orgasme gehad, na een kleine pauze nogmaals laten pijpen en door een hand massage nog een hoogte punt gehad, na opnieuw een pauze met frisdrank Sascha nogmaals gebeft e n gevingerd, hierna nog heerlijk liggen knuffelen en was het tijd om afscheid te nemen, Sascha je bent een heerlijke,zeer lieve en dankbare dame en je weet dat dat we de volgende afspraak alweer gepland hebben, kijk er nu al weer na uit(y)
 
Laatst bewerkt:
Vandaag een lustrum afspraak gehad met Sascha
Na een zeer hartelijk welkom , met een paar geile tongzoenen, snel de financiële zaken afgehandeld en met verhoogde hartslag gewacht totdat ze terug kwam, toen ze terug kwam, ondeed ze zich van de sexy lingerie, (wat een lijf) ,ze kwam lekker tegen me aan liggen en begonnen heerlijk te tongen, ik kon het niet laten om haar heerlijke lichaam te strelen en voelde dat ze al lekker nat werdt, mijn pik kon haar streling ook echt wel waarderen, vervolgens in het bad terecht gekomen, waar ze me al echt goed verwend heeft ,ik was zo geil geworden dat we op het bed terecht kwamen, en ik haar tepels in de mond nam en langzaam,

naar beneden ging , om haar heerlijk te beffen en te vingeren, aan haar gekreun te horen genoot ze ook echt, na haar hoogtepunt de rollen omgedraaid en me heerlijk laten pijpen totdat ik het bijna niet meer hield, kwam ze heerlijk over mij heen glijden, condoom er om en haar heerlijk even in cowgirl geneukt en daarna in doggy een intens orgasme gehad, na een kleine pauze nogmaals laten pijpen en door een hand massage nog een hoogte punt gehad, na opnieuw een pauze met frisdrank Sascha nogmaals gebeft e n gevingerd, hierna nog heerlijk liggen knuffelen en was het tijd om afscheid te nemen, Sascha je bent een heerlijke en dankbare dame en je weet dat dat we de volgende afspraak alweer gepland hebben, kijk er nu al weer na uit(y)
Groot fan lees ik en terecht! Leuke review.
 
Terug
Bovenaan Onderaan