Recensie Sauna Azzurra, Beuningen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je bedoelt met 'ze' dus Google. En stelt dat ze maar verzinnen dat het druk is om 19.00.
Het gebaseerd op gemiddelde drukte en de diagram toont relatieve waarden.
Google gaat er vanuit dat 'ze' dat wel begrijpen. Maar in jou geval hadden ze het mis 😄.
Geeft niet we leggen het wel uit hier. 👍🏼

ik ben nog nooit in Azzura geweest, maar het trekt wel elke keer mijn aandacht.
Is het te vergelijken met bijv. Amai op maandag middag ??
of heb ik dan een verkeerd beeld ?

Ik ben 1 x in Amai geweest.
Ik vind Amai vele malen drukker. Maar ook weer stukken ruimer.
Ook bij Azzurra heb je geen wachtrij om binnen te komen. Maar ik denk dat de verhoudingen ongeveer gelijk zullen liggen

Afgelopen donderdag 26 maart voor het eerst met mijn FWB in Azzurra geweest. Zo'n eerste keer is altijd even de kat uit de boom kijken. Dat resulteerde dat we alleen met elkaar bezig waren en weinig contact met andere stellen hadden. We waren in de ochtend en het was niet erg druk. Hoop leuke opwindende actie gezien. Al met al een heel leuke ervaring en mooie sauna met fijne sfeer op de parendag. Binnenkort weer een keer en dan misschien wat meer contact met een ander stel zoeken.

Hoi ik wil graag mijn vriendin een keer meenemen naar een erotische sauna. Kan ik dan beter naar de koppelcdag of gemixte dag gaan? We zijn onervaren, maar ze heeft als fantasie toch eens te experimenteren met een man/vrouw meer. Bvd

Was er idd niet zo heel druk.
Maar wel hoop geile actie. Jammer dat er zoveel haantjes rond liepen.
Dat vond ik gisteren erg meevallen. Er waren twee oudere koppels bezig in de cinema waarbij flink wat mannen rustig deelnamen aan het spel. Verder trof ik een prachtige jonge dame alleen dobberend in een bubbelbad. Ze had (nog) geen behoefte aan contact -ik denk dat ze aan het wachten was op haar date- maar ze werd met rust gelaten.
Dan waren in bij de rustruimtes op de niet afgesloten banken twee stellen actief. Een zeer stevige dame die zich liet opvullen door enthousiaste neukers. En een slanke Oost-Europese dame met tattoos van rond de 40. Ze wilde het liefst zonder condoom geneukt worden. Wel typisch dat ik dat niemand zag doen.

Die laatste heb ik enkel buiten zien zitten volgens mij. Ze zag er niet verkeerd uit.
Maar er waren wel meer mooie dames aanwezig.

Wel heb ik verschillende koppels het bubbelbad in zien gaan waarna er gelijk 4 wulpse kerels bij moesten gaan zitten. Op t moment dat het koppel de sauna in ging dat het treintje hun volgde en er nog andere bij aansloten. Tot het koppel een hokje voor hunzelf ging opzoeken en de menigte hun door de gangen volgde en dat daar zelfs een kerel was die op de bedden van het hokje ernaast en op de opening onder de deur ging staan om over het scherm heen te kijken.

Misschien ben ik te vroeg huiswaarts gegaan

Hee hee!

Stiekem ben ik toch erg nieuwsgierig naar hoe z'n sauna verloopt 🙈

Ben beginnend wandelaar, nog niet eerder in z'n type sauna geweest..

Wat is hier beetje gemiddeld gezellige tijd? De openingstijden zijn best ruim lol

Groeten,

ik ben nog nooit in Azzura geweest, maar het trekt wel elke keer mijn aandacht.
Is het te vergelijken met bijv. Amai op maandag middag ??
of heb ik dan een verkeerd beeld ?
Het verschil tussen Azzurra en Amai is dat Amai een deurbeleid heeft, en Azzurra niet.

Als in Amai een man blijft aandringen als hij een "nee" heeft, mag hij er nooit meer in. In Azzurra moeten de koppels en vrouwen een stuk assertiever zijn.

Als in Amai een koppel de hele dag in het rookhok hangt en nooit op de matrassen ligt, krijgen ze een stille wenk nooit meer terug te keren. In Azzurra mogen koppels perfects de hele dag onder de carport op de buitenkoer hangen (en dat is keuze die een zaakvoerder perfect kan maken!). Het gevolg is natuurlijk dat je aan de deur onmogelijk kunt tellen.

De keren dat ik in Azzurra was, was de man-vrouwverhouding dezelfde als deze in het smurfendorp. Ik vind het wel eens amusant om twintig man rondom me te managen, maar veel andere single dames en koppels zoeken veiliger oorden op.

Terug
Bovenaan Onderaan