Recensie Sauna Azzurra, Beuningen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoi G&J,

Met het eten hebben wij geen ervaring in Azzurra, maar ziet er altijd wel goed uit.
Wij gingen altijd op zaterdag, begin van de dag tot ca 15 uur is het redelijk te doen, maar na 15uur wordt het wel erg druk mat alleen gaande mannen. Wij vinden het zelf wel prettig als het iets rustig is daarom gaan wij nu eens op een maandag, zo tussen 11 en 14uur.
Wij zijn nog niet op een stellendag geweest.
 
Wat zijn jullie ervaringen is b.v. het eten lekker en betaalbaar?, wat is het drukste of leukste tijdstip meestal?
Of verdere Tips!!
Horen het graag

xxx
Hoi G&J,

Het eten is er okay maar lijkt me niet de troef om daarheen te rijden (voor mij vanuit België toch een eind rijden, onderweg zijn er qua eten alvast betere opties). Wel de moeite om te gaan omwille van de leuke gevarieerde plekken, zeker als je fan bent van wellness is dit één van de betere plekken vind ik persoonlijk. Gezelschap is altijd een beetje een gok, dat hangt ook van je smaak en goesting af (en zo zijn we weer bij eten :) )
Veel plezier alvast
 
Ik was gisteren ook in Azzurra. Vorig jaar ook een keer geweest en toen beviel het wel. Nu waren er in verhouding te veel (opdringerige) mannen aanwezig in verhouding tot het aantal stellen en dan krijg je wel heel erg haantjesgedrag, al is verder buiten wel iedereen vriendelijk tegen elkaar. Heb maar wat saunarondes gedaan en aan het einde van de avond onverrichter zake weer naar huis gegaan. Misschien volgende keer een andere dag kiezen of toch eens een andere locatie proberen.

Helaas is er ook een gast per ambulance afgevoerd, hoop dat het verder goed met hem gaat.
 
2 keer geweest inmiddels met mijn vriendin en ik kom er nooit meer, teveel opgefokt volk dat het woord nee niet kent, mijn vriendin werd zelfs even vastgepakt terwijl we hadden aangegeven geen interesse te hebben, toen zijn we ook direct vertrokken
 
2 keer geweest inmiddels met mijn vriendin en ik kom er nooit meer, teveel opgefokt volk dat het woord nee niet kent, mijn vriendin werd zelfs even vastgepakt terwijl we hadden aangegeven geen interesse te hebben, toen zijn we ook direct vertrokken
Ok zie daar ook maar vanaf
Weet je nog leuke sex sauna? Idee is wel geil , jammer van die gasten die geen fatsoen in hun donder hebben die verpesten het goed
 
Ik heb zo'n vermoeden dat de uitbaters van Azzurra die mannen (van noord-afrikaanse & midden-oosten afkomst) ook liever niet in hun zaak willen hebben.
Zij jagen vrouwen en stelletjes weg die per persoon meer geld uitgeven dan die irritante mannetjes. ik zie ze namelijk zelden aan de bar iets bestellen. Terwijl de meeste andere bezoekers drankjes en wat te eten bestellen. Dus het lijkt mij geen verdienmodel om dat volk in je zaak te hebben. Meer een uitdaging hoe je ze buiten houd.
 
Dag,

Sauna's en wellness heb ik altijd al van kunnen genieten. maar de kennis dat er in een sauna misschien iets meer kan gebeuren vind ik wel een opwindend gevoel. dus ben ik ook van plan om binnenkort eens naar Azzura te gaan.

Echter vind ik het lastig inschatten wat nou een gepast moment is om naar Azzura te gaan voor een eerste bezoek. Ook na het lezen van het forum ben ik niet echt wijzer geworden.

Ik ben een single man van 35 die geïnteresseerd is in een van de gemengde dagen.
Ik ga er met een open blik naar toe zonder verwachting. Alleen ben ik een beetje benieuwd wat jullie mij kunnen adviseren?
 
Ik heb zo'n vermoeden dat de uitbaters van Azzurra die mannen (van noord-afrikaanse & midden-oosten afkomst) ook liever niet in hun zaak willen hebben.
Zij jagen vrouwen en stelletjes weg die per persoon meer geld uitgeven dan die irritante mannetjes. ik zie ze namelijk zelden aan de bar iets bestellen. Terwijl de meeste andere bezoekers drankjes en wat te eten bestellen. Dus het lijkt mij geen verdienmodel om dat volk in je zaak te hebben. Meer een uitdaging hoe je ze buiten houd.
Gewoon weigeren ivm overlast veroorzaken
 
Hoi,
Wij zijn bistel van 50 en 53, en komen aanstaande donderdag weer naar de stellendag!
We zijn er rond 11 tot 15 uur, welk stel komt gezellig bij ons in de whirlpool? We zien wel wat er gebeurd....
Gr Patrick en Isa
 
Ok zie daar ook maar vanaf
Weet je nog leuke sex sauna? Idee is wel geil , jammer van die gasten die geen fatsoen in hun donder hebben die verpesten het goed
Bij Steamworks in Arnhem gaat men op de gemengde dagen wel achter dit soort nozems aan en worden er subiet uitgegooid.
Was laatst zo'n Afrikaan die meende ook alle dames lastig te moeten vallen. Hij dacht dat hij zo op iedere dame kon duiken zelfs zonder te vragen.
Die uitbater direct achter die gozer aan en heeft hem er uit gezet. Die komt er hier nooit meer in vertelde die uitbater later aan de bar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan