Recensie Sauna Azzurra, Beuningen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoi wij gaan morgen woe 5 juli rond 16u naar Azzurra. Wij gaan vaker op woensdag middag en wij hebben met eigen ogen gezien dat de leiding het nu echt goed onder controle heeft en zelfs veel Marokanen weigert. Van de laatse 5x dat we op woensdag middag waren, waren er best veel stellen. Wij zijn 38 en 41 en hopen morgen weer veel stellen te ontmoeten.

Tot morgen xx
Jullie zijn 2 milfjes?
 
Afgelopen maandag naar Azzurra geweest voor de eerste keer, wat een super geile belevenis was dat, wij stel van 44 slank, zij is zeer vaak lekker klaar gekomen en heerlijk genoten komen snel weer en hopen dan op beetje jonge gasten!
 
Zou hier graag een keer heen willen gaan ben een man van 29 en zal graag een keer op de gemengde dag willen gaan iemand die met mij mee wilt of daar wilt afspreken ? Kunne eventueel eerst kennis maken via kik
 
Zou hier graag een keer heen willen gaan ben een man van 29 en zal graag een keer op de gemengde dag willen gaan iemand die met mij mee wilt of daar wilt afspreken ? Kunne eventueel eerst kennis maken via kik
Anton, als je veel aanbiedingen krijgt, aarzel dan niet om dames te wijzen op mij! Ik wil ook graag! PM is makkelijk om mij te bereiken.
 
In al de jaren dat ik clubs bezoek, heb ik dat nog maar 1 keer gezien. Het is gewoon niet aangenaam om je in een sauna extra in te spannen.
Ze hebben binnen 2 Finse sauna's. Een grote hoge sauna met verschillende niveaus die inderdaad te heet is om te spelen en een kleinere, lage, "lichttherapie" sauna waar het lekker warm is, maar niet superheet. Daar gebeurt nog wel eens wat.
Buiten is nog een kleine Finse sauna. Ik weet niet of daar wel eens iets gebeurt.
 
Wij hebben toch een vraagje
Wij zijn een lichtgetint stel van 40 en 35 we zijn al een paar keren geweest naar azzura
Wij hebben een poos geleden een leuke tijd gehad in de sauna met een italiaanse gast en het was zo leuk alleen waren we zo dom om geen gegevens te hebben uitgewisseld
Nu is onze vraag kent iemand hem?
Hij was ongeveer onze leeftijd
X
 
Afgelopen woensdag een middagje de stoute schoenen aangetrokken. Aanvankelijk waren er erg veel mannen en zodra er een vrouw 'verscheen' werd het dringen geblazen.

Er was voldoende actie gaande in de baden en op de matrassen. Erg leuk om te kijken en zo nu en dan een beetje mee te doen. Uiteindelijk terecht gekomen bij een koppel waar de ene na de andere man werd uitgenodigd om mee te doen.

Klap op de vuurpijl een koppel waarvan de vrouw slank en zeer aantrekkelijk was. Na even gevraagd te hebben mocht ik haar staand vingeren terwijl ze mij heerlijk rustig aftrok. Over haar billen gekomen.

Al met al een super geile ervaring los van de opdringerige mannen. Ik ga nog eens terug.

Hoop dat ik het koppel met de mooie vrouw nog een keer tegenkom. Mocht je meelezen, stuur me een pb 😉
 
wil wel eens met mijn Aziatische slanke vrouw daar proberen ze is 25 jaar. wat is een goede dag, ze weet niet of ze sex wil maar beetje spelen (aftrekken) wil ze wel denkt ze. Ze vind het spannend voor de eerste keer.
 
Iemand ervaring met een maandag, begin van de middag, bij Azzurra? Is het dan rustig, en zijn er ook jongere gasten? Aangezien het een werkdag is kan ik mij voorstellen dat het er vrij rustig is. Wij zijn van plan om maandag 18 september te gaan.
 
Phallus,

Bedankt voor je bericht.
Dat het wat rustig is vinden wij ook fijn.
Was ook onze bedoeling om de deur van de afgesloten ruimte (jacuzzi) open te laten zodat de mannen mee kunnen spelen, en haar lekker inzepen onder de douche.

Zijn er dan wel jongere mannen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan