Recensie Sauna Azzurra, Beuningen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
1 stel die dag (woensdag 4 aug) was werkelijk sexy om te zien, met de langere volle dame met donkerbruin/zwart haar (ruim boven de 1.80?). Hoewel veelal op zichzelf schuwden zij af en toe een mooie show ook niet. Wat een supervrouw was dat, geweldige bbw lichaamsproporties als je daar als liefhebber van houdt;-)
Bedoelde maandag 4 augustus, iemand ook dat stel gezien met de mooie lange volle dame met het donkere haar?

Nog een keer geweest om voordeel van de twijfel te geven afgelopen maandag.
Dit keer bijzonder weinig dames/stellen.
Het oudere stel dat hele dag kampeert in open ruimte met haar benen wijd heb ik het maar niet over.
Vrij vroeg op dag 1 super knap stel dat ging spelen met elkaar op allerlei plekken maar al snel duidelijk dat zelfs een aanraking niet gewaardeerd werd. Prima uiteraard. Dan waren er nog 2 stellen die puur privé gingen in afgesloten ruimte. Zelfs de tieten verdwenen onder de handdoek bij het voorbij lopen.
En er was welgeteld 1 stel dat in eerste instantie ook niks leek te doen en toen plots toch in open ruimte ging spelen met 2 mannen erbij.
Al snel zat dat hok bomvol met haantjes en was er een de gelukkige die de dame mocht neuken.
Verder 10 rukkers erbij….
Ik was er van 11 tot 16u.
Dit was echt de laatste keer
Welke datum was dat?

Steamworks was voor Corona 17.50…
Waarschijnlijk lag de verhouding toen 1 dame op 25 mannen.
Bedoelde maandag 4 augustus, iemand ook dat stel gezien met de mooie lange volle dame met het donkere haar?
Dat was echt een prachtvrouw.
Zag haar haar vriend nog eens geile massage geven in het open hoekje achterin bij de hokjes. Kon gelukkig met mijn lengte over de 5 haantjes kijken die op de voorste rij stonden te rukken

Laatst bewerkt:
Dat is dan wel jammer ja.
Zie ook niet dat dames alleen tegen een korting binnen mogen.
Weet dat bij een bios waar ik wel eens kom de dames altijd gratis naar binnen mogen. En koppels bij aanmelding op een forum 15 euro korting krijgen ipv de normale 30 euro.

Terug
Bovenaan Onderaan