Algemeen Sauna Javali, Heerhugowaard

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben er gisteravond geweest, het was een vrij kleine sauna. 1 warme sauna en 1 droge, maar het was superleuk ingericht. Ik vond het een fijne sfeer hebben en de warme sauna is naar mijn mening een van de betere in Nederland. Het enige jammere was wel dat er geen dames waren, pas op het eind kwamen er 2 stellen maar toen moest ik al weg.
 
Gisteren ook weer eens geweest. De stoom sauna is zeer groot en wel het mooiste gedeelte van het pand. De droge sauna is ook vrij groot. In de zomer ook een mooi buitengedeelte. Helaas weinig dames. Ook bij mij pas later in de avond 2 koppels.
Leuke bar, leuke kleine kaart tegen zeer betaalbare prijzen.
 
Ik ben van plan om vanmiddag hier langs te gaan op de mixdag, alleen zag ik dat er nog geen topic voor was aangemaakt. Is er iemand die ervaring heeft met deze sauna?
Graag horen wij hoe het op de vrijdagen is bij Javali. We zijn van plan om binnenkort eens te gaan kijken. We zijn Azzurra gewend, maar Javali is (veel) dichterbij. We lezen veel dat er weinig dames zijn op de vrijdag. Dat baart wat zorgen, omdat we vrezen voor veel 'gejaag' van de aanwezige mannen op de dame van dit stel. En dat vinden we toch wat ongemakkelijk.... Hoe zijn de ervaringen wat dat betreft???
 
Ik ben van plan om vanmiddag hier langs te gaan op de mixdag, alleen zag ik dat er nog geen topic voor was aangemaakt. Is er iemand die ervaring heeft met deze sauna?
Vanmiddag tussen 16.00u en 17.30u voor het eerst geweest.
Ik vind het leuk om ervaren te hebben. Leuk ingericht, gangetje in de.natte sauna kan je in rond lopen. Verder voor ieder wat wils denk ik.
Wel jammer dat het ondanks gemengde dag, er alleen mannen waren naar mijn idee ook homoseksueel. Vond ik niet erg maar had liever een paar vrouwen gezien.
Maar dat heeft niemand in de hand natuurlijk.
Het personeel vertelde dat het daar over het algemeen nog wat te vroeg voor was.
 
Was ergens halverwege februari. Mijn eerste keer sex sauna.

Een vrouw op een andere website had aangegen die kant op te komen en zaadslet te zijn.

Zenuwachtig binnengestapt. Het eerste half uur alleen maar mannen gezien.

2 daarvan raakten mij ook zonder toestemming aan. Een pakte mij billen vast en de andere greep ineens naar mijn lul. Daar was ik niet zo van gediend aangezien ik hetero ben.

Na enige tijd zag ik een stel lopen met daar achter een paar mannen, maar die gingsn niet spelen.

Toen kwam de dame van de website en vormde zich een rij. Ik was 5e in de rij en zij had mij vakkundig afgezogen.

Even bijkomen in de sauna en toen voor ronde twee. Moest daarna snel weg. Al met al een geile ervaring alleen jammer dat er weinig vrouwen waren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan