Saunaclub privehuis in de buurt van Frankfurt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

michaelbaan

Newbie
13
04/11/22
3
Goedenavond,

Ik ben voor werk 2 daagjes in duitsland.
en ben eigenlijk opzoek naar een leuk adresje waar ik een avondje goed kan wippen.

Ik hoor wel vaker goede dingen over die saunaclubs in duitsland.

ik zit iets ten westen van frankfurt.

Iemand adresjes of tips hoe ik zulke adressen makkelijk kan vinden?

voorbaat dank
 
in mijn jonge jaren dikwijls in Duitsland vertoefd, en ik heb er toen verschillende gedaan maar twee waren de moeite om naartoe te gaan, nml.: FKK The palace in frankfurt en FKK Oase iets verderop van Frankfurt (Friedrichsdorf)
 
De laatste jaren is Sharks in Darmstadt de best lopende FKK. The Palace en Oase hebben allebei een heel eigen sfeer. The Palace is van binnen een Oosters paleis en Oase is een echte massatent. In beide tenten weten de dames echter heel goed dat het tijdens de grote beurzen het beste geld verdienen is. Sharks ligt iets buiten de hotspot (half uurtje rijden/alleen snelweg) en heeft de mooiste dames. My 2 cents.
 
Ik heb ook interesse in dit thema. Een FKK /sauna club vraagt inkomgeld, heb ik op de site van een FKK gelezen. 60€ voor gebruik van de sauna, zwembad, buffet, badjas, etc.
De dames vragen extra voor hun diensten — da's logisch. Maar wat zijn de prijzen in een FKK. Liggen die hoger of lager dan in een "privathaus"? Een standaardprijs die ik hanteer is 150€ voor een uur (+ of - 10€). is dat ook de prijs in een FKK ?
 
Er is niet één prijssysteem, maar dat verschilt per club, regio of formule. Belangrijkste verschillen:
  • De standaardclub had de afgelopen jaren een entree van 50 euro en de dames vroegen 50 euro per half uur voor PZC & NMC. Ieder extra tijdseenheid of service was extra betalen.
  • In NRW was het Hof de eerste met 70 euro entree. De dames hadden dezelfde prijs, maar wel vaak een wat uitgebreidere standaardservice.
  • Babylon volgde later met een entree van 70 euro, maar daar kreeg je dan wel uitgebreidere faciliteiten voor dan gemiddeld.
  • Acapulco Gold en Luder Lounge zijn bijvoorbeeld wat goedkoper met, afhankelijk van de tijdstip, een lagere entree en 40 euro per half uur. In de praktijk zijn de dames echter vrij om wat hogere prijzen te hanteren.
  • In Hessen liggen de prijzen hoger. Bij Sharks bijvoorbeeld 65 euro entree en gaan de meeste dames uit van 200 euro per uur. Hier zit dan meestal wel TZ bij in.
  • Er zijn echter nog wel meer varianten. Maar het gaat te ver om een complete prijslijst op te voeren.
Kortom; als je alleen een uur op de kamer wil dan ben je in de budgetclubs beter af dan in een Privathaus. Je mist dan echter ook de beleving van rustig de dame van jouw keuze selecteren. Bij de meest clubs ben je standaard hetzelfde kwijt, maar als je naar Sharks gaan ben je dus eenvoudig 265 euro kwijt. Dan hebben we het nog niet over de reiskosten. Je hebt dan echter wel een dag(deelt)je uit en geen kale wip van een uur.
 
Er is niet één prijssysteem, maar dat verschilt per club, regio of formule. Belangrijkste verschillen:
  • De standaardclub had de afgelopen jaren een entree van 50 euro en de dames vroegen 50 euro per half uur voor PZC & NMC. Ieder extra tijdseenheid of service was extra betalen.
  • In NRW was het Hof de eerste met 70 euro entree. De dames hadden dezelfde prijs, maar wel vaak een wat uitgebreidere standaardservice.
  • Babylon volgde later met een entree van 70 euro, maar daar kreeg je dan wel uitgebreidere faciliteiten voor dan gemiddeld.
  • Acapulco Gold en Luder Lounge zijn bijvoorbeeld wat goedkoper met, afhankelijk van de tijdstip, een lagere entree en 40 euro per half uur. In de praktijk zijn de dames echter vrij om wat hogere prijzen te hanteren.
  • In Hessen liggen de prijzen hoger. Bij Sharks bijvoorbeeld 65 euro entree en gaan de meeste dames uit van 200 euro per uur. Hier zit dan meestal wel TZ bij in.
  • Er zijn echter nog wel meer varianten. Maar het gaat te ver om een complete prijslijst op te voeren.
Kortom; als je alleen een uur op de kamer wil dan ben je in de budgetclubs beter af dan in een Privathaus. Je mist dan echter ook de beleving van rustig de dame van jouw keuze selecteren. Bij de meest clubs ben je standaard hetzelfde kwijt, maar als je naar Sharks gaan ben je dus eenvoudig 265 euro kwijt. Dan hebben we het nog niet over de reiskosten. Je hebt dan echter wel een dag(deelt)je uit en geen kale wip van een uur.
Bedankt voor het antwoord.
Ik zal de FKK eens bellen.

Ik ga een weekendje motorrijden in Duitsland en ipv een zaterdagavond op hotelkamer op bed te liggen wilde ik dan liever in een bordeel op een blondje of een brunette liggen ;-)

De sauna is leuk maar ik ga er geen drie uur in doorbrengen dus vroeg me af het de inkom (60€, FKK Prestige) wel waard was.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan