WHEM Savana, Nijmegen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bump. Niemand? Dame adverteert al geruime tijd op SJ, ik heb haar geappt maar hoewel ze zegt Afrikaans te zijn krijg ik appjes in (voor mijn gevoel) te goed Nederlands terug, dus ik heb het vermoeden dat ik met een planner of pooier app...
 
Vast wel, maar het klopt op de één of andere manier niet. Het ene moment onbeholpen Nederlands, het andere moment ineens kloppende volzinnen, alsof iemand de telefoon dan van haar overneemt of zo. Dat maakt me een beetje argwanend. Maar als iemand positieve ervaringen met haar heeft ga ik beslist afspreken want ik val op zwarte vrouwen...
 
Heb dan zelf maar de proef op de som genomen. Afspreken ging zonder moeite per whatsapp.

Savana is een aardige, best aantrekkelijke dame van in de dertig uit een Franstalig West-Afrikaans land, maar ze spreekt gelukkig ook heel behoorlijk Engels. Maakte uiteindelijk dus toch gewoon een eerlijke en betrouwbare indruk, en ze liet me haar telefoon zien, ze maakt dus toch gewoon haar eigen afspraken. Mijn wantrouwen bleek onterecht, ook wel eens prettig. Ze ontvangt niet in de bekende boerderij, maar in een eigen appartementje in Dukenburg, ze vertelde dat ze dat voor haar privé ontvangst huurde en er niet woonde. Het was er een beetje rommelig maar niet smerig.

Ik zal even in het juiste subforum een korte recensie achterlaten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan