Recensie Savana, Nijmegen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

bonobo

Vaste klant
148
03/10/22
165
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/leuke-donkere-vrouw-met-klasse_8072019
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Uit nieuwsgierigheid, omdat ik nou eenmaalop zwarte dames val, op de bonnefooi een afspraak gemaakt met Savana:
Savana is een West-Afrikaanse dame van halverwege de 30. Ze is ietwat mollig maar zeker niet dik, heeft een bescheiden buikje, een ronde kont en ietwat hangende, middelgrote borsten met lange tepels. Ze maakt een verzorgde indruk, is schoon, heeft een leuk en open gezicht en een goede lach met een verzorgd gebit. Om een lang verhaal kort te maken: ik vond haar niet superknap (ben ik zelf ook niet dus dat geeft niet) maar zeker een aantrekkelijke en goed verzorgde vrouw. Ik kon het goed met haar vinden en voelde me op mijn gemak bij haar.

Ze doucht samen met je en neemt behoorlijk de tijd voor je, eigenlijk let ze gewoon niet zo op de tijd. Ze praat best veel, dat kan voor anderen irritant zijn maar ik vind het altijd leuk om wat meer te weten te komen over hoe een dame in het leven staat, dus ik vind dat leuk. Ze is van origine franstalig maar spreekt gelukkig heel behoorlijk Engels (voor mij gelukkig dan, want ik heb na de middelbore school geen woord Frans meer bijgeleerd).

Ondanks dat ze in de advertentie aangeeft dat alles met condoom is pijpte ze zonder (dat doet ze misschien niet met iedereen) en dat doet ze heel rustig en met gevoel. Geen ruw gesjor, geen lomp gekluif, maar een lekkere, rustige blowjob, waarbij ze de indruk wekte dat met plezier te doen. Daarna neuken (uiteraard wel met condoom, anders was ik afgehaakt), waarbij ze best wat kan hebben; ik ben flink aan de maat en we moesten rustig beginnen om haar geen pijn te doen, maar eenmaal bezig konden we flink losgaan.

Savana ontvangt op een appartementje in Dukenburg. Beetje rommelig, de inrichting lijkt zo uit de kringloopwinkel te komen, maar geen bende, je komt niet bij een verlopen junk in de woonkamer of zo.

Alles bij elkaar heeft ze voor mij de gunfactor omdat ik het gewoon een sympathieke en aantrekkelijke dame vind, en ze goed haar best deed. Herhalingsgevaar dus groot.
 
Leuk dat ze jou ook bevallen is. Ik ben er inmiddels een paar keer geweest en weet intussen dat ze best wel een lijstje vaste klanten heeft, en dat begrijp ik ook wel. Ze is niet bloedmooi of piepjong maar als je op Afrikaanse dames valt wel een aantrekkelijke en verzorgde vrouw, en bovendien is ze erg aardig en respectvol en ze lijkt inderdaad nooit haast te hebben. De date duurt altijd langer dan we afgesproken hebben en ze vertelt veel over haar leventje. Ik mag haar erg graag.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Via Whatsapp makkelijk een afspraak kunnen maken. Savana is een lieve goedlachse vrouw. Bij binnenkomst een zoen en ik werd even geholpen met het uitkleden. Even een beetje opgefrist waarna het feest begon. Beetje zoenen en strelen waarna Savana me heerlijk begon te pijpen. Inderdaad lekker rustig en ontspannen. Tussendoor werden mijn ballen even lekker meegenomen. Daarna de rollen omgedraaid waarna ik haar frisse kutje lekker heb gebeft.

Savana vroeg of ik haar doggy style wilde nemen. Dat laat ik me natuurlijk geen twee keer vragen. Het uitzicht was prachtig en ik voelde dat ik het niet lang zou vol houden. Savana draaide om en we hebben het heerlijk afgemaakt in missionaris waarbij we ook lekker zoende.

Na een kleine rustpauze waarbij haar lekker vasthield en streelde was mij vriend weer paraat. Savana vroeg of ik een tweede poging wilde wagen. Nadat het condoom erom zat klom ze er lekker bovenop. Een tweede orgasme zat er niet meer in maar Savana deed haar uiterste best. Voor mij is het herhalingsgevaar groot.
 
In de loop van dit jaar ook weer een paar keer bij Savana geweest en steeds zeer tot genoegen. Ik zal niet in herhaling vallen maar het is echt gewoon een lieve, mooie dame die altijd rustig de tijd voor je heeft en het gezellig maakt.
 
Onlangs in Nijmegen en zocht een adresje om even wat stoom af te blazen.
Bij savanna uit gekomen. Afspraak netjes gemaakt via de app.
Ontvangst in net appartementje en savanna had een sexy outfit aan.
Na de plichtplegingen op bed beland waar ze me een prima pijpbeurt gaf. Voor het neuken haar nog even beffen en daarna met wat glijmiddel en condoom rustig geneukt.
Ze is klein en mijn paal is groot dus dat was even een dingetje maar door niet als een bruut te keer te gaan ging het uiteindelijk goed en konden we er beiden van genieten.
Fijne ervaring alles bij elkaar
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan