Recensie Sayuri, Amsterdam, Barndesteeg 7 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TimeBox

Wandelaar
41
12/06/22
27
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
15
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het verbaast me een beetje dat ik niks van deze dame hier zie staan. Deze zomer, tijdens een bezoekje aan A'dam, liep ik door het iets blauwer belichte gedeelte en viel me deze ongelofelijk indrukwekkende Filipijnse op. Ik dacht eerst dat ze van Thailand moest komen, omdat ze echt een Bangkok LB babe indruk gaf. De stroom toeristen die door de straat slenterden konden ook hun ogen er niet van houden.
Binnen geweest en ik merkte direct al hoe ik hier meer kreeg dan looks. Ongelofelijk vriendelijk en hygiënisch. Ik heb nog nooit zo'n schat gehad die tegelijk volop babe is. Lekker giga kanonjoekels met een perfecte taille en achterwerk. Ze werkt perfect mee met alles wat ik wenste en heeft me nooit het gevoel gegeven dat ik afgewerkt werd. Daarna zelfs nog een hele tijd gebabbeld over het leven in Europa en de verschillen met Azië. Zeer spijtig dat ik niet om de deur woon, anders was ik regelmatige klant.
 
Zij is echt een pijpgodin. Alleen doet ze dat alleen met condoom wat het na 2-3 bezoekjes helaas een beetje saai maakt.


Zij is wel eigenlijk het beste wat er tegenwoordig nog op de Wallen te vinden is. Maar wel meer voor de top want ze krijgt dr pielemuis amper omhoog.



Mag ik vragen waarom je 100 hebt betaald? Voor 50 euro krijg je naar mijn inziens dezelfde behandeling en zelfde tijd namelijk
 
Zij is echt een pijpgodin. Alleen doet ze dat alleen met condoom wat het na 2-3 bezoekjes helaas een beetje saai maakt.


Zij is wel eigenlijk het beste wat er tegenwoordig nog op de Wallen te vinden is. Maar wel meer voor de top want ze krijgt dr pielemuis amper omhoog.



Mag ik vragen waarom je 100 hebt betaald? Voor 50 euro krijg je naar mijn inziens dezelfde behandeling en zelfde tijd namelijk
Ik had om een halfuurtje gevraagd. En ja, dat is overal wel zo de prijs denk ik.
 
Afgelopen dinsdag middag op dit adres geweest, ze noemde zich Sissy, knalharde tieten hou ik niet van .
Zat weinig eigen initiatief in , tijdje aan d'r lul gezogen maar werd niet echt hart, toen ze me wilde neuken was hij alweer slapjes, moest haar maar weer pijpen en me zelf klaar rukken, soms zit het mee, soms zit het tegen.
 
Vanavond op de wallen geweest...., mijn god, wat een drukte op zaterdagavond. De "dames" roken ook geld, ze begonnen bij 100 euro. Ik ben maar teleurgesteld afgedropen. Beter op een door de weekse dag eind van de middag, dan is het tenminste nog te doen met normale prijzen.
 
Het verbaast me een beetje dat ik niks van deze dame hier zie staan. Deze zomer, tijdens een bezoekje aan A'dam, liep ik door het iets blauwer belichte gedeelte en viel me deze ongelofelijk indrukwekkende Filipijnse op. Ik dacht eerst dat ze van Thailand moest komen, omdat ze echt een Bangkok LB babe indruk gaf. De stroom toeristen die door de straat slenterden konden ook hun ogen er niet van houden.
Binnen geweest en ik merkte direct al hoe ik hier meer kreeg dan looks. Ongelofelijk vriendelijk en hygiënisch. Ik heb nog nooit zo'n schat gehad die tegelijk volop babe is. Lekker giga kanonjoekels met een perfecte taille en achterwerk. Ze werkt perfect mee met alles wat ik wenste en heeft me nooit het gevoel gegeven dat ik afgewerkt werd. Daarna zelfs nog een hele tijd gebabbeld over het leven in Europa en de verschillen met Azië. Zeer spijtig dat ik niet om de deur woon, anders was ik regelmatige klant.
Helemaal mee eens. Sayuri is niet alleen bloedstollend mooi en sexy, ze is ook nog eens ontzettend aardig. Ik heb haar twee keer bezocht en beide keren voor een uur. In tegenstelling tot vrijwel alle andere collega's is ze geen klokkijkster. Nadat ik was klaargekomen heb ik toch zeker wel een half uur met haar gekletst.
Zeer spijtig dat ik niet om de deur woon, anders was ik regelmatige klant.
Ik ben heel blij dat ik niet in de buurt van Amsterdam woon. Ze is namelijk heel verslavend!!! 😄
 
Zij is wel eigenlijk het beste wat er tegenwoordig nog op de Wallen te vinden is. Maar wel meer voor de top want ze krijgt dr pielemuis amper omhoog.

Mag ik vragen waarom je 100 hebt betaald? Voor 50 euro krijg je naar mijn inziens dezelfde behandeling en zelfde tijd namelijk
Bij mij was ze heel erg dominant en haar pielemans werd ook behoorlijk hard. Maar ook hard heeft ze echter een klein pikkie en daarom heeft ze mij beide keren geneukt met een strapon.

Mag ik vragen waarom je 100 hebt betaald? Voor 50 euro krijg je naar mijn inziens dezelfde behandeling en zelfde tijd namelijk

Bij Sayuri duurt een half uur ook echt dertig minuten en en een uur zestig. Je hoeft dus niet bang te zijn dat als je voor een half uur betaalt alweer na twintig minuten buiten staat.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan