Bravobrabo
Stamgast
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 2,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/1644239-nastya
ik had deze dame al een paar keer in de regio gezien. Mooie foto's en misschien too good too be true. Bovendien heb ik niet zo'n goede ervaringen met latinas doordat de foto's vaak niet overeen komen of te oud zijn of de service sucks. Ik had al eens in het topic Whem naar ervaringen gevraagd maar geen reactie.
Toen ze weer eens in de regio opdook zelf maar de stoute schoenen aangetrokken.
Ze ontving in een mooi appartement. Toen ze de deur open deed stond ze daar net een mooi lingerie setje aan. Zeker wel de dame van de foto's. Do foto's in haar advertentie kunnen zo van haar laatste vakantie trip je zijn. Ze is een stoot.
Ze spreekt goed Engels en is een vrolijke donder.
De date was simpel weg goed. Goede blowjob. Smakelijke poesje. Heerlijke borsten waar ik nog even goed tussen heb liggen stoten. Verschillende standjes afgewerkt. Waarbij ze toen ze bovenop zat zeker wel het initiatief nam en me heerlijk bereed. In missio haar benen tot bijna achter in haar nek. Ze kan wat hebben. Op het laatst in doggy. Wat een kont. Ik vroeg of ik over haar billen mocht komen. Dat was ok. Condoom verwijderd en heerlijk over haar gebruinde billen gespoten. Ze moest lachen van de bende.
Beetje nagepraat en gehijgd. Gedoucht. En zeer tevreden vertrokken.
Deze dame voldoet aan de verwachtingen die ze in haar advertentie wekt. Als ze weer eens opduikt zal ik nog wel eens langs wippen.
Toen ze weer eens in de regio opdook zelf maar de stoute schoenen aangetrokken.
Ze ontving in een mooi appartement. Toen ze de deur open deed stond ze daar net een mooi lingerie setje aan. Zeker wel de dame van de foto's. Do foto's in haar advertentie kunnen zo van haar laatste vakantie trip je zijn. Ze is een stoot.
Ze spreekt goed Engels en is een vrolijke donder.
De date was simpel weg goed. Goede blowjob. Smakelijke poesje. Heerlijke borsten waar ik nog even goed tussen heb liggen stoten. Verschillende standjes afgewerkt. Waarbij ze toen ze bovenop zat zeker wel het initiatief nam en me heerlijk bereed. In missio haar benen tot bijna achter in haar nek. Ze kan wat hebben. Op het laatst in doggy. Wat een kont. Ik vroeg of ik over haar billen mocht komen. Dat was ok. Condoom verwijderd en heerlijk over haar gebruinde billen gespoten. Ze moest lachen van de bende.
Beetje nagepraat en gehijgd. Gedoucht. En zeer tevreden vertrokken.
Deze dame voldoet aan de verwachtingen die ze in haar advertentie wekt. Als ze weer eens opduikt zal ik nog wel eens langs wippen.