Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMaar jij geeft ze ook eerst een goede lik beurt voor niets gaat de zon op.Het geeft mij juist meer voldoening als een bloedmooie geile dvp voor slechts een paar flappen gelijk op haar knietjes aan mijn paal slobbert.Geld in overvloed sinds ik een vrij man ben dus heerlijk schaamteloos genieten van al dat lekkers zolang het kan!
![]()
Haha! Zo doe je dat!Maar jij geeft ze ook eerst hun goede lik beurt voor niets gaat de zon op.![]()
Moet je ook eens proberen ipv over de prijzen te klagen of de juiste onderhandelingstechniek te praten; gaat een (neuk)wereld voor je open!Maar jij geeft ze ook eerst hun goede lik beurt voor niets gaat de zon op.![]()
Ik ga genietend door het leven ik hoef geen dvp's te likken, ze slobberen vanzelf wel aan me lul en goedkoop ook.Moet je ook eens proberen ipv over de prijzen te klagen of de juiste onderhandelingstechniek te praten; gaat een (neuk)wereld voor je open!![]()
Wat je met geld allemaal niet kan doen, wees er maar trots opMaar jij geeft ze ook eerst hun goede lik beurt voor niets gaat de zon op.![]()
Er bestaat er wel eentje met deze tekst:Dit zou op een tegeltje kunnen
Ach trots , je weet hoe vrouwen zijn .Wat je met geld allemaal niet kan doen, wees er maar trots op
Heerlijk, vast onderdeel van de pret!Maar... het is dus die goede likbeurt die ervoor zorgt dat zij 'in the mood' komt voor lekkere geile sex!
Feitelijk doe je hetzelfde als je in een bar of club staat, je moet altijd financieel investeren in een dame voordat je ook maar mag praten met haar. En dan nog grote kans afgewezen te worden of aan het lijntje te worden gehouden.maar dat geeft toch veel meer voldoening als het lukt, dan zo maar een paar flappen op het nachtkastje gooien voor een wip.
Wat ik wel vind is dat er misschien meer mensen het idee van een parenclub en/of een prive sauna eens moeten proberen..
Goh in mijn ogen is dat toch niet zo.. in bornedries doen ze zelfs regelmatig dat ze prostituees uitnodigen speciaal voor de single mannen dus dat tijdens de happy hour altijd de single mannen toch zeker hun zaad kwijt kunnen moest er niks gelukt zijn bij de 'gewone' damesBij parenclubs zijn alleen komende mannen (a.k.a. "desperado's") niet gewenst, heb ik begrepen. Dus dat lijkt me weinig geschikt voor de gemiddelde wandelaar.
Wat een "prive-sauna" is weet ik niet.
Een sauna is zoals je het zegt eigenlijk.. is een sekssauna in beek bv wat oorspronkelijk voor gays was maar hebben ze nu ook gemengde dagen met vrouwen en Koppels je betaald 20 euro hebt een sauna en zwembad en kans op seks ook met gewillige vrouwenGoh in mijn ogen is dat toch niet zo.. in bornedries doen ze zelfs regelmatig dat ze prostituees uitnodigen speciaal voor de single mannen dus dat tijdens de happy hour altijd de single mannen toch zeker hun zaad kwijt kunnen moest er niks gelukt zijn bij de 'gewone' dames