Schaamte

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik begrijp het wel hoor. We kunnen allemaal wel doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is, maar stel dat je het op vriendschap zou betrekken? Wat als niemand je vriend wil zijn, maar tegen betaling wil iemand best een biertje met je gaan drinken. Vrij deprimerend lijkt me. Dit geldt ook voor seks / intimiteit. Wanneer je alleen afhankelijk bent van betaalde seks kan dat best wel wat met je zelfbeeld doen.

Je kunt je denk ik het beste focussen op je zelfbeeld en niet zo op seks. Je eigenwaarde hoeft niet gekoppeld te zijn aan wat anderen van je vinden, al is dat vaak wel wat we doen. (hoe weten we anders wat onze "waarde" is?)

Werk aan je eigenwaarde, doe geen dingen waar je jezelf slecht over voelt en als je beloftes aan jezelf maakt, houd je daaraan.
Seks komt later wel. Op het moment dat je zelf je eigen supporter wordt ipv criticus gaat het leven een stuk makkelijker en trek je ook andere mensen aan, dan kan het zomaar zijn dat je ineens seks hebt met iemand die je aantrekkelijk vindt om wie je bent.

Ik schrijf het op alsof het heel makkelijk is, maar dit is een moeizaam traject van meerdere jaren, en stopt eigenlijk nooit. Beter vandaag beginnen ;)
Wat heb je dit mooi en treffend gezegd!!

Ik snap het dubbele gevoel bij het wandelen helemaal. Betrap mezelf ook op afgunst richting de gasten die gemakkelijk een vrouw aan de haak weten te slaan. Wat doe ik verkeerd?

Dat is mij nog nooit gelukt. Betaalde sex voelt daardoor best vaak als een minderwaardig alternatief. Heel lekker, maar het is het allemaal net niet wat ik werkelijk wil.

Aan de andere kant hoor ik ook van vrienden die een vrouw hebben, dat ze toch wel stiekem jaloers zijn dat ik met zoveel vrouwen het bed heb gedeeld en kan kiezen waar ik zin in heb.

Die vrienden zijn niet verder gekomen dan drie of vier vriendinnen voordat ze trouwden en zouden maar wat graag ook eens met een jonge blom het bed in duiken.

In het verleden plaagde ik ze met de mededeling dat ik een soortgelijke griet al eens had gehad als ze weer eens beschreven wat voor lekker mokkel ze gezien hadden, maar niks mee mochten doen.

Als ik die vrienden zie, in soms een sexloos huwelijk met allerlei ander gedoe, die niks buiten de deur doen (te waarderen), dan verdwijnt mijn schaamte direct en heb ik het eigenlijk best goed voorelkaar.

Ik bekijk het anders, ik schaamde me er niet voor, het is juist fantastisch dat je op deze manier seks kunt hebben met vrouwen die dit vrijwillig aanbieden voor een vergoeding .
Het is ook de kans om vrouwen te bereiken waar je op een avondje in de kroeg geen kans voor krijgt wat niet altijd aan je skills of zelfbeeld ligt

Andersom is het niet anders hoor. Ik moet er ook niet aan denken dat mijn bijbaan/ondeugende hobby uitkomt bij de mensen uit mijn omgeving. Schamen niet direct, maar het is nu eenmaal niet iets dat algemeen aanvaard wordt.

Die paar vriendinnen die het weten vinden het raar, echt iets voor mij, maar zouden het zelf niet durven
Maar hangen wel vol jaloezie aan mijn lippen als ik eens wat vertel over een date 😂😂
Drie keer raden wie het beste sexleven heeft van ons drieën.

Maar….. ssssttt…. Mondje dicht!
😉

Als ik die vrienden zie, in soms een sexloos huwelijk met allerlei ander gedoe, die niks buiten de deur doen (te waarderen), dan verdwijnt mijn schaamte direct en heb ik het eigenlijk best goed voorelkaar.
Geloof jij dat mannen in een seksloos huwelijk het volhouden om niet te wandelen? Dat is onmogelijk. Zegt de ervaringsdeskundige.
Zelfde verhaal met singles. Ik ken iemand die al tien jaar alleenstaand is. Ik geloof gewoon niet dat hij zich al die tijd alleen maar met zijn rechterhand behelpt.
Het is een eerste levensbehoefte.

Geloof jij dat mannen in een seksloos huwelijk het volhouden om niet te wandelen? Dat is onmogelijk. Zegt de ervaringsdeskundige.
Zelfde verhaal met singles. Ik ken iemand die al tien jaar alleenstaand is. Ik geloof gewoon niet dat hij zich al die tijd alleen maar met zijn rechterhand behelpt.
Het is een eerste levensbehoefte.
Ze zullen er ongetwijfeld zijn die het wel volhouden. Zelfopoffering is voor veel mannen een groot goed.
Veel gelukkiger zullen ze er niet van worden.

Ze zullen er ongetwijfeld zijn die het wel volhouden. Zelfopoffering is voor veel mannen een groot goed.
Veel gelukkiger zullen ze er niet van worden.
Je wordt doodongelukkig als je het niet doet, in zo'n situatie. Ik ben er alleen maar beter van geworden en mijn huwelijk ook.

'Wij redden huwelijken', zei een van mijn favorieten. Ze heeft gelijk.

'Wij redden huwelijken', zei een van mijn favorieten. Ze heeft gelijk.
Respectfully disagree ;)

Ze zorgen ervoor dat je even kunt vluchten uit je huwelijk zonder intimiteit. Dus misschien houden ze wel huwelijken kunstmatig in leven (is wat anders dan redden), maar de vraag is of de mensen in die huwelijken daar nou echt diep van binnen gelukkiger van worden. Ergens moet er toch ook een gevoel zitten van jezelf voor de gek houden.

Geldt misschien niet voor jou persoonlijk maar voor een groot deel van de getrouwde wandelaars wel.

Geloof jij dat mannen in een seksloos huwelijk het volhouden om niet te wandelen? Dat is onmogelijk.
Oh jawel hoor, bij hem weet ik het zeker, omdat ie doodsbenauwd is om iets mee naar huis te nemen, ondanks dat ik hem vertel dat ik al die jaren nooit iets heb gehad.

Plus het is zo'n stel dat elkaars locatie 24/7 deelt, dus zij weet precies waar ie is. Brrrr... 😬

Respectfully disagree ;)

Ze zorgen ervoor dat je even kunt vluchten uit je huwelijk zonder intimiteit. Dus misschien houden ze wel huwelijken kunstmatig in leven (is wat anders dan redden), maar de vraag is of de mensen in die huwelijken daar nou echt diep van binnen gelukkiger van worden. Ergens moet er toch ook een gevoel zitten van jezelf voor de gek houden.

Geldt misschien niet voor jou persoonlijk maar voor een groot deel van de getrouwde wandelaars wel.

Spijker op zijn kop.

Ik had zo'n huwelijk en hield het (na 2O jaar) met dvp bezoek in stand.

Nu is het huwelijk voorbij en denk ik heel vaak: waar was ik in godsnaam mee bezig (seksloos huwelijk).

Sinds ik weer op mezelf woon kan ik dames bezoeken en ontvangen wanneer ik maar wil.
Gebeurt soms maar het staat me ook tegen.
Van heerlijke uitlaatklep tijdens mijn huwelijk wordt het nu de enige weg om te gaan.

Ik wil uiteindelijk liever een echte relatie, hoe lekker dvp's soms ook zijn, het blijft surrogaat.

Ik snap het punt van de Topic starter wel. Het wordt toch ook een soort van verwacht dat je een vriendin hebt en een relatie hebt. Voor mij was het echter wel een bewuste keuze om niet daar aan te beginnen. toen ik begon aan mijn wandel carrière voelde ik ook schaamte, vooral omdat ik ook dacht dat het nier normaal was om een DVP te boeken, en dat wanneer je geen relatie oid zou hebben je een seksloos leven zou leiden. Eenmaal een paar keer een dame geboekt te hebben, begon ik er echt plezier in te krijgen. De rest is geschiedenis.

Ik heb in de tussentijd wel een relatie gehad die helaas niet zo liep en eindigde als gehoopt, mis ik dat gevoel nu? ja soms wel, maar ergens ben ik ook wel blij dat ik weer gewoon zelf kan doen en laten wat ik wil.

Dan voel je je een loser. Ik betaal zij doen het gratis en echt knappe vrouwen
Mwah, ik wil mijn ogen nog wel eens de kosten geven irl. Meer dan de helft van de Nederlandse dames tussen de pakweg 25-45 jaar zou ik nog geeneens gratis willen doen. Vrouwen met overgewicht en/of kort, pittig kapsel. En dan heb ik het nog slechts over het uiterlijke. Bezoek veel liever een heerlijke dvp en.... schaam me nergens voor!!!

Gaat het je om de seks of wil je graag een leuke relatie en is het bedrijven van de liefde iets dat van nature bij de intimiteit van een relatie hoort. Ik hoef al een poos niet meer te daten, maar vraag me af of vrouwen ook op een dating app zitten met de gedachte "Ha lekker ff snel neuken". Ze zullen er vast zijn maar ik vermoed dat dan de man vrouw ratio 1:1000 is.

Ik zelf heb geen schaamte dat ik seks via professionals doe omdat :

1. Het heeft iets spannends
2. Ze zijn best goed in seks en kunnen wat meer hebben
3. Je kan je fantasie gegarandeerd krijgen. Niet elke date zit er op te wachten om ff volgespoten te worden in haar gezicht. Ik noem maar een random zijstraat 😉

Mooi dat ik veel mooie, eerlijke reacties zie. Ik zie mannen die met dating apps veel scoren, dat lukt mij niet. Dan voel je je een loser. Ik betaal zij doen het gratis en echt knappe vrouwen
Er komen bij mij een paar dingen hier bij op.
1. zijn die mannen echt zo succesvol, of vertellen ze er graag over, en valt het in de praktijk best mee.
2. Bestaat er echt zoiets als gratis seks? Ik bedoel (en ja ik ben er niet in thuis) maar ik neem aan dat je via aan datingapp eerst op date gaat en misschien nog wel 1 of 2x voordat er seks volgt?
3. Ik denk dat jezelf een te hoge standaard oplegt, is het hebben van gratis seks nu het ding wat je wilt halen, of ben je juist op zoek naar iemand om een relatie mee op te bouwen en die dan ook als sekspartner te hebben?

Ik schaam mij er niet voor. Volgens mij ben ik in goed gezelschap. De meeste mannen kunnen niet zomaar aan seks komen. Zeker niet als ze dit vanuit een relatie doen, en dus niet gewoon kunnen daten maar het van iets als een vreemdgaan- of swingers-app moeten hebben.

En toch vind ik dit onderwerp heel herkenbaar. Maar dat heeft niet zo zeer met schaamte te maken. Seks is inderdaad voor veel mensen heel vanzelfsprekend en beschikbaar in hun eigen slaapkamer. En bij betaalde seks is dat hoe dan ook omslachtiger. Soms veel omslachtiger. En daarbij voel ik wel de teleurgesteld dat dat nodig is.
Dat, en het feit dat je nooit weet wat echt is. Ik heb het met bloedmooie dames gedaan die het overduidelijk voor mij deden, en enkelen die er van leken te genieten. En een amateurtje dat mij thuis ontving en er wel écht van leek te genieten. Maar dat weet je dus nooit.

Terug
Bovenaan Onderaan