WHEM Schatje Kity

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is al een tijd niet meer actief op RL,jammer want had ze graag eens gedatet,zag er me echt een ondeugend "specialleken" uit 🤗
Probeerde er een keer een afspraak mee te maken, maar duurde altijd meer dan een week voor ze reageerde op een mail waardoor het nagenoeg onmogelijk was een effectieve afspraak vast te leggen. Toen ging haar ad offline en stopte ze gewoon met reageren.
 
Probeerde er een keer een afspraak mee te maken, maar duurde altijd meer dan een week voor ze reageerde op een mail waardoor het nagenoeg onmogelijk was een effectieve afspraak vast te leggen. Toen ging haar ad offline en stopte ze gewoon met reageren.
Denk dat ze hiermee vooral aandacht wilde trekken met haar toch wel bijzondere excentrieke look. Iets met veel beloven op hun profiel maar als puntje bij paaltje komt... Zo zijn er nog. Daarom had ik ook eerst de boot wat afgehouden maar haar toch eens gemaild. Ik heb overigens nooit antwoord gekregen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan