Recensie Schattig love, Ieper

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Picolo

Newbie
2
16/01/23
3
Tijdje geleden bij haar langs geweest. Had voor een half uur betaald. De ontvangst was eerder gewoon met een kus op de wang. Toen ze de deur open deed kon je al meteen zien dat haar lichaam en gezicht veel minder zijn dan op de foto´s. Mijn goesting had al sebiet een deuk gekregen. Ik mocht naar boven gaan en sebiet de kleren uit doen. Toen ze na 5minuten ook naar boven kwam deed ze haar badjas uit en werd mijn eerste indruk bevestigd...
Toen mocht ik op bed gaan liggen kwam ze bij me liggen en masturbeerde ze me met de hand. Na enkele minuten vroeg ik vriendelijk of ze wilde pijpen. Heel entousiast was ze in ieder geval niet... Tussenin ging ze ook met me praten over het prostitutiegebeuren wat de weinige opgebouwde spanning onmiddelijk weer te niet deed... Staat ze plots recht en zegt ze dat de tijd op is... Ik ben misschien in totaal15 minuten op haar kamer geweest om er een hand/blowjob te krijgen van 5 minuten die op niks trok. Zelf ben ik respectvol, sportief en zie ik er niet slecht uit. Daaraan zal het dus niet gelegen hebben. Het is hier vooral om het geld te doen. Mij ziet ze niet meer terug. 0 op 10.
 
Deze?

 
owkeey, zat deze al een tijdje in het oog te houden, wou ze bezoeken, maar bij het opslaan van haar nr. had ik al een raar gevoel, dus nog effe gewacht. nu ik dit lees, was men voorgevoel correct.
Bij deze : Thanks for taking one for the team (of forum)
 
Ik heb deze dame 2 maal bezocht (de 2de keer niet met opzet maar dat kwam omdat ze onder een andere naam en andere foto's zat). Dit is toch al zeker een half jaar geleden. Ondertussen heeft ze op haar advertenties te zien, nieuwe foto's en ik moet zeggen dat dit echt wel de dame van op de foto's is (behalve een foto of 2 maar ja, tzal daar nu wel niet op komen.) Is deze dame speciaal? in mijn mening niet. Slecht? nee, maar gewoon niet echt memorabel. Ze doet wat je vraagt met een smile op haar gezicht. Als je het een mooie vrouw vind, en je zoekt iemand om gewoon eens hard op los te gaan, dan is deze vrouw perfect voor jou. Voor mij was er allezins geen herhalingsgevaar.
 
Wil zelf wel eens langs gaan binnenkort, spreekt ze goed Engels? En hoe zit het met rondes en zoenen?
Waarom zou je gaan bij zo'n oude vod? Kijk goed naar haar fotos, zde borsten en kont zijn gefotoshopped, de muren maken een bocht. Ze zegt dat ze 30 uitziet, ze is duidelijk 45 jaar . Wat is dat voor clown makeup en stiften wenkbrauwen? is da appetijtelijk ?
Heb genoeg van die 'latinas' dei beweren 30 te zijn en da 50 blijken, geen manieren en vuil soms. Noois nie meer
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan